طراحی سایت پروژکتورها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پروژکتورها شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشـــاوره رایـگــــان: 051 - 3 609 70 10 فروشگاه آنلاین آی پروژکتور یکی از فروشگاه های اینترنتی طراحی شده توسط داده پردازی فراتک در مشهد می باشد.

Iprojector Web Design https://www.

iprojector.

ir تکنولوژی های مورد استفاده در سایت: یکی از نمونه های طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی انجام شده توسط فراتک وب سایت آی پروژکتور می باشد که طراحی این وب سایت در مشهد و در سال 1393 توسط داده پردازی فراتک صورت پذیرفته است.

این وب سایت فروشگاهی هم اکنون یکی از وب سایت های فعال در حوزه فروشگاه های اینترنتی در زمینه ویدئوپروژکتور  می باشد.

  وبسایت آی پروژکتور اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی ویدئو پروژکتور در ایران است.

این وبسایت فعالیت خود را در سال 1393 با نام  schoolkala  آغاز نمود.

از ابتدای سال 1396 با تصمیم مدیران مجموعه و با هدف تاکید بیشتر بر تخصصی بودن وبسایت در زمینه ویدئوپروژکتور به آی پروژکتور تغییر نام داد.

هدف آی پروژکتور ارائه اطلاعات دقیق و ایجاد بستری مناسب جهت انتخاب صحیح ویدئوپروژکتور متناسب با نیاز مشتریان می باشد.

کارشناسان فنی آی پروژکتور به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان ارجمند می باشند.

این وب سایت که یکی از فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه ویدئوپروژکتور در کشور است، توانسته با بهره گیری از پورتال فروشگاهی فراتک که این پروژه طراحی سایت در مشهد نیز انجام گردیده است در طول چند سال فعالیت خود، جایگاه ویژه ای درعرصه فروشگاه های اینترنتی ویدئو پروژکتور برای خود بدست آورد.

در وب سایت فروشگاه اینترنتی آی پروژکتور از تکنولوژی طراحی سایت واکنشگرا نیز استفاده شده است و همین امر موجب گردیده تا نمایش سایت در دستگاه های مختلف بصورت رسپانسیو Responsive بوده و به بهترین شکل اطلاعات برای کاربران نمایش داده شود.

در طراحی فروشگاه اینترنتی  آی پروژکتور از زبان برنامه نویسی C# استفاده شده است و هسته سایت نیز سیستم مدیریت محتوا دات نت فریم ورک میباشد.

از دیگر تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی وب که در فروشگاه آنلاین آی پروژکتور بکار گرفته شده است میتوان به Jquery,HTML,CSS,JavaScript اشاره نمود که استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود کیفیت رابط کاربری سایت گردیده است.

کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت داده پردازی فراتک می باشد.

دسترسی های سریع مطالب مفید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map