استارت اپ در سه قلعه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سه قلعه شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اولین رویداد شتاب استارت آپ مجازی روبان از۲۰تا۳۰دی ماه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید تاسا، دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان گفت: این رویداد بزرگ با حمایت امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و در راستای طرح جامع مشاغل خانگی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

تاسا هدف از برگزاری این رویداد را در راستای ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت افزایش مهارت و توسعه کار آفرینی و توانمندسازی دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: این رویداد در دو بخش طراحی و دوخت لباس مشاغل با محوریت طرح های ایرانی و اسلامی لباس مشاغل و تغییرات پوششی ارگونومی در دوران کرونا برگزار می گردد.

او افزود: محک زدن ایده ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در حوزه پوشاک و البسه کار از مزایای برگزاری این رویداد مجازی است.

دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه استارآپ ویکند فرصت مناسبی است برای تمامی علاقمندان در استان و کشور تا ضمن آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

دبیر برگزاری با اشاره به اینکه ثبت نام و ارسال ایده در رویداد شتاب استارت آپ مجازی روبان از ۲۰دیماه الی ۳۰دیماه سال جاری صورت می پذیرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانندبه سایت http://jdqazvin.

ir/roban مراجعه کنند.

او در خصوص شرایط شرکت در رقابت‌های استارت‌آپ بیان کرد: شرکت‌کنندگان لزوماً دانشجو نیستند و به هیچ شرایط خاصی نیاز ندارند.

ورود و شرکت همه افراد اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و… در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند.

دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان در ادامه با بیان اینکه هر فردی مجاز به ارائه فقط یک محور است، اظهارکرد: آثار دریافتی بعد از بررسی اولیه توسط اساتیدو منتورها مشاوره و هدایت می شوند و به شرکت کننده گان فرصت داده می‌شود تا بر روی ایده، اصلاحات مورد نظر را انجام دهند و به یک طرح نهایی کسب و کار برسد تا در تاریخ ۷بهمن ماه رویداد بصورت مجازی برگزار شود.

  او اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان و خاطر نشان کرد: ایده تجاری افراد توسط داوران که اغلب از اساتید و سرمایه گذاران هستند بررسی و سپس ایده های منتخب با حمایت مالی و معنوی و در اختیار قرار دادن فضا و تجهیزات تولید،تجاری سازی می شوند.

دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان با بیان اینکه آمار بیکاری در کشور ما بالاست و در قشر فارغ‌التحصیل این میزان دو برابر و بیش از ۲۵درصد است، افزود: نیروی انسانی اولین و مهم‌ترین منبع برای هر جامعه‌ای است و این نرخ از بیکاری یک تهدید به شمار می‌رود اظهارکرد: کارآفرینی با ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، پیش‌زمینه‌ای اساسی جهت ارتقای سطح اقتصادی و فرهنگی جامعه است.

48 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

عموما با فرا رسیدن فصل سرد تقاضا برای خرید پکیج دیواری بالا رفته و فروش پکیج در بازار ساماندهی شده است.

با همکاری کارخانه‌ها، اتحادیه و نمایندگی‌های فروش پکیج مشروط شده و دریافت‌کنندگان پکیج یا باید مستندات لازم را برای خرید این کالا به نمایندگی‌ها نشان دهند که با تطبیق این مستندات پکیج به متقاضی ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map