استارت اپ در رودخانه ها نیجریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در رودخانه ها نیجریه کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نیجریه با 90هاب تکنولوژی بیشترین قطب فناوری را در کشورهای مختلف دارد و پس از آن آفریقای جنوبی با 78 هاب تکنولوژی، مصر با 56، کنیا با 50 قطب تکنولوژی، مراکش با 31 و تونس با 29 هاب حدود 30کشور را زیر پوشش قرار داده اند.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها روسیه اعلام کرد یک آزمایشگاه مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی را که برای آزمایش سلاح در شرایط سخت در قطب شمال ایجاد شده بود، بازگشایی می کند.

به گزارش شیعه پرس به نقل از تاس، روسیه اعلام کرد یک آزمایشگاه مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی را که برای آزمایش سلاح در شرایط سخت در قطب شمال ایجاد شده بود، بازگشایی می کند.

موسسه علمی و تحقیقاتی مهندسی ماشین آلات دقیق که برای ارتش .

.

.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: "یک سری پروازهای جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین سووا در مناطق دور دست شمال و قطبی در نظر گرفته شده است.

این هواپیما برای ارتش فعالیت کرده و هدف اصلی آن رله سیگنال های ارتباطی و شناسایی نوری خواهد بود".

این منبع خاطر نشان کرد که پهپاد جدید دارای وزن فوق العاده سبک (تا 12 کیلوگرم) و دارای بال بسیار طویل با صفحه های خورشیدی است.

این .

.

.

علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با اشاره به جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: در این منطقه می توان به جاذبه های طبیعی و درکنار آن جاذبه های بی نظیر موجودات گیاهی و جانوری اشاره کرد و اگر دولت به آن توجه کندف این فرصت مناسبی برای توسعه اکوتوریسم در منطقه است.

بنابراین می توان از سیستان و بلوچستان به عنوان قطب توریسم کشور و همچنین قطب جاذبه های فرهنگی و تاریخی استفاده کرد.

وی در ادامه .

.

.

به گزارش گروه جوادث جام جم آنلاین از سیماگر، اجساد 20 مهاجر از مردم ساکنان منطقه جنوب صحرا در قاره آفریقا روز پنجشنبه توسط نیروی دریایی تونس در خارج از بندر صفاقس در ساحل شرقی این کشور از آب بیرون کشیده شد.

به نقل از وزارت دفاع تونس، در پی غرق شدن یک قایق در آبهای ساحلی این کشور که پیش از حادثه ، 40 مسافر داشته، 20نفر از پناهجویان جان خود را از دست داده و 5 نفر دیگر نجات یافتند.

تلاش ها .

.

.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ، در فرهنگ عامیانه کشورهای غربی و مسیحی، کودکان در سراسر جهان روزهای پایانی سال میلادی را چشم انتظار بابانوئل می نشینند تا این مرد خیالی روز کریسمس برای آنها هدیه ای به ارمغان بیاورد.

در این میان بابانوئلی هست که کودکان، البته با کمک والدین، می توانند مسیر حرکتش را ردیابی کنند و از موقعیت جغرافیایی و زمان دریافت هدیه از او با خبر شوند.

.

.

.

یا ایرانی بودند، محمد عبده و رشید رضا نیز دعوت به سلفی گری روشنفکرانه و احیای خلافت می کردند و زدودن خرافات از اسلام و بازگشت به قرآن سرلوحه تعالیم آنان بود.

در این فضای آشفته شمال غرب آفریقا، الجزایر، تونس و.

.

.

ده ها سال بود که تحت اشغال و سلطه استعمار فرانسه قرار داشت.

فرانسوی ها این منطقه را به بهانه ای کوچک (حادثه بادبزن) تحت اشغال در آورده بودند و بر جان و مال و نوامیس مسلمانان .

.

.

نیکشاد نیز در این نشست با بیان اینکه در جهان کشاورزی پیشران و موتور محرکه سایر بخش های جوامع بشری است، گفت: کشاورزی در کشورهای پیشرفته مادر قلمداد است و در کشور ایران اسلامی مردمی ترین اقتصاد، اقتصاد کشاورزی است و محور اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی با اشاره به پتانسیل های کشاوزری استان اردبیل افزود: وجود بیش از 120هزار نفر بهره بردار و اشتغال بیش از 30 درصد در این بخش حکایت از قطب کشاورزی .

.

.

به گزارش سیماگر، عربستان از طریق نقش آفرینی در گروه های موجود در شمال آفریقا از لیبی گرفته تا سودان و الجزایر، تاثیر بسزایی در بروز خشونت ها در این کشورها داشته است و باعث گسترش نفوذ و سیطره آن بر شمال آفریقا شده است.

ریاض از طریق گروه های شمال آفریقا که به آوردگاهی برای تحقق آرزوهای سعودی تبدیل شده است، سعی دارد به نمایندگی از دولت آمریکا نفوذ خود را در این منطقه گسترش دهد و با جهت دهی .

.

.

اختصاص داده ایم و باتغستانها را نابود کرده ایم و این رویکرد اشتباه بوده است.

ساهکلی تصریح کرد: هنوز هم این رویکرد اشتباه دیده می شود و ما به جای توسعه شمال شهر قزوین اصرار داریم در جنوب و منطقه باغستانها توسغعه شهری داشته باشیم و کارها نمغفول مانده است.

وی گفت: شورای استان یک ظرفیت ارزشمند است اما انتظار داریم شما برای استفاده از ظرفیت های استان و تامین درآمدهای پایدار برنامه ریزی کنید و راهکارخای خود را برای تقویت جایگاه شورا به نمایندگان منتقل کنید تا پیگیری شود.

لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین .

.

.

.

.

.

: همچنین در کنار آن، بهره مند بودن از وجود دیگر صنایع از جمله حوزه الکترونیک این منطقه می تواند در توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک بیشتر از همیشه نقش آفرینی کند.

فلاحی جوشقانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: زحمات صورت گرفته در این منطقه به خصوص طی سال های اخیر از سوی مدیریت منطقه قابل تقدیر و به جرات می توان گفت که .

.

.

.

.

.

: رسانه ها امروز پنجشبه به نقل از مقام تونسی از بروز سانحه مرگبار برای یک قایق حامل مهاجران خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، یک مقام امنیتی در تونس از غرق شدن قایق حامل مهاجران از آفریقا و فوت حداقل بیست نفر از آنها خبر داد.

به گفته این مقام تونسی، یک قایق حامل حدود 45 مهاجر در حالی که تلاش کرد خود را از دریای مدیترانه به آب های جزیره لامپدوسا ی ایتالیا برساند، دچار .

.

.

کردند برای انجام مأموریت های جنگی بوده است.

به گفته دیوید اسکالیکا فرمانده هنگ 354 نیروی هوایی آمریکا، این مانورها نه تنها برای بررسی آمادگی رزمی هواپیماها و پرسنل، بلکه حالت آمادگی جنگی در منطقه قطب شمال انجام شده است.

نیروی هوایی روسیه طی یک سال گذشته بارها هواپیماهای آمریکایی را در نزدیکی مرزهای کشور رهگیری کرده است.

اقدامات نیروهای مسلح ایالات متحده مورد انتقاد گسترده رهبران روسیه قرار دارد.

الکساندر شرین معاون اول رئیس کمیته دفاع دومای دولتی، پیشتر، بر لزوم واکنش شدیدتر روسیه نسبت به چنین تحریکاتی از سوی آمریکا تاکید کرد و گفت: دشمن باید عقب رانده شود.

.

.

.

قطعنامه های بین المللی است.

صحرای غربی منطقه ای است در شمال غرب آفریقا و جنوب کشور مغرب که غنی از ماهی و فسفات بوده و از زمان پایان استعمار اسپانیا در سال 1974 میلادی در معرض حملات مغرب قرار داشته است.

جبهه پولیساریو برای دستیابی به استقلال این منطقه تلاش می کند.

امضای قرارداد عادی سازی روابط میان مغرب و رژیم صهیونیستی در حالی است که دو کشور الجزایر و تونس اجازه عبور هواپیمای این .

.

.

و فصل استعمارگرانه بوده است زیرا هیچ گونه پیوند تاریخی و یا قانونی بین ملت صحرا و اشغالگران مغربی وجود ندارد.

دوم صدور بیانیه ای از ارتش موریتانی است که تأیید کرد نیروهایی از مغرب به سوی یکی از گشتی های ارتش موریتانی در منطقه مرزی در شمال و نزدیک نوار مرزی با صحرای باختری تیراندازی کردند.

نیروهای مغربی این گشتی را یک هدف حمله متقابل قرار دادند.

این بیانیه افزود تحقیقات اولیه نشان داد .

.

.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، البته انتظار می رفت هند علاوه بر این بندر، در خط آهن چابهار و زاهدان و پس از آن تا مرز سرخس و ترکمنستان نقش آفرینی کند.

همان زمان هند اعلام کرد قصد دارد 20 میلیون دلار در توسعه زیر ساخت های راه آهن چابهار – زاهدان سرمایه گذاری کند.

این خط آهن بخشی از کریدور بین المللی حمل ونقل شمال- جنوب INTC است که شهر مومبای هند را به سنت پطرزبورگ روسیه متصل می کند.

اما با .

.

.

در منطقه ویژه اقتصادی بم به دنبال تیراژ تولید نیم میلیون دستگاهی تا سال 1400 هستند و چنین حرکت هایی با تعریف همکاری های قاعده مند بین آنها و قطعه سازان میسر خواهد بود.

چالش های رقابتی شدن خودروسازی امیرحسن کاکایی استاد دانشگاه در این زمینه نظر دیگری دارد.

این کارشناس صنعت خودرو در گفت وگو با خبرنگار سیماگر افزود: همواره از ایجاد قطب سوم خودروسازی یا تسهیل واردات به عنوان گزینه هایی برای .

.

.

مثبت اعضای مجمع تشخیص مصلحت تصویب شده و توسعه همه جانبه استان را رقم خواهد زد.

کشاورزی پیشران و موتور محرکه سایر بخش های جوامع بشری است رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه در جهان کشاورزی پیشران و موتور محرکه سایر بخش های جوامع بشری است، گفت: کشاورزی در کشورهای پیشرفته مادر قلمداد است و در کشور ایران اسلامی مردمی ترین اقتصاد، اقتصاد کشاورزی است و .

.

.

، عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوای مناسب در سال های گذشته مجتمع شیلات پرورش ماهی در کنار رودخانه تنگی ور احداث شده است که به دلیل تازگی، قیمت مناسب و طبخ به روش سنتی آن گردشگران استقبال خوبی داشته اند.

م سئو ل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کامیاران به در دست اقدام بودن توسعه زیرساخت های روستا اشاره و بیان کرد: با توسعه زیرساخت ها و استفاده از ظرفیت های موجود در این روستا می توان در آینده نزدیک پالنگان را به قطب گردشگری روستایی در ایران تبدیل کرد.

انتهای پیام/2330/ .

.

.

نوجوانان گفت: سال گذشته تیم نوجوانان در عرض 6 ماه تشکیل شد و موفق شدیم از 9 منطقه جهان بازیکنان استعدادیابی شده توسط فدراسیون را به اردو دعوت کنیم و همچنین جهت گزینش از بین استعدادهای داخلی بیش از 200 بازیکن را در مرحله اول دعوت کردیم که در نهایت با یک تیم منسجم 25 نفره توانستیم در مسابقات شرکت بکنیم.

عبدی با بیان اینکه در مسابقات مقدماتی با 19 گل زده و یک گل خورده بعنوان سرگروه به .

.

.

رقابت پذیر شدن اقتصاد و توسعه کشور می شود.

دراین بین طی سال های اخیر محصولات پتروشیمی نقش بسزایی در رشد صادرات غیر نفتی کشور داشته است، به طوری که در برخی اذهان این امید را به وجود آورده که شاید صنعت پتروشیمی کشور بتواند در آینده ای نزدیک اقتصاد ایران را از وابستگی تاریخی به صادرات نفت خام رهایی بخشد و درواقع نویدبخش جهش تولید باشد.

به دیگر سخن جایگاه ویژه پتروشیمی موجب شده .

.

.

.

.

.

.

این شهر طبق آمار پرباران ترین شهر ایران است.

شهر بندرانزلی آب وهوایی مرطوب دارد و بارش در آن بسیار بالا است، چندان که سالانه میانگین 1892 میلی متر بارش در این شهر گزارش می شود، میزان رطوبت نسبی در این منطقه، در سال میان 71 تا 97 درصد در نوسان است.

در سال 2019 در یک روز رکورد پرباران ترین شهر جهان را به خود اختصاص داد.

شهر بندرانزلی در غرب استان گیلان قرار دارد و به .

.

.

کشاورزی شمال استان کرمان گفت: فاز اول این پروژه سال 95 افتتاح شده و 15 هکتار آن اکنون در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: شهرستان ارزوئیه 35 هزار هکتار سطح زیر کشت دارد که بعضا دو نوبت کشت انجام می شود.

سعیدی میزان تولید محصولات کشاورزی این شهرستان را 500 هزار تن اعلام کرد که 90 هزار تن آن گندم و 73 هزار تن ذرت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: شهرستان ارزوئیه قطب زراعی .

.

.

مصوب شده، برنامه ای برای الحاق محدوده جدید به شهر زنجان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش فیش زمین های خارج از محدوده، غیرمجاز است.

بیات منش با بیان اینکه کارگروه زیربنایی استان با کارگاهی شدن زمین های موسوم به خیاطان، مخالفت کرده است، اظهار داشت: طبق طرح جامع شهر زنجان، توسعه آتی این شهر تنها از منطقه شمال شهر زنجان خواهد بود و به همین دلیل نباید در آنجا کارگاه ساخته .

.

.

چهارمین دوره جایزه بازی های جدی، 7 دستگاه حمایتی مختلف به همراه بنیاد ملی بازی های رایانه ای برندگان خود را در بخش های مختلف اعلام کردند که در نهایت 77 عنوان جایزه و 310 میلیون تومان جوایز نقدی به برندگان اعطا شد.

همچنین ستاد فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی مجموعا تا سقف 390 میلیون تومان تسهیلات تجاری سازی برای برندگان خود در نظر گرفتند.

.

.

.

کارخانه یادداشتی از سوی محمود طاهری مدیر منابع انسانی و امور اداری فروسیلیس سمنان برای خبرگزاری بازار استان سمنان ارسال شده که بدین شرح است: در سال 61 با اعتقاد بر این باور که صنایع متکی به منابع اولیه باید بیش از پیش توسعه وگسترش یابد تأسیس و با این عمل ضمن به کار گیری نیروی انسانی منطقه وجلوگیری از بیکاری و فعال کردن معادن کشور موجب صرفه جویی به میزان 15 میلیون دلار و خود کفائی صنایع ذوب فولاد و .

.

.

دهلران با تولید 70 درصد از کلزای کشت شده در استان ایلام به عنوان قطب اصلی تولید این محصول در این منطقه است.

رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام در مورد آخرین وضعیت کشت کلزا در استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال زراعی جاری 13 هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام زیر کشت کلزا رفته است.

محمد علی اقدسی عنوان کرد: برای حمایت از کشت کلزا در استان ایلام، امسال پنج هزار .

.

.

اینکه در حال حاضر منطقه برخوار و شاهین شهر از اصفهان جدا شده و سازمان اتوبوسرانی مستقل دارد، تصریح کرد: اتوبوسرانی اصفهان در حال حاضر به محدوده شهرستان اصفهان، قهجاورستان و درچه (با توجه به نیاز فعلی هر چند جزو محدوده جغرافیایی نیست) سرویس دهی می کند.

روحانی گفت: در حال حاضر چهار خط اتوبوسرانی اصفهان در بخش مرکزی (شمال و جنوب زاینده رود) و دو خط در شهر فلاورجان فعال است.

وی گفت .

.

.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،امسال هوش مصنوعی نقش بزرگی در دنیا ایفا کرد و از راه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفت.

درک بهتر زبان توسط هوش مصنوعی در حالت عادی ابزارهای تولید متن جذابیت چندانی بالایی ندارند، اما امسال متفاوت بود.

GPT-3 به عنوان نسخه جدید الگوریتم GPT-2 امسال مورد توجه زیادی قرار گرفت.

این الگوریتم که توسط OpenAI ت .

.

.

براساس پیش بینی ها، ادامه گسترش دورکاری ناشی از کرونا و استفاده از ویدئوکنفرانس، توسعه بهداشت و درمان از راه دور، آموزش آنلاین و یادگیری مجازی از مهم ترین تحولات تکنولوژیک در سال 2021 خواهد بود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جهان تکنولوژی در حالی پا به سال 2021 می گذارد که پیش بینی می شود اثرات کووید-19 بر کل اقتصاد و صنعت تکنولوژی همچنان ادامه یابد.

براساس پیش .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map