استارت اپ در بازی اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در بازی اکوادور در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۸ آبان ۱۳۹۹ منبع: طرفداری درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

tarafdari.

com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد کارمند پست هرمزگان به دلیل رقص بازداشت شد! هشدار درباره چراغ سبز انتخاباتی مجلس به نظامیان برای ورود به پاستور نائب رئیس مجلس: می‌توانیم زیر دریایی اتمی آمریکا را با تور ماهیگیری شکار کنیم! ۱۲ تعبیر ویژه رهبر انقلاب درباره سردار سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم فیفا برای لغو برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان را از بین بردن نسل آینده جوانان جهان می‌داند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال طی روزهای گذشته به علت شیوع گسترده کرونا در جهان، رقابت‌های جام جهانی نوجوانان و جوانان را لغو و از سال ۲۰۲۱ به ۲۰۲۳ موکول کرد.

این اتفاق با توجه به محدودیت سنی این رقابت‌ها و بزرگتر شدن بازیکنان، منجر به از دست رفتن تجربه حضور در جام جهانی رده‌های پایه برای برخی از بازیکنان می‌شود.

از طرفی این اتفاق در حالی است که تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران هم در حال حاضر در تاجیکستان به سر می‌برند و در تدارک افزایش آماده‌سازی برای حضور در مسابقات نهایی قهرمانی آسیا هستند که پیش از این به منزله انتخابی جام‌جهانی بود.

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نیز بعد از دومین پیروزی تیم ملی برابر نوجوانان تاجیکستان گفت: به مردم کشور دوست، برادر و همزبان خودمان تاجیکستان سلام عرض می‌کنم.

در مدت اقامت در این کشور خیلی به کاروان ایران خوش گذشت.

بازی فوق العاده‌ای با تاجیکستان داشتیم.

امیدوارم بتوانیم با همراهی تاجیکستان به جام جهانی برویم.

سرمربی تیم ملی که در حین گفت‌وگو با شبکه محلی تاجیکستان، متوجه لغو برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان شده بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه تصمیمی گرفته شد که نمی‌دانم چه بگویم.

هم کشورها برنامه ریزی کرده‌ بودند و اگر جام جهانی لغو شود، یک نسل از بین خواهد رفت.

فیفا باید به این مسئله رسیدگی کند.

نمی‌شود مسئولان فیفا شب بخوابند و صبح بیدار شوند و بگویند همه چیز تعطیل است.

وی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم‌های مختلف از یک سال و نیم قبل تاکنون اظهار کرد: مطمئنم تیم شما هم از مدت‌ها قبل مشغول آماده‌سازی است.

اگر این نوجوانان و جوانان به جام جهانی نروند، رشد نمی‌کنند.

در حال حاضر احتمال لغو مسابقات قهرمانی آسیا هم با توجه به لغو مسابقات جهانی وجود دارد.

عبدی تاکید کرد: از فیفا و AFC می‌خواهم مسابقات خود را برگزار کنند و حداقل در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

مطمئنا تا آن موقع واکسن هم آمده است.

فوتبال برای این بچه ها است و آینده ها به این نوجوانان و جوانان تعلق دارد و با یک تصمیم آینده آن‌ها را از بین نبرند.

از فیفا خواهش می‌کنم به فکر ملت‌های مختلف باشد که مبادا آینده جوانان از بین برود.

وجود فوتبال و فیفا به خاطر این جوانان است.

انتهای پیام تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map