استارت اپ در Echternach لوکزامبورگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در Echternach لوکزامبورگ کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره ثبت 44497 به طور معمول افراد کارآفرین و صاحب ایده در تمامی کشورها ارزشمند و دارای ارج و قرب زیادی به حساب می آیند و بسیاری از کشورها حتی مشوق هایی برای کارآفرینان بین المللی در نظر می گیرند تا آن را وارد اکوسیستم کسب و کار خود نمایند.

زیرا وجود کارآفرینان در هر کشوری می تواند به بهبود شرایط بازار کار در آن کشور بیانجامد.

یکی از مشوق هایی که بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشورهای صنعتی عضو اتحادیه اروپا برای جذب کارآفرینان صاحب ایده و ارزش آفرین در نظر می گیرند، امکان اخذ اقامت دائم از طریق برنامه ی ویزای استارت آپ می باشد که به اقامت کارآفرینی نیز شهرت دارد.

آلمان نیز به عنوان صنعتی ترین کشور عضو اتحادیه اروپا و بزرگترین اقتصاد قاره سبز از این قافله جا نمانده و به افرادی که واجد شرایط استفاده از ویزای استارت آپ آلمان باشند، مزایای این گونه اقامت را در این کشور اعطا می نماید.

به طور کلی در کلیه کشورها ویزای استارت آپ نوعی از اقامت از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت به حساب می آید.

ویزای استارت آپ آلمان نیز دقیقاً به همین صورت بوده و نوعی از برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور به شمار می رود.

بر اساس بند ۲۱ قانون اقامت اتباع خارجی در آلمان شهروندان کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا در صورتی که بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار قانع کننده ‌ای داشته باشند و بتوانند کسب و کاری مفید برای اقتصاد و اکوسیستم کسب و کار کشور آلمان را در این کشور راه اندازی نمایند، از طریق اخذ ویزای استارتاپ آلمان می توانند برای خود و خانواده شان اقامت دائم بگیرند.

درواقع افرادی که ایده کسب و کار سوده و مفید برای اقتصاد این کشور را داشته باشند نه تنها شانس اخذ اقامت دائم این کشور را به دست می ‌آورند، بلکه می‌توانند کسب و کار خود را در اکوسیستم کسب و کار مناسب این کشور راه اندازی نموده و از مزایای آن که یکی از اصلی ‌ترین آن ها تجارت آزاد با کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپاست، بهره مند گردند.

  همانطور که در کلیه کشورهای دنیا برای راه اندازی و ثبت شرکت به ویژه شرکت های استارتاپی شرایط خاصی در نظر گرفته شده در آلمان نیز به همین صورت است و اصلی ترین مورد از شرایط اخذ ویزای استارتاپ آلمان ارائه یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار با قابلیت قانع کنندگی برای افسران اداره مهاجرت و کارشناسان بخش اقتصاد و بازرگانی کشور آلمان می باشد.

در واقع بیزینس پلن باید نشان دهنده این باشد که کسب و کار مورد نظر، کسب و کاری سودده و سالم برای اقتصاد کشور آلمان بوده و در این کشور می‌ تواند اشتغال زایی کند و بعد از مدت کوتاهی به سوددهی پایدار رسیده و برای دولت آلمان نیز درآمد مالیاتی به همراه داشته باشد.

در این صورت فرد کارآفرین دارای ایده ی چنین کسب و کاری شانس اخذ ویزای استارت آپ آلمان را به دست می آورد و می تواند  در ابتدا ویزای مالتیپل C را دریافت نمایند تا بتواند به این کشور رفت و آمد داشته و در نهایت کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی نمایند.

اما بزرگ ترین مشکل برای کارآفرینان در اخذ ویزای استارتاپ انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا، کانادا، و سایر کشورهای دنیا همین مساله نگارش بیزینس پلن بر اساس قواعد مورد نظر اداره مهاجرت این کشورها می باشد.

موسسه سیماگر پارس با سال ها تجربه در زمینه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و اخذ اقامت از طریق ویزای استارت آپ برای هموطنان عزیز در کشورهای مختلف از جمله آلمان آماده ارائه خدمات در زمینه نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای متقاضیان می باشد.

زیرا نگارش بیزینس ‌پلن خود یک امر کاملاً تخصصی است و و هر فردی با هر میزانی از تسلط به رشته کاری و تحصیلی خود، در نگارش بیزینس پلن آن طور که مدنظر اداره مهاجرت و سازمان های اقتصادی و بازرگانی کشورهای مختلف است، آشنایی کافی ندارد.

موسسه سیماگر پارس با در اختیار داشتن تیم متخصص در زمینه های مهندسی، مهاجرت، کسب و کار، و غیره سالهاست پرونده های بسیاری را در زمینه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و ویزای استارت آپ در کشورهای مختلف، با موفقیت به سرانجام رسانده و برای هموطنان عزیز مشتاق اخذ ویزای استارت آپ آلمان نیز این خدمات را به بهترین نحو ارائه می نماید.

  از اصلی ترین مزایای اخذ اقامت کارآفرینی آلمان این است که در ابتدا به متقاضی در صورتی که طرح توجیهی وی پذیرفته شود اقامت یک ساله داده می شود و در صورتی که وی به دولت آلمان مالیات کسب و کار خود را به صورت منظم پرداخت نماید و کسب و کار وی نیز مشکل قانونی پیدا نکند، این اقامت می ‌تواند سال به سال تمدید شده و پس از ۳ سال فرد متقاضی شانس تقاضا برای اخذ اقامت دائم آلمان را نیز به دست آورد.

در صورتی که وی هشت سال زندگی مستمر در آلمان داشته و و کسب و کار وی نیز پابرجا باشد وی می تواند برای اخذ پاسپورت یا تابعیت آلمان نیز تقاضا دهد.

البته برای اخذ پاسپورت علاوه بر دادن مالیات در سال های قبل به دولت آلمان و داشتن بیمه و سطح درآمد کافی برای زندگی در این کشور، مواردی چون نداشتن سابقه کیفری و تسلط کامل به زبان آلمانی نیز الزامی است.

دیگر مزایای اخذ اقامت کارآفرینی آلمان این است که از همان ابتدا فرد متقاضی پس از راه اندازی استارتاپ خود در آلمان می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به این کشور آورده و فرزندان وی شانس تحصیل در آلمان را به صورت رایگان داشته باشند.

همسر وی نیز در در ابتدای ورود به آلمان اجازه کار در این کشور را دریافت می نماید.

طبیعتا یکی دیگر از اصلی ترین مزایای اخذ اقامت کارآفرینی آلمان، امکان راه اندازی کسب و کار در اکوسیستم مناسب کسب و کار کشور آلمان است که در آن بروکراسی اداری چندانی روبه روی کارآفرینان قرار ندارد و همچنین آن ها می توانند از مزایایی چون معافیت های مالیاتی ویژه استارت آپ های دانش بنیان، وام‌ های بلند مدت با بهره های پایین، امکان تجارت در بازار مشترک اتحادیه اروپا، و همچنین تبادلات بانکی بدون محدودیت بهره مند گردند.

      موسسه مهاجرتی بین المللی سیماگر پارس با همکاری وکلای مجرب در آلمان آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم آلمان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 021-09121442355 مطالب مرتبط

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map