استارت اپ در سود بانداما ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در سود بانداما ساحل عاج را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در سود بانداما ساحل عاج شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رهبر معظّم انقلاب: علاج برون رفت از مشکلات کشور «اقتصاد مقاومتی» است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ساحل عاج با تاکید براینکه کشورهای آفریقایی فرصت های ناب اقتصادی برای ایران هستند، گفت: همزمان با حضور پنجاه ساله در عرصه سیاسی و فرهنگی در آفریقا نتوانسته ایم در عرصه توسعه مراودات اقتصادی و تجاری پیشرفت کنیم.

به گزارش مقاومتی نیوز به نقل از سیماگر، منصور شکیب مهر روز پنجشنبه در جمع فعالان اقتصادی همدان اظهار داشت: کشورهای آفریقایی بازاری مناسب برای عرضه تولیدات ایران به ویژه خودرو، ماشین آلات صنعتی و مواد غذایی است.

وی به ظرفیت های سرمایه گذاری در ساحل عاج اشاره کرد و گفت: زمینه سرمایه گذاری و اشتغال برای نیروهای متخصص ایرانی در بخش استخراج معادن، صنایع پتروشیمی، ساخت راه، جاده و مسکن های اجتماعی فراهم است.

شکیب مهر با اشاره به شهرت برخی برندهای ایران در کشورهای آفریقایی گفت: سفارتخانه ایران برای هرگونه خدمات مشاوره ای، شناسایی و سنجش صلاحیت و اهلیت طرف‌های تجاری آماده همکاری با تاجران و بازرگانان ایرانی است.

سفیر ایران در ساحل عاج مسلط نبودن تجار ایرانی به زبان های خارجی و ضعف سواد تبلیغات را از موانع مراودات تجاری ایرانیان با خارجی ها دانست و بر رفع این نقیصه ها تاکید کرد.

شکیب مهر توسعه پروازهای ایران به کشورهای آفریقایی را در راستای تقویت روابط اقتصادی بسیار اثربخش دانست و گفت: هم اینک ترکیه به ۴۰ کشور آفریقایی پرواز دارد و ایران حتی یک پرواز هم ندارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری وسیع چین در آفریقا گفت: طرح های عمرانی و خدماتی بسیاری در این منطقه توسط چینی ها اجرا شده و هندی ها نیز در بحث دارویی کارهای بزرگی انجام داده اند.

این مقام م سئو ل با اشاره به شهرت برخی برندهای ایرانی در کشورهای آفریقایی گفت: ۶۰ درصد مردم آفریقا مسلمان و به ایران علاقه مند هستند و باید از این فرصت برای عرضه تولیدات و ترویج برندهای ایرانی استفاده کرد.

ساحل عاج کشوری آفریقایی در مجاورت غنا و بزرگترین تولید کننده کاکائو در جهان است.

ایران از ساحل عاج پودر کاکائو وارد و بیسکویت، روغن موتور، رب گوجه فرنگی، رزین، کاشی، اتانول، شکلات و وازلین دارویی صادر می کند.

جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود.

لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید.

نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map