استارت اپ در سینار سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سینار سودان کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

WWW.

BESTAD.

IR  معرفی سمینار رقابت های استارت آپی: این سمینار برای افزایش دانش مردم درباره استارت آپ ها و کسب و کارهای آنلاین است و کاملا رایگان است.

هیچگونه هزینه ای بابت شرکت در سمینار از مردم گرفته نخواهد شد.

در این سمینار همه رقبای یک حوزه کسب و کاری خاص به معرفی خودشان می پردازند.

(اولین حوزه در بهمن 96 برگزار شد، حوزه دوم بیمه آنلاین بود.

سومین حوزه تاکسی آنلاین و چهارمین حوزه رقبای معماری آنلاین بودند.

) رویداد رقابت های استارت آپی هر فصل یکباردر دانشگاه امیرکبیربرگزار می شود.

در این رویداد ان شاالله حدودا 600 نفر شرکت خواهند کرد.

  رایگان های این جلسه: ۱-شام رایگان برای همه ۲- یک بلیت رایگان تهیه کنید، تا 6 نفر می توانید به جلسه بیایید اولین استارتاپ کسب و کاری همراه شام در قلب تهران بی رقیب در اجرا- بی نظیر در پذیرایی - ایده نوین در سخنرانی ها      نکات پایانی: ۱- حتما موقع ورود به دانشگاه امیرکبیر از درب شمالی (خیابان رشت)وارد شوید.

۲-حتما کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشید.

۳- چنانچه با استقبال گسترده مواجه شدیم، ممکن است فضای اصلی سالن پر شود.

(صندلی برای 500نفر وجود دارد،)  ما تلاش می کنیم تا همه دوستان را در فضای جلسه جای دهیم، اما برای پیش بینی یک روز شلوغ امکان تکمیل و پر شدن صندلی ها علی الخصوص در ساعات پایانی همایش وجود خواهد داشت.

لذا زودتر به مراسم تشریف بیاورید.

۴- نظر به اینکه در جلسات قبلی دیده شده بود که بعضا افرادی با حضور در جلسه  در مرحله معرفی استارت آپ ها ایجاد بی نظمی می کردند، لذا نیاز است تا تاکید کنیم که این جلسه علاوه بر بعد آموزشی، بحث تبلیغات ی را نیز برای استارت آپ ها دارد.

این سمینار آموزشی - تبلیغاتی است.

      اخبار ما در رسانه های خبری: اطلاع رسانی در رسانه های دانشگاهی: اخبار علمی:  دومین جلسه از سمینار رقابت های استارت آپی به صنعت بیمه رفت و با حضور کسب و کارهای نوپای وبیمه و بیمه دات کام برگزار شد.

روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای: دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان سلسله سمینارهای رقابت های استارت آپی دانشگاه شمسی پور:رقابت های استارت آپی معماری آنلاین و تاکسی آنلاین با حضور دبیر انجمن کسب و کارهای فضای مجازی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور برگزار شد  اطلاع رسانی در خبرگزاری های بزرگ کشور: عصر ایران: دانشگاه فنی و حرفه ای میزبان سلسله سمینارهای رقابت های استارت آپی خبرگزاری ایلنا-  رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید  سایت عصر ایران اسنپ و تپ سی به رقابت های استارت آپی دعوت شدند مخبر نیوز: جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد  ایلنا: جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد ایلنا: شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی  شفقنا: شرکت هزار نفر در همایش رقابت های استارت آپی   اطلاع رسانی در سایت های فناوری اطلاعات مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای: استارت‌آپ‌های صنعت بیمه رقابت می‌کنند مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای: سمینار رقابت‌های استارت‌آپی تاکسی آنلاین برگزار شد  پایگاه خبری وینور - سمینار رقابت استارتاپ‌های صنعت بیمه برگزار شد  اکسین تلکام: جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد  اطلاع رسانی در سایت های اقتصادی:  هفته نامه بازار کار: سمینار رقابت های استارت آپی، تلاشی برای رقابت با نمایشگاه بین المللی تهران در حوزه معرفی کالا و خدمات آنلاین سایت اقتصاد آنلاین سمینار رقابت استارتاپ‌های صنعت بیمه برگزار شد سایت پول نیوز اسنپ و تپ سی به رقابت های استارت آپی دعوت شدند آرمان اقتصادی:  سمینار رقابت استارتاپ‌های صنعت بیمه برگزار شد کارآفرین ناب : رقابت های استارت آپی صنعت بیمه در دانشگاه شهید شمسی پور سایت فصل اقتصاد رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید  فصل اقتصاد: جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد   اطلاع رسانی در وبسایت های خبری بیمه و بانک:  چابک: چهار راه اطلاع رسانی بیمه کشور : سمینار رایگان رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه مراقب بیمه: رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید سایت بانکداران رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید  سایت آی نوم: رایگان به رقابت های استارت آپی بیمه بروید         رقابت های استارت آپی کسب و کارهای همسو هر جلسه با حضور رقبای استارت آپی یک حوزه مشخص از کسب و کار   دوستان کسب و کاری که ثبت نام کرده اند یا نکرده اند حتما در کانال ما عضو شوند  https://telegram.

me/mbadbac کارشناسان کسب و کار با شماره های  09121442355 و 09121442355  پاسخگوی سوالات شما هستند.

  همه با هم پیش به سوی تــــــــــــوســــــــــــــعــــــــــه کــــــــــــــــســــــــــــــبـــــــــــــــ و کـــــــــــــــــــــار    تهران تقاطع خیابان حافظ و رشت، 50 متر داخل خیابان رشت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ساختمان فارابی، آمفی تئاتر پروفسور سلیمی رقابت های استارت آپی یا کسب و کار به سبک میلیاردرها سمیناری است که به صورت ماهی یکبار در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می گردد https://t.

me/Kahroba_AUT 09127120802 با توجه به شرایط بیماری کرونا لطفا موارد ایمنی مربوط به رویداد حضوری را در لینک زیر مطالعه کنید.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map