طراحی سایت کوهان سفید شتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کوهان سفید شتر شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت کوهان سفید شتر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا- نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد: آنتی بادی‌های دریافتی از خون «لاما» -یک نوع شتر بدون کوهان- می‌تواند ویروس کرونا را خنثی کند و بنابراین می‌توان به عنوان درمان برای بیماران مبتلا به موارد شدید کووید-۱۹ استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل،  لاماها (glama) نوعی شترسان اهلی بومی آمریکای جنوبی هستند؛  لاما برخلاف شترها فاقد کوهان است و مانند اکثر حیوانات خانگی پوست آنها دارای ترکیب رنگ‌های متفاوتی چون سفید، قهوه‌ای، سیاه است.

فرم پاها و لب‌های این حیوان همانند شتر است.

از لاما در علم پزشکی همانند دلفین برای درمان بیماران استفاده می‌شود و این حیوان قادر است تا ۳۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

امروزه دامنه پرورش و نگهداری لاما به خارج از آمریکای جنوبی کشیده شده و در حال حاضر در آمریکا و اروپا این حیوان برای پشم و گوشتش پرورش داده می‌شود.

لاماها و نیز شترها و آلپاکا (Alpaca) -گونه‌ای لاما- معمولا آنتی بادی های بسیار کوچکی به نام «نانوبادی ها» تولید می کنند که نسبت به آنتی بادی هایی که بدن انسان تولید می کنند، کوتوله محسوب می شوند.

 نتایج آزمایش هایی که بر روی نانوبادی های گرفته شده از خون لاما در آزمایشگاه انجام شد،  نشان می دهند که این آنتی بادی ها را که به صورت طبیعی تولید می شوند، می توان به گونه طراحی کرد که اتصال محکم به «پروتئین اسپایک» (spike protein) ویروس کرونا و ممانعت از ورود این ویروس به دورن سلول های انسان، ویروس کرونا را خنثی کند.

محققان دانشگاه «ردینگ» در انگلیس که این تحقیق را انجام دادند، معتقدند که از این نانوبادی های مشتق شده از خون لاما در نهایت می توان به عنوان درمان برای انسان های مبتلا به موارد شدید کووید-۱۹ استفاده کرد.

پژوهشگران در این مطالعه دو نانوبادی از خون لاما را به نام Fifi گرفتند.

آنها این نانوبادی ها را به گونه ای تنظیم کردند که پروتیین اسپایک را در سطح ویروس کووید-۱۹ (SARS-CoV-۲)  هدف قرار دهد.

آنها متوجه شدند که این نانوبادی ها با موفقیت مانع چسبیدن این ویروس به گیرنده در سطح سلول های انسانی می شود.

  با این حال این تحقیق هنوز در مراحل بسیار اولیه بسر می برد و  رسیدن به مرحله آزمایشات انسانی آن معمولا به یک یا چند سال زمان نیاز دارد.

پکن- ایرنا- یک گروه از پژوهشگران چینی اعلام کردند یک نوع آنتی بادی مونوکلونال انسانی مانع آلایندگی… تهران- ایرنا- محققان توانستند نانوبادی‌ها را به صورت مستقل از آنتی بادی تولید کنند.

نانوبادی‌ها… تهران - ایرنا - محققان دریافتند یک آنتی بادی موسوم به S۳۰۹ که اولین بار در سال ۲۰۰۳ در بدن… تهران- ایرنا- اولین فاز کارآزمایی بالینی واکسن کووید-۱۹ در مقابل SARS-CoV-۲ در انسان ایمن و… تهران- ایرنا- تشخیص سریع آلودگی‌های آب،محصولات کشاورزی و لبنی با استفاده… تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به فعالیت مرکز… تهران- ایرنا- فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران،… تهران- ایرنا- یک گروه بین‌المللی از محققان با سرپرستی محققان موسسه… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map