برندینگ در آباده طشک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آباده طشک در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انگار در همهمه‌ی روزگار ناگوار دریاچه ارومیه، تالاب انزلی، تالاب پریشان، تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود، بسیاری از ما مصیبت‌های فرود آمده بر تالاب‌هایی چون هامون، مهارلو، کافنر، جازموریان، بختگان، طشک و کم‌جان را از یاد برده‌ایم.

در حالی که به دلیل استقرار این تالاب‌ها و چالاب‌ها در بوم‌سازگانی (اکوسیستم) به مراتب شکننده‌تر و آسیب‌پذیرتر، تبعات نابودی آنها بر توان زیستی منطقه، اگر بیشتر از فاجعه‌ی شمال باختری وطن نباشد، کمتر نیست.

نوشتار پیش‌رو، به همین بهانه و در ادامه دو یادداشت پیشینم در باره سفر اخیرم به منطقه استهبان، به دو دلیل اصلی تداوم مرگ بختگان می‌پردازد .

.

.

    بختگان، یکی از بزرگ‌ترین پهنه‌های آبی ایران مرکزی است (بخوان: بود!).

بختگان، از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های ثبات بوم‌شناختی (اکولوژیکی) و تعدیل اقلیمی در شرق فارس و غرب کرمان به شمار می‌رود.

بختگان اگر از دست برود، یعنی وسعت زیست‌اقلیم‌های خشک کشور از جازموریان تا طشک گسترش یافته است.

بختگان اگر احیاء نشود، یعنی: بر شمار کانون‌های بحرانی فرسایش بادی و چشمه‌های تولید گرد و خاک؛ بر شمار شناسه‌های کاهنده‌ی کیفیت سلامتی مردم و بر شمار روستاها و آبادبوم‌هایی که برای همیشه از انسان تهی خواهند شد، افزوده می‌گردد.

    و بختگان اگر از دست برود، یعنی: باید خود را برای بدرود ابدی با بزرگترین انجیرستان دیم جهان در استهبان آماده کرد و این یعنی: کاهش دست کم 60 میلیارد تومانی درآمد سالانه‌ی کشاورزان منطقه؛ کشاورزانی که هم‌اکنون هم روزگار چندان مساعدی ندارند.

    اما چرا بختگان به این روز درآمده است؟     لطفاً به 9 تصاویر موجود در این یادداشت که نگارنده طی بازدید هفته‌ی گذشته‌اش از منطقه به ثبت رسانده است، دقت کنید تا دریابید که بخت ِ بختگان چرا اینگونه سیاه شده است .

.

.

    در حقیقت دو عامل تغییر کاربری اراضی و تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی برای گسترش باغ‌های انجیر و نیز آبیاری انجیرستان‌های دیم منطقه، در شمار مهم‌ترین عوامل انسانی محسوب می‌شوند که اجازه احیاء بختگان را نمی‌دهند.

وجود تعداد فراوانی چاه و موتورپمپ غیر مجاز - که به گزارش بهادر دربندانی، محیط بان منطقه، تعداد آنها فقط در اطراف روستای خانه کت از 1600 حلقه هم گذر کرده است - خود یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب شده تا سفره‌های آب شیرین در حاشیه جنوبی بختگان کاملاً تخلیه شده و آب شور جای آن را بگیرد، چرا که حدود 40 متر سطح آب زیرزمینی در طول چند سال اخیر کاهش یافته است.

بنابراین، آشکار است که حتی اگر آب دوباره به سطح بستر بختگان برسد، به سرعت برای جبران تراز منفی دشت، ناپدید خواهد شد، موازنه‌ای که پیوسته به ضرر حیات بختگان در حال شتاب گرفتن است.

    بعدازظهر دیروز - 6 شهریور 1392 - در نشستی که در محل اداره کل سازمان بازرسی کل کشور - استان تهران - برگزار شد، به همین موضوع و خلاف آشکار اشاره کردم و پرسیدم: چرا سازمان بازرسی کل کشور چشم بر روی این بی‌قانونی مرگبار بسته است؟!     یادمان باشد که روند سدسازی در بالادست رودخانه‌های کر و سیوند (سدهای درودزن، ملاصدرا و سیوند) هم البته نقشی انکارناپذیر در تشدید مرگ بختگان داشته‌اند، همچنین، کاهش ریزش‌های آسمانی را هم نباید بی‌تأثیر دانست، اما بی‌شک مهم‌ترین دلیل مرگ بختگان، همانا تأکید بر کشاورزی ناپایدار و گسترش اراضی زیر کشت در اطراف این دریاچه از دشت کربال و آباده طشک و کم جان گرفته تا نیریز و استهبان بوده است؛ مؤلفه‌های انسان‌سازی که درایت انسانی هم می‌تواند آنها را مهار کند اگر این اراده و دانایی در بین مدیران منطقه پدید آید.

چاه ها و موتورپمپ های غیر مجاز در ساحل جنوبی بختگان - 30 مرداد 1392 تراکم چاه ها در یک منطقه کوچک، حقیقتاً شگفت آور است!       برای آگاهی بیشتر:     - لطفاً از ساخت سد تنگ سرخ منصرف شوید     - سدسازی در ایران؛ یکی علیه همه، همه علیه یکی!     - جاده که به باغ جوزا برسد، نفس‌های استهبان به شماره می‌افتد شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

م سئو لیت اجتماعی یکی از وظایف و تعهدات سازمان‌ها در جهت منتفع ساختن جامعه است به نحوی که هدف اولیه سازمان‌ها یعنی حداکثر کردن سود را متعالی ببخشد؛ در این راستا شرکت فولاد مبارکه با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و همسویی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تاکید مهندس عظیمیان، مدیرعامل این شرکت در خصوص ‌انجام وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های گوناگونی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map