استارت اپ در بندر گناوه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با استارت اپ در بندر گناوه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بندرعباس- سیماگر- دانشگاه هرمزگان فروردین ۹۹ میزبان دانشجویان هشت استان جنوبی و غربی کشور در رویداد استارت آپ کارآفرینی اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان گفت: این رویداد اجتماعی در قالب طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در یک فضای دانشگاهی برگزار می‌شود.

عبدالله فروزان‌فر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با سیماگر، هدف از برگزاری این استارت آپ را شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق برای کمک به کاهش آسیب‏‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های فضای مجازی، مسائل اجتماعی کودکان مانند کودکان کار و ازدواج اجباری، اعتیاد و چالش‌‏های مواد مخدر در جامعه، آسیب‌های روان‌شناختی مانند خشونت و نزاع، حقوق شهروندی و مسوولیت اجتماعی مهم‌ترین مسائلی است که دانشجویان ایده‏ های کارآفرینانه خود را برای حل آن‌ها در این رویداد ارائه خواهند کرد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان، "طلاق و مشکلات خانواده شامل آسیب‌های فضای مجازی و طلاق، زنان خودسرپرست و طلاق، اعتیاد و طلاق، خشونت و طلاق و خیانت و طلاق را به عنوان "بخش ویژه" از محورهای این رویداد است.

   فروزان‌فر آخرین مهلت ثبت‌نام را ۱۵ فروردین‌ماه و زمان برگزاری این رویداد اجتماعی را به مدت ۲ روز از ۲۶ تا ۲۸ اعلام کرد.

به گفته فروزان‌فر، برگزیدگان این رویداد ضمن بهره‌مندی از جوایز ارزنده می‏‌توانند تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان از حمایت مالی پارک علم و فناوری در قالب وام بدون بهره نیز استفاده کنند.

اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان، اهدای ۱۵۰ میلیون ریال جایزیه نقدی به ۳ تیم برتر و اهدای جایزه به ۱۰ ایده برتر از دیگر مزیت‌های درنظرگرفته شده برای این رویداد اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد:علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد اجتماعی به سایت Startup.

hormozgan.

ac.

ir مراجعه کنند.

  مشهد- ايرنا- نخستين رويداد ملي كارآفريني اجتماعي با هدف كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي روز چهارشنبه… اردبيل - ايرنا - رييس دانشگاه محقق اردبيلي گفت: سازمان بهزيستي به مساله اعتياد اينترنتي و فضاي… تبریز- سیماگر- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ۸۰ درصد… شیراز-سیماگر- مدیر کل گمرک‌های استان فارس گفت: ۳۲۸ هزار و ۹ تن کالا… بیرجند - سیماگر - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد… اراک - سیماگر - استاندار مرکزی گفت: تلفات ناشی از شیوع آنفلوآنزای … نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map