استارت اپ در آرکیپا پرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در آرکیپا پرو در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کسب‌وکار فروش پوشاک آنلاین همیشه با یک مشکل جدی مواجه بوده است: آیا لباسی که مشتری می‌خواهد سفارش بدهد، اندازه او می‌شود یا نه؟ شرکت‌های بزرگ و پیشکسوتی مثل ASOS که در قالب پلت‌فرم اینترنتی، پوشاک می‌فروشند، سعی کرده‌اند با فرستادن چند سایز مختلف به خانه مشتری و انتخاب سایز مناسب توسط او و سپس بازگرداندن بقیه لباس‌ها، این مشکل را حل کنند که چون این خدمات برای مشتری رایگان است، هزینه‌های هنگفتی برای شرکت دربر دارد.

استارت تودی (Start Today) یک شرکت ژاپنی است که با استفاده از پلت‌فرمی به نام Zozotown، محصولات شرکت‌های مختلف پوشاک در سراسر دنیا را به شکل جدیدی به فروش می‌رساند.

در سه ماه گذشته، استارت‌ تودی محصولی به نام Zozosuit را که یک لباس کاملا چسبان است و تمام بدن را می‌پوشاند، به صورت رایگان برای بیش از یک میلیون مشتری ژاپنی توزیع کرده است.

این لباس که ۳۵۰ نقطه مثل سنسور روی آن قرار گرفته، قرار است مرجع اندازه‌گیری لباس‌هایی باشد که مشتری از این پس می‌خرد.

خریداران لباس را می‌پوشند و گوشی‌‌های هوشمندشان عکس‌هایی از زوایای مختلف بدنشان ثبت می‌کند.

شرکت از این تصاویر برای ایجاد یک اسکن سه بعدی از بدن فرد استفاده می‌کند.

وقتی مشتری آیتمی را از میان ۶۴۰۰ برند لیست شده در Zozotown انتخاب می‌کند، این پلت‌فرم با استفاده از داده‌های Zozosuit سایز مناسب را به او پیشنهاد می‌دهد.

نسخه اولیه این لباس مخصوص، برای شرکت خیلی گران تمام می‌شد، چون خازن‌هایی داشت که با شارژ برقی، اندازه بدن را متناسب با کش آمدن لباس اندازه می‌گرفتند.

اما آخرین نسخه تولید شده، تنها ۹ دلار قیمت دارد.

پلت‌فرم Zozotown اکنون به غول غیرقابل مناقشه خرده‌فروشی آنلاین لباس در ژاپن تبدیل شده است.

اما کارشناسان در مورد اینکه آیا این لباس مخصوص می‌تواند به مسیر رشد تازه استارت‌ تودی – یعنی توسعه خارج از کشور – کمک کند یا نه، محتاطانه نظر می‌دهند.

با اینکه نوآوری جدید شرکت بی‌‌رقیب است، اما برای جذب تعداد بیشتری از مردم، به تلاش‌های بیشتری در داخل نیاز است.

اقتصاد جهان در این هفته: شماره ۹۱ صف‌های طولانی کنترل پاسپورت می‌تواند به خطوط هواپیمایی ضرر بزند یکی از متداول‌ترین ایده‌ها برای به تاسیس یک استارت‌آپ این است که بتوانید مردم را برای به اشتراک‌ گذاشتن اموال خود تشویق کنید.

در اقتصاد اشتراکی که هر دو طرف از آن منتفع می‌شوند، اگر […] لیبی جنگ زده که با فضای شرکت‌های بزرگ تکنولوژی کشورهای پیشرفته فاصله زیادی دارد، این روزها شاهد ظهور نسل جدیدی از کارآفرینان عرصه تکنولوژی است.

فاطیما ناصر یکی از این کارآفرینان است.

او که در […] برخی سرمایه‌گذاران سرشناس آمریکایی این روزها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌هایشان مقادیری از پول دیجیتال به نام XRP را به بنیادهای خیریه می‌بخشند.

پشت این بخشش‌ها شرکتی به نام ریپل (Ripple) قرار دارد که به خاطر […] All Rights Resevered to Iran Economy in Brief

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map