استارت اپ در جزایر کانال انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در جزایر کانال انگلستان شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Slide content Slide content Slide content در انگلیس ، جامعه استارت آپی و فناوری در زمانی که این کشور با یکی از بزرگترین تحولات سیاسی در تاریخ خود روبرو است ، آینده ای امیدوار کننده دارد .

در این مقاله ما ۱۰ استارت آپ برتر کشور انگلستان را معرفی می کنیم که در بخش اول آن به معرفی ۵ استارت آپ آن می پردازیم : استارت آپ FiveAI که در سپتامبر سال ۲۰۱۵ تاسیس شد ، جایگزینی بود برای اتومبیل مسافر شهری .

این شرکت آزمایش اتومبیل های خود را در Millbrook Proving Ground در بدفوردشایر ، در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۸ اولین مسیر خدمات خودگردان خود را بین ایستگاه Flitwick و Millbrook آغاز کرد.

از آوریل ۲۰۱۹ ، در حال آزمایش یک نمونه اولیه خودروهای خودران در جاده های لندن است.

هدف؟ مدیر عامل شرکت Stan می گوید: برای اینکه خدمات وسایل نقلیه مشترک ، خودران برقی در سراسر اروپا گسترده شود ، آلودگی به طرز چشمگیری کاهش یابد ، زمان سفر کاهش یابد ، هوا پاک تر می شود ، شهروندان در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنند و هرکسی می تواند به آسانی به آن دسترسی پیدا کند.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۰استارت آپ برترسال۲۰۱۹ بشناسید…! شرمدیان رید می گوید: “از روزی که ۱۰ سال پیش سالن ناخن خود را افتتاح کردم ، فهمیدم چقدر وقت صرف پاسخ دادن به ایمیل های با تصاویر تصاویر ناخن کردیم.

” “مشتری ها می پرسند ، این چیست؟ چه کسی این کار را کرد؟ چقدر هزینه دارد ؟ من واقعا از این مدل خوشم اومده ، ‘اوه وای! یک ربات می تواند این کار را انجام دهد.

“ این استارت آپ ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت رسانه های اجتماعی ، پشتیبانی مشتری و رزرو را به متخصصان زیبایی ارائه می دهد.

در ماه مه سال ۲۰۱۹ ، آنها ۴ میلیون پوند از Index Ventures جمع آوری کردند.

شرمدیان رید می گوید: “شما به برنامه های جالب توجه و فوری نگاه می کنید ، از Uber گرفته تا Airbnb ، اما وقتی صحبت از صنعت زیبایی است ، مثل این است که ما هنوز از نرم افزاری استفاده می کنیم که در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است و کابردهایشان واقعا ضعیف است و مشتری حس خوبی از کارکردن با آنها نمی گیرد.

این فقط بی احترامی به صنعت ما است.

” یکی از مشکلات اساسی beautystack در ابتدا این بود که تمام طراحان اینجور نرم افزارها مردانی بودند که از فضای مد و فشن بسیار دور بودند و بابت این امر ما مشکلات زیادی داشتیم.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : ۱۰ ایده برای شروع یک استارت آپ این استارت آپ در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و در حوزه املاک و مستغلات آنلاین فعالیت می کند.

در نوامبر سال ۲۰۱۸ مبلغ ۱۳۵ میلیون یورو جمع آوری کرد.

ابتدا ، پلت فرم فروش خانه آن با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های عمیق ، یک ارزیابی دقیق از املاک را برای خانه شما ارائه می دهد.

این اپلیکیشن همه جوانب فروش خانه شما را شامل می شود – از جمله عکس گرفتن ، مدیریت بازدید ، و مذاکره با خریداران بالقوه.

اما آنچه این سکوی ملک را منحصر به فرد می کند این است که بعد از ۳۰ روز ، اگر خانه شما هنوز فروخته نشده است ، خود آنها خانه را با ارزش ۹۰ تا ۹۵ درصد ارزش واقعی آن از شما خریداری می کنند ! این استارت آپ به تازگی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است ، اولین برنامه دوستیابی برای افراد بالای ۵۰ سال است.

با ۷۳٪ از افراد ۵۰ تا ۵۹ ساله که اکنون دارای تلفن هوشمند هستند ، برنامه رایگان موبایل Lumen متناسب با نیازها و عادت های افراد بالای ۵۰ سال ساخته شده است و قابلیت گوش دادن به تک آهنگ های اصیلرا برای این افراد میسر می کند.

این برنامه امنیت و صداقت را در اولویت قرار داده است .

لومن تا کنکون ۷٫۵ میلیون زن و مرد مجرد ، طلاق یا بیوه در انگلیس در سنین بالای ۵۰ سال را بخود جذب کرده است .

لومن پیش از این ۳٫۵ میلیون پوند دور بذر جذب کرده است.

این استارت آپ مستقر در لندن به دنبال تحول در سرگرمی کودکان است.

Moonbug با تأکید بر ارزشهایی مانند شفقت ، همدلی و تاب آوری ، محتوا را برای الهام بخشیدن و مشغول کردن بچه ها از طریق قصه گویی سرگرم کننده ایجاد می کند.

Moonbug قصد دارد با آموزش چیزهایی مانند واژگان و مهارتهای شمارش ، و همچنین مهارتهای اجتماعی – مانند چگونگی دوست داشتن و مدیریت احساسات ، از رشد شناختی کودکان پشتیبانی کند.

به تازگی در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد ، در ماه دسامبر ۱۳۲ میلیون یورو جذب سرمایه داشت.

همچنین در وبلاگ پین بخوانید : از استارتاپ هایی که دنیا را متحول کردند چه میدانید(بخش دوم) من مینویسم که تو بخونی.

.

.

.

.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پین استارت آپ پین فقط یک اسم نیست، یک هدفه استفاده از مطالب پین استارت آپ فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پین استارت آپ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map