استارت اپ در لوکزامبورگ بلژیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در لوکزامبورگ بلژیک بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

14/07/2020 مهاجرت به اروپا نظری بدهید 107 بازدید شرایط مهاجرت به اروپا از طریق استارت آپ ابطه بین کارآفرینی مهاجران و توسعه اقتصادی کشورهای میزبان به طور فزاینده‌ای قابل مشاهده است زیرا دولت‌های مختلف اکنون استراتژی‌هایی را برای جذب کارآفرینان مهاجر در پیش گرفته‌اند.

اقامت اروپا از طریق استارت آپ امروزه یکی از آسان‌ترین راه‌های اقامتی است که افراد علاقمند به دنیای کسب و کار و کارآفرینان می‌توانند آن را انجام بدهند.

اگر شما نیز قصد دارید این نوع ویزا را اخذ کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

استارت آپ‌ها یکی از بخش‌های مهم اقتصاد کشورهای پیشرفته هستند.

کشورهای اروپایی نیز که دارای اقتصادی پویا هستند، سالانه میزبان تعداد زیادی از استارت آپ‌های خارجی و کارآفرینان باهوش هستند و در صورت تمایل به این افراد، اقامت نیز اعطا می‌کنند.

این برنامه اقامتی (که گاهی اوقات ویزای کارآفرینی نیز خوانده می‌شود) نسبت به بسیاری از راه‌های دیگر اقامت آسان‌تر هستند.

از آن جایی که استارت آپ‌ها نهادهایی کوچک هستند، برای گرفتن این نوع اقامت نیازمند داشتن سرمایه‌ای بسیار کمتر از روش اقامت از طریق ثبت شرکت یا خرید ملک و دارایی است.

همچنین یکی از بزرگترین مزایای این نوع ویزا این است که شما نیازمند تسلط بر زبان کشور در سطح عالی نیستید.

این‌ها فقط برخی از ویژگی‌های مثبت این نوع ویزا هستند.

در ادامه به بررسی این سوال پردا‌خته‌ایم که بهترین کشورها برای اخذ اقامت از طریق استارت آپ در اروپا چه کشورهایی هستند.

برای اقامت در آلمان از طریق استارت آپ می‌توانید ایده خود و طرح کسب و کار آن را به شتاب دهنده‌ها بفرستید.

در صورت می‌توانید رقمی بین 250 تا 300 هزار یورو سرمایه جذب کنید.

پس از این مرحله، به شما اجازه اقامت در آلمان داده می‌شود و تنها پس از سه سال می‌توانید شهروند دائم کشور آلمان شوید.

شما باید به یکی از دو زبان انگلیسی و یا آلمانی بتوانید به خوبی صحبت کنید.

همچنین نیازی به حضور شما در کشور آلمان در زمان اقامت موقت نیست ولی باید سالی یکبار در این کشور حضور داشته باشید.

شرایط لازم برای اخذ اقامت اروپا از طریق استارت آپ اثبات تجربه در زمینه کاری استارت آپ، داشتن دانش مستند و مرتبط با زبان سوئدی یا انگلیسی و همچنین یک طرح کسب و کار خلاق و بودجه کافی برای حمایت از شما معادل 200000 کرون است.

اگر محصول استارت آپ شما در سوئد تولید و فروخته شود و استارت آپ شما در یک بازه زمانی دو ساله سوددهی داشته باشد، می‌توانید اقامت دائم را دریافت کنید.

اقامت اروپا از طریق استارت آپ در نروژ بسیار آسان است.

کافی است که یک طرح بیزینسی قوی داشته باشید و بتوانید اثبات کنید که توانایی مالی به اندازه 3200 یورو دارید.

این ویزا یکساله است و قابلیت تمدید را دارد.

اقامت اروپا از طریق استارت آپ در فرانسه در قالب برنامه French Tech Visa تعریف می‌شود.

شما برای دریافت این ویزا به یک اسپانسر نیاز دارید، که به عنوان مثال شتاب دهنده فناوری می‌تواند این نقش را ایفا کند.

هنگامی که شما ایده استارت آپی خود را در قالب طرح کسب و کار درآوردید و طرح شما برگزیده شد، یک فرآیند تأیید را طی می‌کنید تا م سئو لان فرانسوی تصمیم بگیرند که برنامه تجاری شما ابتکاری و جامع است یا خیر.

برای حمایت از استارت آپ خود برای سال اول باید حداقل 17.

981یورو سرمایه داشته باشید و برای این درخواست 368 یورو بپردازید.

دریافت کنندگان این ویزا به مدت 12 ماه می‌توانند در فرانسه حضور داشته باشند و می‌توانند از طریق یکی از 40 شتابدهنده فرانسه، 57 هزار یورو برای استارت آپ خود سرمایه جذب کنند تا مشکل سرمایه آن‌ها حل شود.

پس از مدت 12 ماه می‌توان این ویزا را به صورت سالانه به شرط سوددهی استارتاپ تمدید کرد.

اقامت اروپا از طریق استارت آپ در کشور دانمارک نیز فراهم است.

شما باید بعد از ارائه طرح کسب و کار، بودجه اولیه‌ای داشته باشید تا بتوانید استارتاپ خود را ثبت کنید.

این بودجه 137.

076 کرون دانمارک است.

از شما انتظار می‌رود که سطح بالایی از مهارت انگلیسی را داشته باشید.

پس از تایید این درخواست، می‌توانید به مدت دو سال در دانمارک اقامت موقت داشته باشید و به مدت سه سال دیگر نیز این اقامت قابل تمدید است.

در پایان این مدت پنج ساله می‌توانید اقامت این کشور را از طریق ویزاهای دیگر دریافت کنید.

کشور سوئیس شرایط سفت و سختی برای ثبت استارتاپ دارد.

تعداد شتاب دهنده‎‌های استارتاپی در این کشور بسیار کم هستند و همچنین به دلیل ارزش بسیار بالای پول این کشور، گزینه مناسبی برای ثبت استارتاپ محسوب نمی‌شود.

اتریش نیز یکی دیگر از کشورهایی است که امکان اقامت اروپا از طریق استارت اپ را به شرط داشتن تسلط بر زبان آلمانی در سطوح ابتدایی و مبلغ 50 هزار یورو و همچنین بیزینس پلنی قوی و سابقه کاری مرتبط (به مدت یکسال) فراهم کرده است.

این ویزا دو ساله و قابل تمدید خواهد بود و پس از گذشت مدت 7 سال می‌توانید اقامت دائم اتریش را کسب کنید و شهروند رسمی این کشور شوید.

دولت پرتغال برای اعطای اقامت به افراد علاقمند به زندگی در پرتغال شروطی دارد.

استارتاپ شما باید نوآوری داشته باشد، پتانسیل بالایی برای موفقیت و ایجاد شغل داشته باشد، توانایی‌های تیم مدیریتی آن بالا باشد و همچنین متمرکز بر تکنولوژی باشد.

همچنین شما باید بتوانید در طول پنج سال 325 هزار یورو سود داشته باشید و شغل‌هایی ایجاد کرده باشد.

در این صورت می‌توانید بدون نیاز به تسط به زبان پرتغالی (و فقط با داشتن تسلط به انگلیسی) این ویزا را دریافت کنید و به مدت 12 ماه در این کشور بمانید.

برنامه کارآفرینی دولت ایرلند شما را ملزم می‌کند تا ایده خلاقانه‌ای در زمینه تجارت داشته باشید که حداقل 10 شغل ایجاد کرده (نیاز به ایجاد شغل در دو سال اولیه نیست) و حداقل در طی 3-4 سال حداقل 1 میلیون یورو درآمد کسب کند.

دفتر مرکزی شما باید در ایرلند مستقر شود ، و فرض کنید که شما قبلاً در ایرلند مستقر هستید.

در این حالت می‌توانید اقامت دائم ایرلند را کسب کنید.

برای درخواست ویزای کارآفرین ردیف یک(Tier-1)، شما باید در انگلستان یک استارت آپ راه اندازی کنید.

شرایط مورد نیاز برای راه اندازی استارتاپ شامل دانش زبان انگلیسی، دسترسی به حداقل 50،000 پوند سرمایه، گذرنامه معتبر و یک طرح کسب و کار است.

شما باید حداقل سه ماه قبل از سفر به انگلستان این درخواست را ثبت کنید.

این ویزا حداکثر 3 سال و 4 ماه ادامه خواهد داشت.

با این حال، اگر 5 سال در انگلستان گذرانده باشید و شرکت شما به حدنصاب سوددهی رسیده باشد، می‌توانید برای اخذ ویزاهای دیگر و اقامت دائم اقدام کنید.

ویزای طلایی بلژیک که به عنوان ویزای سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود را ارائه می‌دهد و به عنوان یک ویزای کارآفرینی در نظر گرفته شده است.

شما باید یک شرکت استارت آپی بلژیکی تاسیس کنید و متقاضیان موفق در زمینه راه اندازی استارتاپ می‌توانند پس از پنج سال اقامت دائم و شهروندی دریافت کنند.

در صورتی که یک ایده جذاب داشته باشید، طرح کسب و کار مناسبی برای آن نوشته باشید و 13 هزار یورو سرمایه داشته باشید، می‌توانید اقامت اروپا را از طریق ثبت استارت آپ دریافت کنید.

این نوع ویزا، 12 ماهه است و در صورتی که وضعیت مدیریت استارت آپ شما مناسب باشد و معیارهای مدنظر اداره مهاجرت هلند را داشته باشد، می‌توانید آن را به صورت سالانه تمدید کنید.

دریافت ویزای اسپانیا و اقامت اروپا از طریق اقامت استارت آپ نیز ممکن است.

پس از این که اداره مهاجرت را با ارائه بیزینس پلن‌های قوی متقاعد کردید و توانایی مالی شما بررسی شد، 1 سال ویزای اقامت در این کشور را دریافت خواهید کرد که قابل تمدید نیز هست.

کل مدت زمان درخواست و تایید این فرآیند 4 هفته طول خواهد کشید.

شما می‌توانید از طریق دو روش برای ویزا اقدام کنید: یک روش برنامه ویزای راه اندازی مستقیم استارت آپ است و روش دوم ویزای غیرمستقیم است.

شما همچنین باید یک طرح کسب و کار قوی و خلاقانه، یک کپی از گذرنامه شما شامل یک برگه اثبات منابع مالی و سرمایه‌ای به ارزش 56000 دلار داشته باشید.

پس از آن می‌‎توانید ویزای این کشور را دریافت کنید و تا مدت دوسال نیز آن را تمدید کنید تا پس از آن بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

همچنین امکان استفاده از شتاب دهنده‌ها در این نوع ویزا وجود دارد و اگر بتوانید 50 هزار یورو در یکی از سیدهای سرمایه گذاری شتاب‌دهنده‌ها دریافت کنید، نیازمند سرمایه نخواهید بود و فرآیند اخذ اقامت خود را هموار کرده‌اید.

ما در این مطلب نگاهی به اقامت اروپا از طریق استارت آپ پرداختیم و دیدیم که کشورهای مختلف چه شرایطی برای اعطای این ویزا دارند.

این نوع ویزا یکی از بهترین روش‌های اخذ ویزا است چرا که سرمایه کمی می‌خواهد و شما می‌توانید از سرمایه و تجربه شتابدهنده‌ها در کشورهای پیشرفته نیز برای موفقیت استارتاپ خود استفاده کنید.

اگر قصد مهاجرت به کشورهای مختلف اروپایی از طریق ویزا را دارید، با موسسه مهاجرتی تدبیرساز تماس بگیرید تا مسیر درست این کار را به شما نشان بدهد.

Tags مهاجرت به اروپا مهاجرت کاری ویزا و اقامت 3 هفته پیش 3 هفته پیش 4 هفته پیش نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تلفن تماس: 09121442355 مشاهده سایر کلیپ های آموزشی   از جاده هموار تدبیرساز به مقصد موفقیت مهاجرت کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map