استارت اپ در والتا مالت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در والتا مالت را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در والتا مالت شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر قصد سفر به مالتا دارید تا برای انتخاب برنامه اقامت سرمایه گذاری مالتا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا صرفا می خواهید مدتی به دور از هیاهوی شغلی و زندگی شخصی استراحت کنید، والتا پایتخت مالتا انتخاب مناسبی است.

در هر برهه ای از سال برای سفر به والتا بروید، این شهر به دلیل موقعیت مدیترانه ای و برخورداری از ساعات طولانی آفتاب درخشان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

اخیرا والتا به عنوان آفتابی ترین شهر اروپا شناخته شد.

این شهر باشکوه که بر روی صخره ی خشک شبه جزیره  Mount Sciberras واقع شده است و در کنار بنادر Marsamxett و Grand Harbour قرار دارد در سال 1566 به دستور Jean De La Valetta و ظرف مدت 15 سال ساخته شد.

والتا که به عنوان "  شهر نجیب زادگان" شناخته می شود مرکز تجاری و اداری مالتا است.

خیابان های طولانی و باریک والتا مجموعه ای از بهترین آثار هنری و معماری باروک Baroque، کلیساها، کاخ ها و موزه های اروپا را به نمایش می گذارد.

در مساحتی به میزان 55 هکتار حدود 320 بنای تاریخی وجود دارد که این آمار والتا را به متراکم ترین مکان تاریخی در جهان تبدیل کرده است.

والتا به عنوان موزه ای در فضای باز شناخته می شود، ساختمان های تاریخی جذاب در همه جای والتا به چشم می خورد.

والتا یکی از سه آثار ثبت شده ی مالتا در میراث جهانی یونسکو است.

شهر والتا که یک شهر مدیترانه ای با آب و هوای گرم است در طول روز شهر شلوغی است با این وجود به دلیل داشتن معماری که آثار تاریخی متعلق به دوره های مختلف را در خود منعکس می کند سبب می شود که بازدیدکنندگان در طول شب به طور همزمان خود را دوره های مختلف تاریخ حس کنند و محدود به زمان خاصی نشوند.

خیابان های باریک  و فرعی والتا پر از مغازه و کافه است، در حالی  که خیابان های اصلی والتا انبوهی از جواهر فروشی ها و بوتیک هایی که مارک های معتبر بین المللی را ارائه می دهند در خود جای داده اند.

  هتل های شیک و زیبای بسیاری در این شهر وجود دارد که برای همه ی افراد با هر درآمد و موقعیت مالی امکان بهره مندی از این هتل ها وجود دارد.

در حومه ی شهر والتا هتل های بزرگتری وجود دارد.

مالتا کشور کوچکی است و فاصله ی والتا به عنوان پایتخت این کشور با سایر شهرهای این کشور بسیار اندک است.

بهترین روش برای گشت و گذار و بازید از والتا پیاده روی است و بهتر است با باغ های زیبای این شهر شروع کنید.

باغ های Higher Barrakka, Hastings, Lower Barrakka  زیباترین و پربازدیدترین باغ های والتا هستند.

  فرصت بازدید از موزه و کلیسای سنت جان Saint John Cathedral را نباید از دست داد.

فضای داخلی باشکوه و حیرت انگیز این بنا که با آثار Mattia Preti  هنرمند برجسته ی مالتای تزئین شده است یکی از بهترین و بارزترین نمونه های سبک باروک Baroque در اروپا است.

کلیسای باشکوه سنت جان Saint John’s Cathedral  محل نگه داری بزرگ ترین نقاشی و تنها اثر امضا شده ی کاراواجو Caravaggio نقاش ایتالیایی است.

  ساختمان Auberge De Castille Et Leon که سابقا مقر شوالیه های مالتا بود و اکنون دفتر نخست وزیر مالتا است.

Magisterial Palace در سال 1574 ساخته شد و سابقا مقر رئیس شوالیه های مالتا بود و به عنوان پارلمان مالتا استفاده می شد و اکنون مرکز دفاتر ریاست جمهوری مالتا است.

  موزه ی ملی هنرهای زیبا The National Museum of Fine Arts  یک کاخ باشکوه به سبک باروک Baroque که به دهه ی 1570 برمی گردد که به عنوان اقامتگاه فرمانده ی نیروی دریایی مدیترانه در دوره ی حکومت بریتانیا از سال 1820 به بعد مورد استفاده قرار می گرفت.

  Manoel Theatre در سال 1731 و در مدت 10 ماه ساخته شد و یکی از قدیمی ترین تئاترهای فعال در این شهر است.

  Mediterranean Conference Center در سال 1574 ساخته شد و یکی از معروف ترین بیمارستان های اروپا در دوره ی رنسانس بود.

Marsamxett Harbor and Grand Harbor که هم می توان بصورت پیاده و هم با قایق از زیبایی های آن لذت برد.

استحکامات این بنادر که توسط شوالیه ها ساخته شدند شامل سنگر و موانعی است که حدود 100 متر ارتفاع دارد و به معماری منحصر به فرد شهر کمک می کند.

  Sacra Infermeria بیمارستان سابق شوالیه های مالتا Knights of Malta

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map