استارت اپ در استوای مرکزی سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در استوای مرکزی سودان بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام شما (الزامی) ایمیل شما (الزامی) موبایل شما (الزامی) موضوع همکاری توضیحات فایل رزومه (حداکثر 7 مگابایت) نام شما (الزامی) ایمیل شما (الزامی) موبایل شما (الزامی) موضوع همکاری توضیحات فایل رزومه (حداکثر 7 مگابایت)   جز اصلی ایجاد زنجیره‌های تامین تجارت الکترونیکی، فناوری نیست بلکه تجربه است.

در فوریه گذشته این موضوع در یکی از سفرهای من و در بازدید از یک مرکز  fulfillment آمازون توجه مرا جلب کرد.

هنگامی ‌که شما صدها میلیون بسته یا بیشتر از آن را در سال جاری و سال گذشته ارسال می‌کنید ، چیزهایی یاد می‌گیرید.

تجربه به شرکت آمازون آموخته ‌است که چگونه می‌تواند بر روی ارائه یک تجربه بی‌نظیر به مشتری، با هزینه‌ای معقول، متمرکز شود.

این مفهوم در مصاحبه‌ای که با Jason Murray، پیشکسوت شرکت آمازون و بنیان‌گذار استارتاپ مستقر در سیاتل، و همچنین با Mac Brown، یکی از باسابقه‌ترین افراد Zulily داشتم، تکرار شد.

دسامبر گذشته، GeekWire گزارش داد که Shipium یک بذر ۲ میلیون دلاری به رهبری سرمایه‌گذاران PSL، بخش سرمایه‌گذاری آزمایشگاه‌های میدان پایونیر به دست آورده‌ است.

در میان وظایف خود در آمازون، Murray روی پروژه‌های مربوط به فرآیندهای تحقق(fulfillment) در مراکز توزیع کار کرده ‌است و به توسعه fulfillment از طریق ابتکارات آمازون کمک کرده و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ روی چگونگی طراحی مجدد زنجیره تأمین آمازون با استفاده از علم داده کار کرده‌ است تا هزینه حمل‌و‌نقل را برای نخستین برنامه که حمل‌ونقل ۲ روزه را تضمین می‌کند، کاهش دهد.

وی یادآوری می‌کند: “آنچه ما پیدا کردیم بیان‌گر این است که بزرگترین اهرم در کاهش این هزینه کلاین است که موجودی را تا حد ممکن نزدیک مشتری نگه داریم تا هزینه حمل‌ونقل را کاهش دهیم.

اگر ما به مشتری نزدیک نبودیم، برای جابجایی محموله مجبور به پرداخت جریمه می‌شدیم.

ما زمان بسیاری را صرف ‌کردیم تا میزان نزدیکی موجودی به مشتری را تعیین کنیم و  زمانی که مجبور شدیم یک محموله را تقسیم کنیم.

” Murray می‌گوید که درس‌هایی که در آمازون آموخته ‌است و همچنین آن‌هایی که Brown در Zulily آموخته ‌است، منجر به راه‌اندازی Shipium شد.

در اصل “کلاهبرداران تجارت الکترونیک”، همانطور که Shipium به آن‌ها اشاره می‌کند، توسط کارآفرینان و افراد با ریسک‌پذیری بالا تأسیس شده‌اند و اکنون زمینه‌های آموزش برای دور بعدی کارآفرینان هستند.

Shipium در وب‌سایت خود، اشاره می‌کند که گاهی به نظر می‌‍رسد که افراد بزرگ “برای به‌دست آوردن سود از هنرهای تاریک استفاده می‌کنند.

اما سود آن‌ها ناشی از ایده‌های نسبتاً ساده‌ای است که سایر شرکت‌ها هم می‌توانند اتخاذ کنند.

” البته، اکنون آن‌ها ساده به نظر می‌رسند زیرا کلاهبرداران تمام آن سال‌ها را با آزمایش و خطا صرف یادگیری کردند.

Murray می‌گوید: “من و Mac لجستیک را انتخاب کردیم زیرا این چیزی است که ما می‌دانیم و آموخته‌ایم.

” من به عنوان یک متخصص کامپیوتر از مدرسه بیرون آمدم و در مورد برنامه‌های آزمایشی چیزهای زیادی می‌دانستم.

وقتی در آمازون بودم بصورت ناگهانی متوجه مشکلات لجستیکی شدم، که البته این یک مشکل شگفت‌انگیز است، حل آن کار ساده‌ای نیست و پیامد هزینه‌های کلانی برای تجارت دارد.

علاوه بر این، وی افزود:” لجستیک معمولاً بالاترین یا دومین رتبه در هزینه تحقق کار را دارد، لجستیک در واقع جعبه سیاه و خدمات تحت آن است.

فقط منطقی بود که به دنبال آن برویم.

” ایده Shipium تهیه ابزارهایی برای بهبود تجربه مشتری و کاهش هزینه‌های fulfillment در تجارت الکترونیکی است.

وی اظهار داشت: “مشاهده ما و آنچه ما بیش از همه مورد توجه قرار داده‌ایم، این است که موازنه را در بهینه‌سازی ایجاد کنیم – یک شرکت حاضر است چقدر برای تهیه SLA خاص بپردازد و آیا آن‌ها می‌خواهند این کار را در بصورت گسترده انجام دهند یا بصورت هدفمند برای گروه خاصی است؟ سپس به منظور بهبود نحوه برقراری ارتباط یک سایت اطلاعات مربوطه را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

” بنابراین، چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ چند روش وجود دارد، البته همه از طریق علوم داده و تجزیه و تحلیل هستند.

اول، ابزارهایی هستند که برای درک عملکرد گزینه‌های مختلف تحویل از آنالیز استفاده می‌کنند.

با این کار، یک شرکت می‌تواند بر اساس معیارهای تعیین شده توسط شرکت، در سریعترین زمان “سریعترین تاریخ تحویل ممکن را به خریداران وعده دهد”.

این موضوع به شرکت اجازه می‌دهد تا تاریخ تحویل تخمین زده‌شده را در جزئیات محصول یا صفحات پرداخت سبد کالا نمایش دهد.

ابزارهای بعدی برای انتخاب سریعترین و به‌صرفه‌ترین روش حمل‌ونقل بر اساس مشخصات بسته، قراردادها و خط مشی‌های حمل‌ونقل و سپس ارسال تصمیم به شرکای fulfillment است.

آخرین ابزارهای تحلیلی زنجیره تأمین برای بهبود معیارهای مشتری محور هستند.

Murray می‌گوید، این شرکت در حال حاضر مشتریانی دارد که “از نظر اندازه بزرگتر هستند و نوعی قرارداد حمل‌ونقل از طریق ۳PL دارند که می‌خواهند از آنها استفاده کنند.

” با داده‌های بیشتر برای تجزیه‌وتحلیل و اعدادی برای گردآوری شدن، با تکامل این پلتفرم، وی معتقد است که این ابزار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مشتریان بتوانند از آنها برای تخصیص موجودی و طراحی شبکه‌های fulfillment خود استفاده کنند.

Murray می‌گوید: “حل چالش لجستیک و fulfillment دارای چندین متغیر است و این جاذبه‌ای است که ما را به ادامه دادن این راه مشتاق می‌کند.

” وبلاگ استارتاپ زنجیره تأمین SCMR هر جمعه منتشر می‌شود.

اگر شما یک مبتدی، یک سرمایه‌گذار یا یک متخصص زنجیره تامین هستید که با استارت‌آپ‌ها کار می‌کنید و می‌خواهید داستان خود را به اشتراک بگذارید، یا خبرهایی را برای اشتراک‌گذاری دارید ، از طریق ایمیل btrebilcock@peerlessmedia.

com به ما ایمیل بزنید.

به یاد داشته باشید که هدف تبلیغ شرکت‌های بزرگ نیست – و یک وبلاگ نباید به عنوان تأیید یک شرکت یا فناوری آن تعبیر شود.

  منبع: https://www.

scmr.

com/article/supply_chain_startup_from_amazon_and_zulily_to_sc_startup ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کد تایید * کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map