استارت اپ در لباپ ترکمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در لباپ ترکمنستان در اینترنتی حضور پر رونقی پیدا کنید، استارت اپ های امروزه همچون اسنپ فود و دیجی کالا از پیشرو ها و الگو های کسب وکار اینترنتی در ایران میباشد که باتوجه به این شرکت ها الگو های خوبی برای رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی میباشند.

در این بین شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با دارا بودن تیم فنی قوی و متجرب توان پیاده سازی پروژه های در سطح سیستم های توزیع شده و کلان را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش لباس پارسی؛ سید جمیل احمدی با اعلام این خبرگفت: اولین رویداد استارت آپی در حوزه مد و پوشاک از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال‌جاری در حوزه های طراحی لباس، برندینگ و بازاریابی ، تولید صنایع پوشاک، مد و لباس و صنایع وابسته با حضور شرکت کنندگانی از استانهای آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از تولید داخلی با تکیه بر رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی در حوزه پوشاک اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در سطح استان کردستان در حوزه صنایع پوشاک و صنایع وابسته به آن این اداره کل با همکاری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای باران و مجموعه تولیدی هنر دوخت اقدام به برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور می‌کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان به نشانی :www.

kurdtvto.

ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد کمک نوآور اقدام کنند.

احمدی اظهار داشت: سه روز تلاش، تیم سازی و کارآفرینی در حوزه پوشاک می تواند علاوه بر توسعه دیدگاه های جدید در حوزه پوشاک، زمینه لازم در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این بخش را به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از حمایت از ایده های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و گفت: افرادی که دارای ایده های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت قرار گرفته و از آن ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل می‌شوند.

منبع: سیماگر ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تغییر مبداء تاریخ به پیش و پس از ماسک؛ تمامی حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی لباس پارسی محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map