استارت اپ در قلعه خواجه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در قلعه خواجه بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

💥قلعه استارتاپی خودت را بنا کن! بجای تمرکز بر توسعه و رشد کمی روی پتانسیلت تمرکز کن شبکه ای ایجاد کن که برای گروه مشخصی از مردم (و نه همه مردم)، ارزش غیرقابل جایگزینی ایجاد کند،به نحوی که عاشقانه دوستش داشته باشند.

با این روش می تونی بعد ازچندسال، با آرزوهایت قلعه مستحکمی را بنا کنی.

آنگونه که رولف دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن نیز اشاره کرده است: دایره توانایی ات را پیدا کن و خودت آن را پر کن.

موقعیتی را برای خودت خلق کن که در آن بهترینی .

مهم نیست حوزه مهارتت چه قدر کوچک باشد، مهم این است که پادشاه آن قلعه هستی دوره آموزشی جامع استارتاپ شاخص از ایده تا اجرا در 5 روز و مجموعا 20 ساعت، برگزار می شود.

این دوره به دلیل پرداختن به مباحث جامع پیرامون استارت آپ، از دوره های شاخص به شمار می آید و می تواند شما را از انبوه اطلاعات پراکنده و احتمالا نامعتبر در این زمینه، بی نیاز گرداند.

سرفصلهایی که در این کارگاه آموزشی 5 روزه ارایه می شود : مقدمات ایده تا اجرا راه اندازی استارت آپ چالش های پیش رو جوامع استارت آپی نمونه گواهی حضور ارائه شده در دوره مهندسی نرم افزار مدیر مارکتینگ برندهای معتبر 12 سال مدرس دیجیتال مارکتینگ مربی و مشاور استارت اپ مهندسی صنایع ارشد مدیریت بازرگانی DBA مدیریت کسب و کار حضور در ده ها پروژه معتبر تهران دانشگاه صنعتی شریف زبدگان ، تیم زبده تجارت الکترونیک است که برای آموزش متمایز و کارآمد، تلاش میکند.

افراد منتخب جهت فعالیت و اشتغال به استارت آپ ها معرفی می شوند.

تیم زبدگان پس از 15 سال فعالیت متمرکز نرم افزاری ، رسانه ای و تجارت الکترونیک، هم اکنون اقدام به توسعه ف دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map