استارت اپ در موین-کاوالی ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در موین-کاوالی ساحل عاج کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هفتمین قسمت مجموعه مستند آفریقا سرزمین فرصت ها با موضوع سفر به ساحل عاج، چهارشنبه اول مرداد، از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه آفریقا سرزمین فرصت ها روایتی است از زندگی در قاره سیاه .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ هفدهمین قسمت از مجموعه برنامۀ گفتگو محور رواق: به موضوع نسبت دین و زندگی اختصاص دارد.

در این قسمت با حضور دکتر محمدرضا بهمنی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با اجرای سیدکمال هاشم زاده به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در 3 محور گفتگو شده است: دین پژوهی؛ از شناخت دین تا شناخت کاربست دین دین پژوهی، مقوّم تکوین تمدّن نوین اسلامی سبک .

.

.

ناهید مسلمی نیز پدر و مادر این پسر هستند.

ابعاد مثبت به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی یاسمن شکرگزار، تهیه کنندگی ژاله محمد علی و کارگردانی نازنین مهیمنی در هفت قسمت از روز شنبه چهارم مردادماه ساعت 21:30 از رادیو سلامت پخش می شود و ساعت 6:15 روز شنبه نیز از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

ناگفته های زندگی 2 جوان .

.

.

در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه مکث که جمعه شنبه شب ساعت 22:30 بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش افق انلاین ، امین زندگانی میزبان دو جوان به نام های مهبد چشمی و محمد کیایی است.

کیایی با تجربه کارتن خوابی و اعتیاد پس از ترک حالا به افرادی که مانند گذشته خودش درگیر اعتیاد و بی خانمانی هستند کمک می کند.

چشمی اما ظاهرا جوانی مرفه و بی دغدغه بنظر میرسید که به صورت اتفاقی .

.

.

وظیفه رحمت به کارگردانی پوریا آذربایجانی ، جمعه 3 مرداد ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: رحمت پسری جوان و ساده لوح بعد از اینکه به خواستگاری ریحانه می رود، پدر ریحانه از او می خواهد تا قبل از ازدواج به سربازی برود.

بعد از یک سال و نیم رحمت برای مرخصی باز می گردد و متوجه می شود که ریحانه خواستگار پولداری دارد و، چون سرطان معده دارد، آن ها به خاطر خرج و .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، جدول پخش برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان جمعه 3مرداد ماه به شرح ذیل می باشد: نام برنامه: زمان پخش: زیارت آل یاسین 13:00 تلاوت قرآن - اذان -دعای سلامتی امام زمان(عج) 13:16 هلال مهربانی 13:33 سینمایی سمادر آتش 14:15 تکرار گئجه لر 16:00 پویا نمایی معماهای بزرگ .

.

.

را ایجاد کنیم که شنونده خود به خود و ناخودآگاه بخندد.

کارگردان نمایش رادیویی ابعاد مثبت افزود: میرطاهر مظلومی در نقش پسر این نمایش بازی می کند و رامین پورایمان و ناهید مسلمی نیز پدر و مادر این پسر هستند.

ابعاد مثبت به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی یاسمن شکرگزار، تهیه کنندگی ژاله محمد علی و کارگردانی نازنین مهیمنی در هفت قسمت از روز شنبه چهارم مرداد ماه ساعت 21:30 از رادیو سلامت پخش می شود و ساعت 6:15 روز شنبه نیز از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

منبع: مهر .

.

.

شوخی شوخی یک بازی راه می اندازی، باید تا تهش بروی.

متولد 65 جمعه شب ساعت 22 به وقت مکه و 23:30 به وقت تهران روی آنتن می رود.

بازپخش آن در سه نوبت با فاصله 6 ساعت در روز بعد خواهد بود.

10 فیلم برتر فیلم دفاع مقدس که در دوران دفاع مقدس و پس از آن ساخته و پخش شد، در برنامه مهمات بررسی می شود.

در هشتمین قسمت از مجموعه برنامه مهمات فیلم های پرواز در شب، کانی مانگا، دیده بان، افق .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، در هشتمین قسمت از مجموعه برنامه مهمات فیلم های پرواز درشب، کانی مانگا، دیده بان، افق،هور در آتش، بوی پیراهن یوسف،لیلی بامن است ،سفر به چزابه ، عقابها و آژانس شیشه ای از لحاظ محتوایی و میزان استقبال مردم بررسی می شود.

در ادامه این برنامه که امروز ساعت 54 : 17 دقیقه پخش می شود، عملیات مهم و بی نظیر اچ3 که طی آن 140 فروند از بمب افکن های نیروی هوایی اکثر .

.

.

ابعاد بین المللی توقیف نفتکش ایرانی و چرایی آزادی آن خواهیم بود.

آدریان دریا برای پخش از شبکه افق در روز جمعه سوم مرداد ساعت 18 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت 12 شنبه هفته آینده روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ن دنیای سینما: برنامه تلویزیونی دوربرگردون این هفته با حضور محمود مصطفی زاده راه ساز و صادق داوری فر مستند ساز روی آنتن شبکه 3 می رود.

به گزارش دنیای سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت های تازه برنامه تلویزیونی دوربرگردون با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه 2 و 3 مردادماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

پانزدهمین .

.

.

بلوچستان را برای خدمت برگزید و پس از عضویت در سپاه اصفهان به زاهدان مهاجرت کرد.

برنامه تلویزیونی آن سوی داستان با محوریت معرفی کتاب های نوشته شده پیرامون دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می رود.

در این برنامه کتاب هایی که معمولا تاریخ شفاهی، خاطره نگاری و یا مستند داستانی رزمندگان اسلام مد نظر قرار می گیرند.

در هر قسمت ابتدا قسمتی از کتاب خوانده می شود و سپس بخشی دیگر به صورت نمایشی اجرا می شود و در قسمت سوم، نقد و بررسی کتاب با حضور نویسنده صورت می گیرد.

آن سوی داستان با تهیه کنندگی قاسم اورنگی، پنجشنبه ها ساعت 19 از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/ .

.

.

به همگان در همه امور و همواره دروغ گفت شاهد کاهش رواج آن خواهیم بود.

در عصری که سواد رسانه ای و شبکه های اجتماعی به این رشد و گستردگی رسیده اند، دروغ گفتن جسارت و حماقت می خواهد.

چون مردم خواهند توانست به سرعت سخنان را کنار هم بگذارند و راست یا دروغ بودن آن را بفهمند.

در ادامه این مراسم و پس از سخنان حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یک قسمت از مجموعه مستند .

.

.

بدهند بزرگترین دستاورد و جایزه برای ما خواهد بود.

احمد شفیعی تهیه کننده مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند نیز در سخنانی اظهار داشت: ما در خانه مستند و سپس گروه تولید مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند وقتی فهمیدیم که چقدر موضوع کشاورزی مهم است تلاش کردیم تا با تولید و پخش این مجموعه مستند موضوع و اهمیت کشاورزی را به سطح رسانه ها بیاوریم و در صدر توجهات قرار دهیم و اگر این .

.

.

هنوز شیرین است؟ و در ادامه می بینیم که شرایط هر روز دشوارتر و کم ثبات تر می شود اما در این بین آقای محمدی نیک و مجمع ازدواج آسان، می کوشند که از تلخی های فرایند ازدواج بکاهند.

بزرگ راه همت با تهیه کنندگی اباذر صالحیان، چهارشنبه ها ساعت 18 و تکرار آن ساعت 7:30 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ششمین قسمت مجموعه مستند خرم شهر با عنوان سنگ آباد و با موضوع فعالیت های جهادی یک روحانی جوان در استان کرمان روی آنتن شبکه افق می رود.

در این قسمت شاهد گفت وگو با حجت الاسلام مقداد شاه آبادی خواهیم بود، طلبه جوانی که تلاش فراوانی برای محرومیت زدایی از روستاهای استان کرمان داشته است.

خرم شهر کاری از مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، چهارشنبه این هفته ساعت 20 و تکرار آن ساعت 11 روز بعد و همچنین 7:30 شنبه هفته آینده از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ایرانگرد مجموعه ای مستند با موضوع توریسم داخلی است، سفری هیجان انگیز به نقاط مختلف ایران، جاهایی که کمتر دیده شده و کمتر راجع به آنها شنیده ایم.

در سومین قسمت سری دوم این مجموعه، همراه خواهیم شد در سفر به شهر کلوت ها، منطقه ای به وسعت 11 هزار کیلومتر مربع در غرب بیابان لوت.

جاذبه های طبیعی و گردشگری این بخش از کشورمان در این قسمت به تصویر کشیده شده است.

ایرانگرد جمعه ها ساعت 22 و تکرار آن ساعت 8 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجموعه مستند چهار قسمتی نووری درباره وضعیت باغ های شمال ایران ساخته شده است، مستندی پیرامون وضعیت دیروز، امروز و آینده سرمایه طبیعی ایران زمین.

در این مستند طی گفت وگو با کارشناسان و باغداران، به مسائلی پرداخته شده که کمتر شنیده شده اند ولی سال هاست که به عنوان تهدیدی برای این افراد و باغ هایشان مطرح هستند.

در دومین قسمت، باغ های انجیر در منطقه گلوگاه مورد بررسی قرار گرفته اند.

نووری با تهیه کنندگی مریم رزاقی، چهارشنبه ها ساعت 17:30 روی آنتن شبکه افق می رود.

تکرار این مستند روز بعد ساعت 8:30 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مطبخ عنوان مجموعه مستندی است پیرامون تاریخچه تعدادی از خوراک ها و غذاهای سنتی ایران، و در هر قسمت به یکی از این غذاها پرداخته می شود.

در قسمتی از این مستند که جمعه 3 مردادماه روی آنتن شبکه افق می رود، انواع خورشت های ایرانی و تغییر آنها در گذر زمان مورد بررسی قرار می گیرند.

مطبخ را می توانید جمعه این هفته ساعت 17:30 از شبکه افق تماشا کنید.

تکرار این مستند هم روز بعد ساعت 11 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ .

.

.

مشترک شبکه افق و موسسه هنری شهید آوینی تهیه و تولید شده است.

مقام معظم رهبری چندی قبل اشاره کردند: هم چنان که شُکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شُکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد.

مهدی نقویان مستند ساز در مستند تایتانیک، پشت صحنه هایی از زندگی مردم آمریکا و نابرابری اجتماعی این کشور را به تصویر کشیده است.

این مستند بلند، ساعت 19:20 چهارشنبه اول مرداد و ساعت 15 جمعه سوم مرداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

همچنین شبکه افق نیز ساعت 22 پنجشنبه و 12 ظهر جمعه آن را پخش می کند.

.

.

.

ویژه زوج های جوان مایل نیستند بیشتر از یک فرزند داشته باشند.

یکی از مباحثی که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده، توکل بر خداوند و امید به رحمت و بخشش اوست و این مسئله در ازدواج و فرزندآوری هم بسیار سفارش شده چه اینکه اگر کسی با توکل واقعی به خداوند، اقدام به این امور کند، خدا نیز تنهایش نمی گذارد.

مستند دو تا کافی نیست درباره همین موضوع است، زن و شوهری جوان که بدون اتکا به منابع مالی .

.

.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، قسمت های تازه برنامه تلویزیونی دوربرگردون با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه 2 و 3 مردادماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

پانزدهمین قسمت این برنامه پنجشنبه 2 مردادماه ساعت 17:45 با حضور محمود مصطفی زاده راه ساز و شانزدهمین قسمت با حضور صادق داوری فر مستندساز، روز جمعه 3 مرداد ساعت 13:15 در جدول پخش قرار گرفته است.

دوربرگردون به تهیه کنندگی مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی در 52 قسمت در حال تولید است.

.

.

.

ابزار جنگی در دسترس قرار نمی گرفت.

این قسمت از مرز پرگهر را "امیر رضا دریانیی" کارگردانی کرده است.

"مرز پر گهر" به تهیه کنندگی کامبیز اخوان صفا، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما است که یک شنبه ها و سه شنبه ها پس از سریال شبانگاهی پخش می شود.

های یازدهم و دوازدهم اختصاص دارد.

تصمیم های سخت به کارگردانی سیدمهدی حسینی پور و امیر باشتی منفرد و تهیه کنندگی مجید عزیزی محصول خانه مستند سازمان هنری رسانه ای اوج، جمعه این هفته سوم مردادماه ساعت 21 از شبکه افق پخش می شود.

بازپخش این مستند برای ساعت های 9 و 14:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، سری جدید مجموعه انیمیشن "جوانمردان" به آنتن شبکه امید رسید.

مهدی سالم مدیر شبکه امید در گفت وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم این خبر را داد و گفت: این 13 قسمت 20 دقیقه ای "جوانمردان" در ادامه فصل اول، پخش خودش را از امشب آغاز می کند.

وی تأکید کرد: این انیمیشن کاری از مرکز پویانمایی صبا است که هر شب ساعت 22 از شبکه امید پخش می شود.

این مجموعه به .

.

.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، جدول پخش برنامه های صداوسیمای مرکز زنجان چهارشنبه یکم مردادماه به شرح ذیل می باشد: نام برنامه: زمان پخش: فیلم سینمایی ایرانی (لبخند سبز) 00:30 طنز پیشگان 02:08 سریال کیمیا 03:00 دعای صحیفه سجادیه 04:11 تلاوت، اذان و دعا 04:23 مستند دروازه خورشید 04:37 مستند نگهبانان طبیعت 04 .

.

.

سخنان حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یک قسمت از مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند برای حضار به نمایش درآمد و همزمان از طریق کانال رئیس مرکز بررسی های استراتژیک در سایت آپارات آنلاین پخش شد.

پس از پایان نمایش یک از مجموعه مستند میوه ها روی درخت مانده اند ، از پژوهشگران ارشد این موسسه به ارائه توضیحاتی در خصوص این مستند و مباحث مطرح شده در آن پرداخت و سپس .

.

.

مورد نسخه های فعلی این 2 کتاب، موضع روشن و محکمی را ارائه می دهد و معتقد است محتویات این کتب با خرافات فراوان آمیخته شده که گواه بر ساختگی بودن و تحریف این کتاب ها در گذر زمان است.

شواهد تاریخی نیز نشان می دهد که تورات اصلی از میان رفته و بعد ها پیروان موسی (علیه السلام) این کتاب ها را به رشته تحریر در آورده اند.

اسلام دات کام به تهیه کنندگی روح الله محقق و با اجرای سهیل اسعد چهارشنبه ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و پنجشنبه ساعت 20:30 و جمعه ساعات 4:30 و 10:30 بازپخش خواهد شد.

.

.

.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ دو برنامه عصر خانواده و مثبت خانواده کاری از گروه خانواده و به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی به مناسبت روز ازدواج در بخش های مختلف و به صورت ویژه ای روانه آنتن خواهند شد.

بر این اساس از ساعت 14 الی 15 روز چهارشنبه اول مرداد ویژه برنامه عصر خانواده با محوریت ازدواج آسان میزبان یک زوج و خانواده آنها می شود که در زمینه امور خیریه مربوط .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map