طراحی سایت مبلمان تاشو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت مبلمان تاشو داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سبد خرید شما خالی است! مهم ترین بخش مبل تختخواب شو تشک و نشیمن آن است، بررسی کنید که تمام قسمت های تشک به یک اندازه سفت باشد اگر بخش وسطی آن تو رفتگی دارد از خرید آن صرفه نظر کنید.

جنس اسکلت مبل تختخواب شو باید از فلز باشد تا مبل به راحتی باز و بسته شده و لولاهای آن فرسوده نشوند.

داخل تشک این مبل باید فوم سرد، اسفنج 30 یا 35 کیلویی یا از نوع تشک هوا-فنر باشد تا مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد.

در آخر حتما باز و بسته شدن مبل را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

از آنجایی که مبل تخت خواب شو یکی از انواع مبل راحتی محسوب می شود، برای ساخت آن از پارچه های مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا استفاده می کنند.

تنها نکته ای که در رابطه با انتخاب پارچه این نوع مبل لازم است به آن توجه کنید این است که از انتخاب پارچه هایی با بافت درشت خودداری کنید چرا که این پارچه ها در زمان خواب و استراحت بدن شما را اذیت می کنند.

کلاف مبل تخت خواب شو از چوب و فلز ساخته شده است.

قسمت هایی از این مبل که لازم است تغییر حالت بدهند و به لولا احتیاج دارند از فلز ساخته می شوند.

بعد از ساخت اسکلت مبل اسفنج های آن را گذاشته سپس با پارچه رومبلی آن را رویه کوبی می کنند.

مبل های تخت خواب شو معمولا به صورت دستی باز و بسته می شوند اما مبل تختخواب شو برقی، کار را برای مصرف کننده بسیار آسان کرده و شما می توانید با یک دکمه حالت آن را تغییر دهید.

مبل تختخوابشو یکی از مبل های پر طرفدار بازار در حال حاضر است.

در واقع افراد با خرید این مبل با یک تیر چند نشان می زنند چرا که در منازل با فضاهای محدود وجود این مبل باعث استفاده بهتر از فضا شده و در مکان های تجاری مثل هتل ها یا مهمان سراها استفاده از این نوع مبلمان صرفه اقتصادی دارد.

فروشگاه آف دکور با عرضه ی انواع مبل یک یا چند نفره و با داشتن مدل ها، رنگ ها و جنس های متنوع انتخاب و خرید را برای شما آسان کرده است.

شما می توانید بهترین مدل های مبل و مبلمان تختخواب شو را از سایت آف دکور خریداری کنید.

  نحوه سفارش در سایت آف دکور برای رفاه حال شما عزیزان به صورتی طراحی شده که نیمی از مبلغ در زمان ثبت سفارش و نیمی از آن درب منزل پرداخت شود.

شما برای تمامی محصولات می توانید رنگ و نوع پارچه مد نظر خود را انتخاب کنید، محصول سفارش داده شده با بسته بندی حبابدار و با کامیون های مخصوص حمل مبلمان در صحت و سلامت کامل درب منزل به شما عزیزان تقدیم می شوند.

  1- چرا در سایر فروشگاه ها قیمت نسبت به آف دکور بالاتر می باشد؟ فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم انجام می شود.

2- نحوه ارسال مبل تختخواب شو به سراسر ایران چگونه است؟ مبل تختخواب شو به سراسر ایران توسط باربری مخصوص مبلمان ارسال می شود.

3- چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن مبل تختخواب شو مطمئن شویم؟ تمامی مبل تختخواب شو های موجود در سایت آف دکور شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند.

مبل تختخواب شو کارگاهی در سیستم آف دکور عرضه نمی شود.

4- امکان سفارش ست 2 نفره یا 3 نفره از یک مبل تختخواب شو وجود دارد؟ بله، شما می توانید مدل ها رو به صورت نیم ست و 2 نفره یا 3 نفره انتخاب کنید.

5- امکان بازدید حضوری برای مبل تختخواب شو وجود دارد؟ برخی از مدل های مبل تختخواب شو دارای امکان بازدید حضوری در شوروم آف دکور هستند، در مورد سایر مدل ها می توانید به صورت حضوری جزئیات محصول مانند پارچه را انتخاب کنید 6- امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟ خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند امکان تولید این محصولات وجود ندارد.

7- امکان انتخاب پارچه از انواع و رنگ های مختلف وجود دارد؟ بله، جنس پارچه و رنگ آن به انتخاب مشتری بوده و به صورت حضوری یا اینترنتی از روی پارچه های مختلف امکان انتخاب وجود دارد.

8- از چه چوبی در مبل های تختخواب شو استفاده می شود؟ متریال استفاده شده برای هر مبل تختخواب شو متفاوت می باشد و تمام مبل های تختخواب شو با متریال درجه یک مانند چوب راش گرجستان، چوب روس و .

.

.

ارائه می شوند.

9- نحوه ثبت سفارش به چه صورتی می باشد؟ شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی ثبت سفارش تون رو انجام دهید، در صورت اینترنتی جزئیات محصول، پارچه و .

.

.

به تایید شما رسیده و سپس سفارش شما ثبت می گردد.

ارسال به: تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زنجان، اراک، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان، یزد، قم، قزوین، سمنان، لرستان، همدان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و سرتاسر ایران تلفن تماس: ۲۲۹۵۹۴۴۰-۰۲۱ آدرس: تهران، جاجرود، بازار مبل کمرد، بالاتر از کیز ایران، جنب کوچه سنبل، پلاک 647 کلیه حقوق متعلق به  آف دکور می باشد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map