استارت اپ در ناسائو جزایر کوک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ناسائو جزایر کوک کسب وکار اینترنتی حرفه ای خود را در سطح اینترنت به معرض دید قرار دهید. استارت آ پ پدیده نو ظهور در کشورمان میباشد که امروز بیشتر جوان ها را به این فکر فرو برده است تا ایده خود را عملی سازند. راه اندازی یک استارت آپ کوچک با هزینه اولیه محدود راهی برای کارآفرین شدن در سطح اینترنت میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با پکیج کامل برنامه نویسی و بازاریابی و استراتژی میباشد که میتواند شما در امر لانچ یک استارت آپ راهنمایی کند. با یک تماس با مشاوران ما از مزایا و خدمات ما آگاه شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایرباس BizLab اوج موفقیت آمیز فصل دوم خود را از طریق یک رویداد شاخص در بنگالورو اعلام کرد.

در این رویداد ، شرکت های نوپایی که طی شش ماه گذشته برای کار با تیم های مختلف ایرباس در هند و سراسر جهان انتخاب شده بودند ، مدل های مفهومی و ایده های خود را برای تغییر بخش هوافضا به نمایش گذاشتند.

فصل دو در ژانویه 2017 با حضور وزیر وقت امور خارجه فرانسه آقای ژان مارک آیرو راه اندازی شد.

این 137 درخواست از XNUMX کشور دریافت کرده است.

تمام پنج شرکت نوپای انتخاب شده - Neewee ، Stelae Technologies ، EFLIGHT ، SYmbosim و Qualitas Technologies امروز یا با ایرباس کار خود را آغاز کرده اند یا با بخش هوافضا مرتبط هستند.

در این مراسم برونو گوتیرس - رئیس ایرباس BizLab ، پیر دو باست - رئیس و دکتر ایرباس هند ، سرینیواسان دواراکانات - رئیس جمهور ، هواپیمای تجاری در ایرباس هند و سیذارت بالاچاندران - رهبر ایرباس BizLab ، هند حضور داشتند.

همچنین در مورد یک بحث پنل ، اهمیت فعالیت های نوپای B2B در بخش های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

در مورد موفقیت فصل دوم ، برونو گوتیرس گفت: "ما از اینکه در فصل دو با چنین استارت آپ های مهیجی کار کرده ایم بسیار خوشحالیم.

اطمینان از اطمینان از پتانسیل و کیفیت کارآفرینان در اکوسیستم مبتدی هند.

ما امیدواریم که فرصتهای بیشتری برای فعالیتهای نوپا در بخشهای هوافضا و دفاع ایجاد کنیم.

" ایرباس BizLab در هند جدا از همکاری با شرکت های نوپا در گروه ، به زودی جامعه ای از B2B مبتدی را در مناطقی مانند تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، پیشرانه الکتریکی ، کارخانه های آینده ، فضا راه اندازی خواهد کرد.

فناوری و راه حل ها ، پردازش تصویر ، امنیت سایبری ، IOT و رباتیک.

با تشریح اهمیت جامعه Siddharth Balachandran گفت ، "هر فصل می توانیم فقط پنج یا شش شرکت تازه تاسیس را تسریع کنیم ، اما ما از تیم های ایرباس درخواست های adhoc را دریافت می کنیم و بررسی می کنیم که آیا یک شرکت تازه کار برای یک مشکل خاص که آنها با آن روبرو هستند ، داریم.

بنابراین ، از این به بعد ، ما یک مجموعه آماده از شرکتهای تازه تأسیس ثبت شده در جامعه برای انتخاب خواهیم داشت.

ما همچنین رویدادهای منظمی را برای جامعه ترتیب خواهیم داد تا به این شرکت های نوپا کمک کنیم تا جهان هوافضا و دفاع را بهتر درک کنند.

" Bizlab بخشی از استراتژی ابتکاری ایرباس برای گردهم آوردن شرکت های نوپا و "سرمایه گذاران داخلی" ایرباس برای کار و سرعت بخشیدن به تبدیل ایده های نوآورانه آنها به مشاغل ارزشمند است.

ایرباس بیزلب از طریق "برنامه شتاب" شش ماهه خود برای پروژه های مرحله اولیه ، به تعداد زیادی مربی ، متخصص و مربی در حوزه های مختلف دسترسی پیدا می کند.

فراخوان درخواست برای فصل سه در بنگالورو اکنون باز است و BizLab از استارت آپ های علاقه مند B2B دعوت می کند تا برای برنامه شتاب دهی درخواست دهند.

گردشگری در بهترین حالت ابزاری شگفت آور برای توسعه پایدار است.

در بدترین حالت ، گردشگری می تواند لطمه های سنگینی به جوامع و محیط وارد کند.

جاری .

.

.

ادامه مطلب هیئت جهانگردی آفریقا با رویکردی تازه ، ایده های جدید و مشارکت های جدید آماده استقبال از سال نو است.

ATB آماده است .

.

.

ادامه مطلب شبکه جهانی گردشگری (WTN) ابتکار جدیدی است که از بحث بازسازی بیرون آمد.

بحث سفر که در مارس سال جاری آغاز شد ، هنگامی که COVID-19 .

.

.

ادامه مطلب Royal Caribbean Group امروز از انتصاب امی سی مک فرسون ، رئیس جمهور سابق و مدیر عامل اروپا برای ماریوت اینترنشنال ، به هیئت مدیره خود خبر داد .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map