استارت اپ در لوپ بوری تایلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در لوپ بوری تایلند کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اومیس، توسط جان هاسگاوا و ازرا دان هارینسوت، یک پلت فرم مدیریت پرداخت راه اندازی کرده است.

این بزرگترین فن تک موفق تایلندی است.

سال 2016، سری ب این نرم افزار به ارزش 17.

5 میلیون دلار رشد کرد و در حال حاضر در تایلند، ژاپن، اندونزی و سنگاپور کار می کند.

این یک داستان آرمانی است که نشان دهنده احتمالات و امکانات برای دیگر استارت آپ های خدمات مالی در تایلند است.

به گفته پل ارک، مدیرعامل شرکت وی سی (Digital Ventures and a Seedstars ambassador)، استارت آپ های خدمات مالی (fintech)، پتانسیل این را دارند که نوآوری را در سراسر بخش ها تحریک کنند.

این ماجرا می تواند در سایر صنایع نه تنها می تواند در صنعت خدمات مالی تایلند بلکه در تجارت، بهداشت و درمان، حتی آموزش و پرورش هم رخ دهد.

ارک می گوید، افزایش روز افزون استفاده از تکنولوژی های بلاک چین، ابرداده و هوش مصنوعی، شرکت «تائی فن تک» را قادر کرده که نه تنها محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان موجود قرار دهد، بلکه به آن دسته از مشتریان کشور که با بانک سرو کار ندارند هم خدمت رسانی کند.

آکارادج دیسیادج، مدیرعامل شرکت تائی فن تک (Thai Fintech Association)  معتقد است بخش خدمات مالی تائی قوی است و می تواند با همسایگانشان در آسه آن و بازارهای دیگر رقابت کند.

او می گوید: ما معتقدیم که همه مردم بسیار باهوش هستند.

هدف ما این است که آنها را ترغیب کنیم تا از خدمات مالی استفاده کنند و آن را ترویج دهیم.

ما می خواهیم به آنها برای وارد شدن به بازارهای جهانی کمک کنیم.

از تایلند به آسه آن و جهان به گفته دیسیادج، تائی فن تک، سال 2016 و ابتدا به عنوان باشگاه شبکه ای شروع به کار کرد که هدفش تسهیل ارتباط میان استارت آپ های فن تک با بانک های بزرگ و سرمایه داران بود.

اما امسال این شرکت در وزارت کشور ثبت شد و از این به بعد می تواند نقش بیشتری در توسعه این صنعت داشته باشد.

دیسیادج می گوید: شرکت تائی فن تک، در حال بنیانگذاری و ایجاد یک فضای ایمنی برای فن تک های ملی و استارت آپ ها است تا آنها از آن طریق بتوانند تست محصولات انجام دهند و با شرکت های بالقوه و به دست آوردن منابع مالی ملاقات کنند.

تک گریاند (TechGrind) شرکت دیگری است که تلاش می کند دره سیلیکون بعدی را در جنوب شرقی آسیا ایجاد کند.

کیل مک کامپ و کنیز لین، موسسان شرکت پیملو (Pymlo) هم می گویند: ما به دنبال پیدا کردن راه حلی برای مشکل جدی بسیاری از کسب و کارها در جنوب شرقی آسیا هستیم.

طرح های پیملو برای تطبیق صاحبان کسب و کار در سراسر مرزهای آسه آن، ازجمله کسانی که می خواهند کسب و کار منطقه ای انجام دهند کارساز است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map