استارت اپ در سپاهان شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در سپاهان شهر را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در سپاهان شهر شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اینجا پاتوق استارتاپ های اصفهانی است.

یک فضای کار مدرن و پیشرفته با امکانات ویژه برای انتخاب به عنوان محل کار، جلسات و رویدادها افراد مهم تر از تیم ها و استارتاپ ها هستند; تا زمانی که با حس خوب کار نکنیم موفق نمی شویم.

پس به دنبال آن هستیم با اتصال فریلنسرها و استارتاپ ها و ایجاد حس خوب، همه با هم موفق شویم.

فضای کاری اشتراکی آبی سفید جامعه ای از افراد فعال را گرد هم می آورد.

فضای کاری مناسب کارکردن، رویداد های شبکه سازی و کارگاه های آموزشی از همه مهم تر ایجاد حس خوب کار کردن چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

یک جلسه گفتگو به زبان انگلیسی که میزبان امیراکرم کتیرایی فر مدیر آموزشگاه آوازه هستیم.

راه حل‌های ساده در این همایش مدیران استارتاپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان استارتاپی گرد هم می‌آیند.

انتشارات آریاناقلم تخفیف خرید کتاب تخفیف رایچت تخفیف ۲۰ درصدی رایچت نسل نواندیش تخفیف خرید کتاب فرانش تخفیف 30 درصدی پونیشا تخفیف 20 درصدی دفتر شما تخفیف 15 درصدی راسا تخفیف 30 درصدی دیجی آموز تخفیف 20 درصدی اتاق جلسه، میز منعطف، میز ثابت، اتاق اختصاصی و.

.

.

+ یک جامعه‌ی پویا و خلاق اتاق جلسه، میز منعطف، میز ثابت، اتاق اختصاصی و.

.

.

+ یک جامعه‌ی پویا و خلاق ساعات پذیرش:9تا17 شنبه تا چهارشنبه ساعات کاری:8تا22 هرروز هقته (برای اعضا) اصفهان - خیابان فردوسی - کوچه(شهید علیخانی/نسترن) شماره 4 - پلاک 2  تمام حقوق متعلق به شرکت فرصت آفرینان خلاق فردا می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map