استارت اپ در جورج روسیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در جورج روسیه در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

متوقف کردن فعالیت هکرها Illumio : اسم کمپانی : illumio دفتر کار مرکزی : سانیویل , کالیفرنیا سرمایه‌گذاری ارتقا یافته تاکنون : ۲۶۷ .

۵ میلیون دلار در ۴ مرحله ایلومیو استارتاپ‌ موفق راه‌اندازی شده در موضوع امنیت سیستم‌های کامپیوتری است که تا به امروز ۴۲ .

۵ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران گوناگون سرمایه کسب نموده است تا از شرایط ناپخته خود در سال ۲۰۱۴ بیرون بیاید .

این استارتاپ‌ موفق به شرکت‌ها در شناسایی پیدایش تهاجم ها کمک می نماید و محل وقوع هکرهای حقیقی را به آن ها نشان میدهد .

شش ماه بعداز نشر همگانی کمپانی , ایلومیو جایزه‌ی یک میلیارد دلاری تعیین کرد .

ما ژوئن این موسسه ۱۲۵ میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد .

جزو سرمایه‌ی ایلومیو به صنعت های داخلی اختصاص داده شده‌است .

سرمایه گذاران بزرگ همانند برند بنیوف مدیر عامل فروش SaleForce .

com , جری یانگ نائب رئیس یاهو و آرون لاوی مدیر اجرایی Box در‌این این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند .

جایگزین چک‌های کاغذی Bill .

com : اسم کمپانی : Bill .

com محل کار مرکزی : پالو آلتو , کالیفرنیا میزان دارایی : ۲۵۹ میلیون دلار در ۱۰ مرحله این شرکت سعی در تعویض چک‌های کاغذی با پرداخت‌های دیجیتال دارد .

با یکپارچگی مطلوب محصولاتی مثل QuickBooks سعی در انجام این فعالیت دارد .

جای تعجب نمی باشد که Bill .

com ادعا کرده است که بیشتراز یک درصد از کسب‌وکارهای آمریکا از این سرویس به منظور پرداخت یا این که بازپرداخت پول استفاده می کنند .

هر ساله ۵۰ میلیارد دلار پول از طریق این استارتاپ‌ موفق پرداخت میشود .

در ماه اکتبر , Bill .

com توانست سرمایه‌گذاران قدرتمندی را جذب نماید و ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ خود را ارتقاء دهد , ارزش مالی این مجموعه ۷۴۲ میلیون دلار برآورد شده‌است .

در دور بعدی به سرپرستی JPMorgan Chase و Temasek و یک کمپانی خصوصی وابسته به دولت سنگاپور سرمایه‌گذاری صورت گرفته است .

راه اندازی استارتاپ موفق کشاورزی – فناوری Plenty : اسم کمپانی : Plenty دفتر کار مرکزی : سان فرانسیسکو جنوبی دارایی تاکنون : ۲۲۶ میلیون دلار در ۳ مرحله پلنتی استارتاپ‌ موفق برای چشم‌انداز آینده کشاورزی میباشد .

این مجموعه با بهره‌گیری از لامپ‌های LED , فناوری حسگرهای میکرو , تجزیه و ارزیابی داده‌های بزرگ به کشاورزان در ایجاد محصولات داخلی و قفسه‌ها کمک کرده‌اند .

این دستور به صاحبان محصولات صنایع غذایی اجازه‌ فروش تولیدات در فروشگاه‌های مرکزی مواد غذایی را میدهد فارغ از آن‌که نیاز به پرداخت هزینه‌ی مازاد داشته باشند یا این که از طول عمر مفید محصول ها کاسته شود .

در سال ۲۰۱۳ کمپانی پلنتی با جذب سرمایه‌گذارانی همانند جف بیسوس , اریک اشمیت و Innovation Endeavors و سافت‌بانک سرمایه خویش را به بالای ۲۰۰ میلیون دلار رساند .

نابود کننده صنعت باستانی کاغذسازی Flexport : اسم کمپانی : Flexport دفتر کار مرکزی : سان فرانسیسکو میزان دارایی تاکنون : ۲۰۵ میلیون دلار در ۴ مرحله فلکس‌پورت استارتاپ‌ موفق در سیلیکون ولی است که VCهای متعددی تمایل به حمایت از آن دارند .

این صنعت متکی به صنعت سابق تولید کاغذ است و با ارتقای دیجیتالی آن توانسته است نرم افزارهای جدیدی را تولید نماید .

اگر که نیاز به حمل و نقل تولیدات خود در سراسر اقیانوس دارید , نرم‌افزار فلکس‌پورت کارهای مرتبط با کشتی‌ , هواپیما , کامیون را برای مدیریت میکند و می توانید در زمان سفر پیگیر تولیدات خود در مسیرهای گوناگون باشید .

در اوایل امسال مقدار کل سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون دلاری برای تامین هزینه‌های حمل و نقل و بسته‌بندی را توانسته است جذب نماید .

این استارتاپ‌ موفق و نو‌ظهور به وسیله پیتر صندوق سرمایه‌گذاری پیتر تیل , سرمایه‌گذاری گوگل , سرمایه‌گذاری بلومبرگ و هم‌چنین سرمایه‌گذاری نظیر میلیاردر روسی یوری میلنر و الکسیس اوهانیان مورد حمایت قرار گرفته است .

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map