استارت اپ در بندر دیر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در بندر دیر در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

 با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی یک فروند شناور صیادی  در استان بوشهر آماده    بهره برداری و به آب انداخته شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ،این فروند شناور صیادی به ظرفیت 100 تن  در اسکله بندر دیر استان بوشهر به بهره برداری رسید .

بر اساس این گزارش، کل مبلغ سرمایه گذاری این طرح 3میلیارد و 412  میلیون ریال بوده که  تسهیلات پرداختی از سوی بانک 2 میلیارد و 700  میلیون ریال  بوده است.

این تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است و در حال حاضر زمینه اشتغال 8  نفر را به طور مستقیم فراهم آورده است .

     

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map