استارتاپ برنامه نویسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارتاپ برنامه نویسی در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی نرم افزار راهکار انحصاری مانند هیچ یک رابطه برد برد دقت بی مانند تا لحظه آخر ایزیسیس همواره با بهره گیری از برترین کارشناسان و تیم حرفه ای و با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاری رسان مشتریان خود بوده و خواهد بود.

اگر شما در حال مشاهده این صفحه هستید، حتما تمایل به راه اندازی یک وبسایت و یا استارتاپ در جهت کسب و کار خود دارید ، از شما سپاسگذاریم که گروه سیستم های هوشمند ایران زمین را انتخاب کرده اید ،اگر انتخاب نهایی شما باشیم با افتخار در کنارتان خواهیم بود.

تحلیل و بررسی موشکافانه ایده استارتاپی شما توسط تیم مجرب و با سابقه ایزیسیس، طراحی انحصاری نرم افزار اعم از اپ موبایل (هم اندروید و هم iOS) و وب سایت متناظر با آن جهت استفاده مشتریان شما، پنل مدیریت جهت بررسی عملکرد کلی سیستم به همراه گزارش های متعدد و در نهایت انتشار پروژه در مارکت های معتبر داخلی و خارجی مانند Google Play Store و Apple App Store و در نهایت همراهی شما با پلن های متعدد پشتیبانی و ارائه گارانتی نرم افزار، همه و همه در مجموعه تولید نرم افزار سیستم های هوشمند ایران زمین به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

طراحی و برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی با قابلیت های متعدد، شامل پیشنهادات ویژه، دسته بندی چند وجهی محصولات، اتصال به درگاه های مختلف، اتصال به نرم افزار موبایل فروشگاهی برای هر دو پلتفرم اندروید iOS به همراه بسیاری امکانات سفارشی دیگر کوتاه ترین زمان ممکنه، به همراه گارانتی رفع ایرادات نرم افزار توسط سیستم های هوشمند ایران زمین اجرا می گردد.

امروزه نقشی که موبایل ها و اسمارت فون ها در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست.

مهم ترین نقش نرم افزارهای کاربردی نیز در تجارت است که اکثر مشاغل به سوی این نوع نرم افزار ها روی آورده اند .

ضمن اینکه ارتباط میان تجارت و تکنولوژی از دیرباز است که وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنولوژی باعث شده است ارتباط بین تجارت ها آسانتر شود اپلیکیشن های موبایل(اپلیکیشن های اندروید وios) یکی از مهمترین ارکان اصلی برای بیزینس های آنلاین و داشتن اپلیکیشن های موبایل برای هر کسب و کار یک امرکاملا ضروری است.

ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با مرورگرهای وب بیشتر مورد توجه کاربران هستند و دسترسی و ماندگاری آنها کاملا ملموس است و درصد استفاده کاربران از موبایل نیزبیشتر است مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارهای آنلاین: © 2020 تمامی حقوق وب سایت محفوظ و در اختیار سیستم های هوشمند ایران زمین می باشد دفتر مرکزی: 021-09121442355 021-09121442355 09121442355 ظفر،بلوار آرش شرقی، خیابان فرید افشار، دولتشاد شرقی نبش جام پلاک 1 واحد 7

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map