استارت اپ در منابی اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در منابی اکوادور را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در منابی اکوادور شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره «استارتاپ استارتر» یک دوره جامع 48 ساعته است که تمام سرنخ‌(*)های لازم برای راه اندازی و پیشبرد یک کسب‌وکار اینترنتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

(*) اما چرا سرنخ‌ها؟ یادگیری تخصصی هر یک از مهارت‌ها و تجربیات لازم برای راه اندازی یک کسب‌وکار به تنهایی سال‌ها تحصیل علم و تجربه را می‌طلبد.

با در نظر داشتن تعدد مهارت‌ها و تخصص‌های دخیل در مسیر موفقیت کسب‌وکار، دور از ذهن است که ادعایی برای آموزش تخصصی تمام زیر و بم یک کسب‌وکار واقعی باشد.

این دوره بصورت کاملاً آنلاین و در قالب وبینار برگزار می‌شود.

شما از هر کجای ایران، با هر وسیله‌ای (تلفن همراه، لپ تاپ و .

.

.

) می‌توانید در این دوره شرکت کنید.

امکان پرسش و پاسخ در حین کلاس وجود خواهد داشت و در صورتی که امکان حضور در بعضی از جلسات را نداشته باشید، می‌توانید فیلم آنرا دریافت کنید.

مدل آموزشی «استارتاپ استارتر» دوره «استارتاپ استارتر» طی 16 جلسه کلاس، به 16 سرفصل حیاتی در مسیر راه اندازی یک استارتاپ می‌پردازد که در قسمت بعدی همین صفحه قابل مشاهده هستند.

در طی هر جلسه سعی خواهد شد موضوع جلسه از دیدگاه‌های مختلف اما بصورت ساده و قابل درک بررسی شود.

این روش باعث می‌شود تا شما کلیت موضوع را درک کنید و الزام یا خطرات هر تصمیم را پیش‌بینی کنید.

بعنوان مثال در جلسه دوازدهم که موضوع «جذب مشتری و کاربر» مطرح می‌شود، شما ابزار گوگل آنالیتیکس را آموزش نخواهید دید، بلکه لزوم استفاده از آن را به همراه مسایل بسیار بیشتری از مبانی بازاریابی اینترنتی فرا خواهید گرفت.

مزیت این دوره این روش در کنار یکسان بودن مدرس در طول دوره، باعث می‌شود تا شما در پایان دوره، تصویر یکنواخت و شفافی از چرخه عمر کسب‌وکار خود و مسائل پیش‌رو (خصوصاً در سال‌های ابتدایی) داشته باشید و بتوانید خود را برای شرایط پیش‌رو آماده‌تر کنید.

محتوایی که در این دوره ارائه می‌شود حاصل تجربیات شخصی در مسیر راه اندازی و مشاوره به استارتاپ‌های مختلف، تحصیلات آکادمیک مرتبط مدرس و تجربه‌های منقول و مکتوب سایر کارآفرینان ایرانی طی سال‌های گذشته است.

همین موضوع باعث شده است تا محتوای کارگاه در عین سادگی در فهم، کاربردی و قابل اجرا باشد.

زمان برگزاری دوره این دوره از تاریخ شنبه 2 شهریور تا دوشنبه 1 مهر 98، یک روز در میان (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، جمعه، یکشنبه، سه ‌شنبه و .

.

.

) ساعت 17:30 تا 20:30 برگزار می‌شود.

تمامی جلسات بصورت کامل ضبط خواهند شد و در صورت غیبت، امکان دریافت ویدئوی ضبط شده وجود خواهد داشت، بنابرین محتوایی را از دست نخواهید داد.

همچنین با عضویت در گروه رفع اشکال دوره، می‌توانید سوالات و ابهامات خود را حتی بعد از پایان کل دوره، بپرسید.

در این بخش سعی شده است ذهنیتی در خصوص هر جلسه ایجاد شود.

بدیهی است که در جلسه 3 ساعته، مسائل بسیار بیشتر و عمیقتر از چیزی که در این صفحه مشاهده می‌فرمایید ارائه خواهند شد:   این دوره برای چه کسانی مفید خواهد بود؟ چه مدت هاست در فکر راه اندازی استارتاپ خود هستید، اما نقطه شروع را نمی‌دانید و چه کسب‌وکار خود را پایه‌ریزی کرده اید، اما نسبت به ادامه راه ابهام دارید، این دوره می تواند برای شما مفید باشد.

حتی اگر صرفا به این مباحث علاقمندید و قصد راه اندازی کسب‌وکار ندارید، باز هم این دوره برای شما مفید خواهد بود.

اگر در دوره های استارتاپی شرکت کرده اید، اما هنوز ابهاماتی دارید، انسجام و ارتباط مطالب این دوره، احتمالاً ابهام شما را برطرف خواهد کرد.

این دوره برای چه کسانی مفید "نخواهد" بود؟ اگر مدت‌هاست کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید، رشد خوبی دارید و تمام جوانب کسب‌وکارتان را در کنترل دارید و حتی سرمایه جذب کرده‌اید، احتمالاً این دوره برای شما مطلب جدیدی بیش از آنچه تجربه کرده‌اید برای شما نخواهد داشت.

البته بخاطر داشته باشید که باید واقع بین هم باشید :) مختصر و مفید در این دوره چه چیزی آموزش داده می‌شود؟ شما این مسیر را طی خواهید کرد: اول مفهوم استارتاپ را متوجه خواهید شد، خواهید توانست ایده خوب از بد را تشخیص دهید، تیم تشکیل دهید، برای کسب‌وکار خود ساختار بچینید، مشتری پیدا کنید و آنها را نگه دارید و در عین حال، حواستان به دو دو تا چهارتای کسب‌وکار هم باشد.

آیا در این دوره مسائل فنی آموزش داده می‌شود؟ اگر منظور از مسائل فنی، چیزی مثل نرم‌افزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی است، مطلقاً نه.

در این دوره تمرکز بر آموزش مفاهیم کسب و کار با رویکرد کسب‌وکارهای اینترنتی است.

هرچند در این مسیر شما را با ابزارهای مفید آشنا می‌کند، اما هدف آموزش استفاده از این ابزار نیست، چرا که برای آموزش دقیق هر کدام از این ابزارهای کمکی، منابع بی‌شماری در دسترس هستند.

بنیانگذار و مدیر پلتفرم کراودفاندینگ دونیت با نظر دادن، کمک کن بقیه آگاهانه خرید کنن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map