استارت اپ در سازمان برنامه شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در سازمان برنامه شمالی بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بجنورد- سیماگر- رقابت استارتاپ‌های منتخب منطقه ۴ کشور که در بجنورد جریان داشت، دوشنبه با معرفی ایده‌های برتر این رویداد پایان یافت.

به گزارش سیماگر در پایان این رویداد که با شرکت هفت استارتاپ از منطقه ۴ کشور برگزار شد، استارتاپ های دادپرداز، رد پنل و ویزیت، هر سه از مشهد عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

ویزیت مشهد، تمرینو، دادپرداز، یادینو، رد پنل، جیجو و دستاوا از استارتاپ های حاضر در این رقابت بودند که از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان با حضور در این رویداد، ضمن معرفی ایده محوری کسب و کار با بیان مراحل توسعه، مزیت های رقابتی، بازه بازگشت سرمایه و سود فروش محصول و خدمات، میزان نیازمندی مالی برای جذب سرمایه‌گذار را در حضور داوران و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری مطرح کردند.

منطقه ۴ شامل استان های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سمنان و گلستان می شود.

این رویداد، در کنار رقابت استارتاپ ها، ارائه برخی خدمات مشاوره ای سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری به شرکت کنندگان و آشنا ساختن آنها با سرمایه گذاران، شبکه گذاری و ایجاد ارتباط بین شرکت ها و سرمایه گذران و کارآفرینان در دستور کار قرار داشت.

۴۰ هزار دانشجو در ۳۹ مرکز آموزش عالی دولتی و خصوصی خراسان شمالی تحصیل می کنند و اکنون ۱۶ شرکت دانش بنیان در این استان فعالیت دارند.

همچنین ۷۶ واحد فناور در این استان فعال است که ۳۱ واحد آن تولیدی و بقیه خدماتی است.

تاکنون ۱۴ شرکت و هسته خلاق روستایی در خراسان شمالی مجوز صنایع خلاق را دریافت کرده اند.

ب/۵۱۳۲ بجنورد- سیماگر- تیم‌های استارتاپ منطقه ۴ کشور روز یکشنبه در بجنورد مرکز خراسان شمالی در حضور… بیرجند - سیماگر - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد… تهران- سیماگر- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: جنازه هفت نفر از… اراک - سیماگر - استاندار مرکزی گفت: تلفات ناشی از شیوع آنفلوآنزای … مشهد- سیماگر- سرپرست اداره مدیریت بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map