طراحی سایت نمایشگر (استند) کارتنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نمایشگر (استند) کارتنی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شفیع: ۰۲۱۷۷۶۱۹۰۲۷ - ۰۲۱۵۵۰۴۰۸۱۸ - ۰۹۱۲۳۷۹۲۲۲۰ مشاهده وبسایت فروش استند تبلیغاتی لمینتی ساخت استند تبلیغاتی لمینتی تولید استند تبلیغاتی لمینتی استند های تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارها و روش ها برای پیام رسانی تبلیغاتی و آگهی بخشی میباشد که به آسانی میتواند موارد را در قالب بروشورف کاتالوگ ، کتاب و سایر وسایل در دسترس مردم قرار دهد ، از این رو گروه مسترپک با داشتن دانش روز در کنار تجهیزات پیشرفته اقدام به طراحی، تولید و عرضه این نوع محصولات به مشتریان با در نظر گرفتن نوع سلیقه و طرح و کار آنها میباشد .

»»» تولید استند تبلیغاتی به صورت لمینتی با دایکات ، با 4 رنگ چاپ تا ابعاد 120*80 به صورت چند تکه ««« نمونه کارهای ما در سایت اینترنتی مسترپک موجود میباشد ، همچنین میتوانید از طریق شماره های تماس نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و سایر موارد اقدام نمایید .

www.

masterpack-co.

com masterpack62@yahoo.

com استند استند تبلیغاتی استند تبلیغاتی لمینتی فروش استند تبلیغاتی لمینتی ساخت استند ساخت استند تبلیغاتی ساخت استند تبلیغاتی لمینتی تولید استند تولید استند تبلیغاتی استند تبلیغاتی کارتنی و لمینتی شفیع تهران > تهران ۰۲۱۷۷۶۱۹۰۲۷ - ۰۲۱۵۵۰۴۰۸۱۸ - ۰۹۱۲۳۷۹۲۲۲۰ فکس: ۰۲۱۷۷۶۱۵۷۷۸ - ۰۲۱.

.

.

دفتر: میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، بعد از چهارراه مصباح ، کوچه درویش غربی ، پلاک 17 ، واحد 1 کارگاه: خ شوش ، خیابان غلامی ، پلاک407 مشاهده وبسایت همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۴۱۰۹ به روز رسانی: امروز ۱۳:۴۰ شناسه آگهی: ۷۲۱۶۳۹ طراحی و ساخت استند اسم و عدد شیک مناسب برای جشن های خاص طراحی و ساخت انواع استند اسم با رنگ و ابعاد دلخواه شما استند اسم استند عدد استند تولد پلاک مشخصات تولد طلایی و نقره ای مناسب برای جشن های تولد برای دکورهای خاص.

.

.

شرکت استندیک فعالیت خود را در زمینه طراحی استند و ساخت غرفه های نمایشگاهی و ساخت قفسه های فروشگاهی در سال 1388 آغاز نمود و تاکنون فعالیت های بسیار برجسته و موفقی.

.

.

ساخت استند تبلیغاتی و فروشگاهی و طراحی داخلی ارئه داده است .

استندیک با در اختیار داشتن متخصصین دکوراسیون داخلی در زمینه طراحی و چهاردانگه , خیابان 17 کاوه , پلاک 94 حکاکی عکس چهره بر روی تندیس، جاکلیدی و .

.

.

حکاکی تصاویر ، متون، لوگو ها ، برش قطعات.

.

.

ساخت ویترین با پلکسی گلاس (مورد استفاده در طلافروشی ها، موبایل فروشی ها و .

.

.

) ساخت استندهای نمایشگاهی جهت نگهداری و نمایش کاتالوگ ها ساخت برخی از انواع لوازم التحریر مانند جاخودکاری ساخت ساعت و دیگر کالاهای های تبلیغاتی شعاع_پلاک27 تلفن:09191032623 88812983 طراحی و ساخت انواع استند بهداشتی .

دارویی.

آرایشی و نمایشگاهی در ابعاد مختلف و متریال طلق پلکسی در رنگهای گوناگون جهت استفاده در داروخانه ها فروشگاه های زنجیره ای ونمایشگاه های سراسر کشور با کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن جهت تحویل مرکز طراحی، ساخت و تولید انواع استندهای تبلیغاتی، استند فروشگاهی، استند سوپرمارکت، استند ایستاده تبلیغاتی، استند شارژر در مکانهای عمومی، استند کاتالوگ و .

.

.

طراحی 3بعدی و رندر با متریال و مشاهده پروژه قبل از اجرا به صورت مجازی و کاملا واقعی از خدمات ویژه مجموعهی ما میباشد.

تولید استند تبلیغاتی در کرج همانطور که اطلاع دارید استند تبلیغاتی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی.

.

.

استند همچون یک دستیار همراه فرد می باشد از همین روی می تواند نام و برند شما را در ذهن مخاطب.

.

.

استند تبلیغاتی در کرج : چاپ استند در کرج گروه تبلیغاتی نقش و نگار با بیشتر از یک دهه سابقه فعالیت درخشان در زمینه.

.

.

طراحی، ساخت و تولید انواع پایه های پوز بانکی، فروشگاهی و نمایشگاهی.

.

- طراحی و ساخت انواع پایه pos (کارتخوان) تمام فلزی و نیمه فلز با بکارگیری انواع آلیاژهای فلزات رنگین.

.

.

ساخت انواع پایه و استندهای پلاستیکی بر اساس سفارش مشتری (بصورت سفارش تحویل قالب قطعه و یا خود قطعه بصورت.

.

.

شهرستانهای کشور.

(مهرداد مفخمی) ساخت استند تبلیغاتی - Stand Promotional - ساخت و تولید استند نمایشگاهی - استند ایستاده - استند رومیزی - استند تبلیغاتی مقوایی - استند آویز ساخت و تولید جابروشوری - جاکاتالوگی ((( تبلیغات خود را با وضوح بیشتر و دید بازتر.

.

.

استند با بهترین قیمت توسط صنایع بسته بندی مسترپک مجموعه ما به همراه کادری حرفه ای.

.

.

تولید استند آویز طراحی استند اویز ساخت استندهای آویز فروش استند آویز یکی از روش های موثر و کاربردی در امر تبلیغات محیطی ( Environmental advertising.

.

.

استندهای تبلیغاتی میباشد تا با ارائه طرح های محصول در کنار پیام های لازم برای آن نسبت.

.

.

استند اماده طراحی ( Designing ) ، تولید ( Production ) و عرضه ( Supply ) این نوع محصول.

.

.

ورق کارتن پلاست به روش اکستروژن تولید می شود.

و از جنس پلی پروپلین می باشد.

ورق کارتن.

.

.

ساخت استند، صنعتی ساخت انواع باکس، ساختمانی قالب بندی و سقف کاذب، کشاورزی و ماکت سازی بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های کارتن.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map