استارت اپ در زنجان ایران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در زنجان ایران شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

زنجان- استاندار زنجان، برتقویت کار آفرینی در حوزه استارت آپ تاکید کرد و گفت: استارآپ ها ظرفیت خوبی در زمینه کارآفرینی دارند و در استان به این بخش توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگوره اشتغال استان، بر لزوم تقویت کار آفرینی در حوزه استارت آپ تاکید کرد و گفت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان شناسایی شده و از تمام پتانسیل‌ها استفاده شود تا حوزه کارآفرینی هم به تبع تقویت شود.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله کار آفرینی باعث توسعه اشتغال می‌شود، اظهار کرد: تقویت کارآفرینان استان برای شناسایی و کمک به سرمایه‌گذاری در استان می‌تواند در حل مشکل اقتصاد بسیار موثر است.

استاندار زنجان، بر تقویت کمیته اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: فعالیت کمیته اشتغال باید به خوبی و مستمر تشکیل شود.

حقیقی تاکید کرد: ورود به حوزه استارت آپ در استان نیاز به آموزش دارد که در این میان باید ارگان‌های متولی نسبت به آموزش در این بخش برنامه ریز ی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بر حمایت لازم از مشاغل خرد، بنگاه‌های کوچک و متوسط زودبازده در استان تاکید کرد و یاد آورشد: باید حمایت ازاستارت‌آپ‌ها و بنگاههای کوچک و زود بازده بازتعریف داشته باشیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه کمیته رصد اشتغال استان باید نتایج اقدامات و عملکرد خود در سال ۹۸ ارائه دهد، ابراز داشت: بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید به صورت شفاف و دقیق به مردم گزارش داده شود و مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده کنند.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map