قیمت طراحی ui اپلیکیشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی ui اپلیکیشن کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قیمت طراحی سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت بصری آن گرفته تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همه در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار خواهند بود.

قیمت طراحی رابط کاربری و پیاده سازی سایت شرکتی به صورت دقیق در بخش زیرین محاسبه گردیده است.

برای برآورد قیمت طراحی سایت غیر شرکتی، لازم است شما نیز امکانات و نیازمندیهای دقیق خود را طی تماس تلفنی یا جلسه مشاوره حضوری به کارشناسان ما اعلام نمایید.

اپلیکیشن موبایل بر مبنای حدقل ۸ صفحه ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان صفر تا صد اپلیکیشن (۳۰ صفحه) ۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان وب سایت بر مبنای حدقل ۶ صفحه مستر طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکتی ویژگی های یک سایت شرکتی خوب یک سایت خوب، نتیجه در کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از امکانات بصری و فنی است.

این امکانات باید متناسب و هماهنگ با نیازهای یک سایت شرکتی طراحی و اجرا گردند.

بخش عملیاتی و فنی مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری خوب، قابلیت ارتقا و توسعه، نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی میشود.

بکارگیری استانداردها در طراحی گرافیک و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX قدرتمند میشود.

گروه هویت بصری ناصرآبادی فضای برندینگ و جایگا سازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول برندینگ و تکنولوژی های زیباشناختی روز طراحی میکند تا شما را از رقبایتان متمایز سازد.

یکی از مهم ترین قوانین در طرحی سایت شرکتی رعایت اصول سئو است.

سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود.

به این صورت که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتری از رقبایتان نمایش داده میشود.

به برخی از اصول مهم و قوانین استراتژیک در طراحی سایت شرکتی توجه نمایید: طراحی عناصر بصری زیبا و مطابق با نیاز کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب مخاطب هدف به تعامل بیشتر با سایت، وجهه ای معتبر و چشم نواز از کسب و کار شما را نمایان می کند که میتواند در ذهن مخاطبان به یادماندنی شود.

استفاده از رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین معیارهاست.

باید هماهنگی خوبی بین هویت بصری لوگو و برندشما و رنگ وبسایت شما بر قرار باشد.

این موضوعی است که در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است.

گروه ناصرآبادی با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها و قواعد برندینگ رنگ، طرحی به یادماندنی از وبسایت و شرکت شما را در ذهن مخاطبان ثبت میکند.

نکته دیگری که ممکن است به آن توجه نشود، استفاده از فونت مناسب برای سایت شرکتی است.

طراحان ما، انتخاب فونت مناسب و استاندارد را نیز در فرآیند عادی کاری قرار می دهند تا بواسطه آن اصالت و زیبایی سایت شرکتی را بیشتر کنند.

از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، معرفی روشن خدمات و فعالیت های شرکت است که انجام این کار با طراحی صفحات ساختاریافته و دسته بندی شده به درستی انجام میشود.

برای نمونه با اجرای درست صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات شرکت را در قالبی درست به کاربران نشان دهید.

صفحاتی همچون محصولات، مقالات، اخبار، گالری تصاویر و… نمای شرکت شما و  فعالیتتان را به کاربران معرفی میکند.

اجرای سایتی که در موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی به درستی نمایش داده شود، جزء موارد عادی در طراحی سایت شرکتی در گروه خلاقیت ناصرآبادی است.

مهم نیست ابعاد نمایشگر چقدر باشد، سایتی که توسط گروه ما طراحی میشود کاملا ریسپانسیو است  خود را تطبیق میدهد و نمایش درستی خواهد داشت.

طراحی و پیاده سازی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به ساده ترین شکل ممکن با شما ارتباط بر قرار کند.

در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل شماره های ارتباطی، ساعات پاسخگویی، آدرس، سوالات متداول، نقشه و… میتواند در این صفحه قرار گیرد.

همچنین گروه ناصرابادی فرم تماس با ما را به گونه ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از طریق ایمیل نیز مشاهده نماید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر تجارتی بسیار موثر است.

از این رو سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که ارتباط خوبی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها هماهنگ باشد.

این موضوع یکی از مهمترین روش ها برای به اشتراک گذاری مقالات و مطالب سایت می باشد.

منظور از افزایش بازدهی و افزایش سرعت لود سایت چشم پوشی از خواسته های مشتری نمی باشد، بلکه هدف، دستیابی به بهینه ترین شکا ممکن در انجام این درخواست هاست.

بکارگیری این استانداردها هنگام طراحی سایت میتواند زمان لازم برای اجرای پروژه را افزایش داده و بر قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار باشد.

هدف نهایی ایده پردازان افزایش دانش و ارتقاء سطح بصری برندهای کشور سربلندمان ایران است.

وظیفۀ حرفه ایی ما حکم می‌کند تا راه های اشتباه جایگاه‌سازی بصری برند را به حداقل کاهش دهیم (درباره ما…)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map