استارت اپ در سنت بارتلمی گوادلوپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در سنت بارتلمی گوادلوپ شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 کشور فرانسه یکی از کشورهای اروپایی در دسته کشورهای جهان اول قرار دارد که اگر اقامت دائم این کشور را دریافت کردید می توانید از تمامی خدمات شهروندی این کشور استفاده کنید.

این کشور به عنوان یکی از بهترین مکان های دنیا برای کار و سرمایه گذاری می باشد.

فرانسه کشوری پیشرو در زمینه جذب استارت آپ می باشد و مرکزی برای استارت آپ ها به عنوان Station F ساخته شده که زیر نظر شرکت های بزرگ فعالیت دارند، حمایت می شود.

فرانسه کشوری آزاد بوده و بروی افرادی که صاحب ایده ای جدید باشند سرمایه گذاری می کنند.

یکی از ویزاهای فرانسه ویزایی برای استعدادها و استارت آپ ها می باشد که به سه دسته افراد تعلق می گیرد: استارت آپ ها، کارمندان و سرمایه گذاران که ویزایی تحت عنوان Talent Passport دریافت می کنند.

این اقامت طی 4 سال اعتبار دارد و قابل تمدید می باشد، با استفاده از این اقامت شخص متقاضی می تواند خانواده خود را به فرانسه منتقل کند ضمنا همسر اجازه کار در فرانسه پیدا می کند.

کشور فرانسه از جمله کشورهایی است که با نرخ بیکاری بالا و مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شده است، این کشور تلاش می کند تا با جذب کار آفرینان خلاق و شرکت های استارت آپ جدید چالش ها و مشکلات اقتصادی اش را برطرف کند.

فرانسه با راه اندازی برنامه ای ویژه به دنبال جذب جوانان کارآفرین و خلاق است تا بتواند نرخ بیکاری این کشور را به حداقل برساند.

این برنامه مهاجرتی که به اخذ ویزای استارت آپ فرانسه ختم می شود برای بنیانگذاران استارتاپی برای زندگی و کار در فرانسه به مدت 4 سال تمدید شده است.

اگر قصد دریافت ویزای استارت آپ فرانسه را دارید: افرادی که مایل هستند به عنوان کار آفرین ویزای فرانسه دریافت کنند می توانند برای اعضای خانواده خود تقاضای ویزای فرانسه داشته باشند.

از مزایای این ویزا همسران بنیانگذاران استارتاپ می توانند مجوز اقامت و کار در فرانسه دریافت کنند.

کشور فرانسه برای کار آفرینان و شرکت های تازه تاسیس که در پاریس آغاز فعالیت کنند، یک برنامه شتاب دهی 6 ماهه در نظر گرفته است.

به بنیانگذارانی که موفق به دریافت ویزای استارت آپ فرانسه می شوند مبلغی به عنوان هدیه داده خواهد شد.

از دیگر مزایای این طرح اختصاص فضای دفتر رایگان برای این دسته از مهاجران فرانسه می باشد.

    تهران، سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی، نبش 23 شرقی، پلاک 46 09121442355 اصفهان، خیابان سهروردی، روبروی خیابان فرهنگ، نبش کوچه فرح انگیز، ساختمان پردیس، طبقه چهارم، واحد 19 031-09121442355 سیماگر.

com کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت ویزا پلاس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map