برندینگ در آباده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آباده شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ترک عادتهای بدی که سالیان سال با ما بوده اند کاری است که زحمت و سختی خاص خودش را دارد ولی همه کسانی که یک عادت بد را ترک کرده اند معتقدند که نتایجی که انسان .

.

.

خدمات مشاوره کسب و کار در هونامیکو در شرکتها ارزش آفرینی کرده و با مدیریت و برنامه ریزی اهداف وماموریت شرکتها با ارائه پلنهای موفقیت و ارزیابی و کنترل کیفی و.

.

.

مشاوره فنی اقتصادی و بهره وری صنعتی ما افتخار داریم با کادری مجرب ومتشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسر کشور بعنوان یکی از شرکتهای بسیار فعال در امر خد.

.

.

اگر به دنبال استقرار سیستم های مدیریتی نظیر ISO9001 در سازمان خود و اخذ گواهینامه ایزو اط شرکت های معتبر هستید شرکت مهندسین مشاور سها ارائه دهنده این خدمات م.

.

.

احمد غزازان ( کارشناس مشاوره گرایش مشاوره خانواده­ ) لیسانس روانشناسی بالینی کارشناس امور مشاوره ازدواج و خانواده نویسنده کتاب نفسی تازه برای ادامه راه ارائ.

.

.

*از ایده تا موفقیت همراهتان هستیم* گروه مهندسین مشاور مکتا (مدیریت کسب و کار تدبیر ایرانیان) با بیش از 13 سال سابقه مشاوره و پیاده سازی سیستمهای مدیریتی آما.

.

.

بهبود بهروری اثر بخش مستلزم نگاه مهندسی است که اهداف بهرهوری را مشخص و معین تصور کرده و کارآمدترین شیوه های تحقق این اهداف را تعیین کند.

از این رو آشنایی با .

.

.

خدمات مشاوره معماری و شهرسازی شرکت آرل مشاور و طراح ساختمان با رویکردی در زمینه مشاوره و طراحی معماری و معماری داخلی و ساخت و ساز از سال 1383 فعالیت خود ر.

.

.

شرکت مهندسین مشاور سها برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره واخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن(اخذ گواهینامه ایزو 9001 ، ایزو 22001، ایزو 140.

.

.

مشاوره کارآفرینی: در دورانی که برای اشتغال باید هر راهی را بروید، بهتر است که به خود کفایی برسید تا بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

ابتدایی ترین مرحله.

.

.

تهیه ساختار شکست کار WBS متناسب با نوع پروژه در سطح کلان و تفصیلی *تهیه ساختار شکست هزینه پروژه CBS *تهیه بودجه در سطح کلی و تفصیلی و ارائه نمودار جریان نقد.

.

.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا خدمات دیجیتال مارکتینگ ( سئو ، گوگل ادوردز ، ppc ، طراحی وبسایت ، مدیریت اینستاگرام ، تولید محتوا ی اینستاگرام ، مدیریت شبکه های.

.

.

تجزیه و تحلیل داده با نرم افزارهای spss-lisrel-amos-smartpls نگارش کامل فصل 4 پایانامه ها -مشاوره آماری و تجزیه و تحلیل داده ها(پرسشنامه ای و غیر پرسشنامه ا.

.

.

ایجاد و توسعه کسبوکار خدمات توسعه کسبوکار کلیه خدمات موردنیاز کسبوکارهای تولیدی از مرحله ایجاد تا پشتیبانی است که زمینه پایداری واحدهای تولیدی در عرصه رقابت.

.

.

مشاوره تخصصی رایگان جهت راه اندازی کسب و کار کودک مشاور:علی ولیئی اگر مایل به راه اندازی مهدکودک ، شهر بازی ، خانه بازی هستید میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هر آنچه برای رشد کسب و کار شما در دنیای دیجیتال لازم دارید در یک جا جمع شده است.

ما از ابتدای مسیر یعنی طراحی پایگا.

.

.

مشاوره تخصصی با بیش از 18سال سابقه کاری در بیش از 1200شرکت تولیدی800شرکت خدماتی200شرکت خدمات کشاورزی 500شرکت ساختمانی 1300شرکت بازرگانی .

کسب و کار خود را با.

.

.

خدمات اخذ مصوبه بانکی طرحهای توجیهی اقتصادی بانکی مشاوره دریافت تسهیلات بانکی (تجاری بالای میلیارد) فوری با پیش پرداخت مشاوره دریافت تسهیلات روی سند ملکی پ.

.

.

استاندارد ISO9001:2015 به عنوان اصلی ترین و مهمترین استاندارد از نوع استاندارد های سیستمی می باشد که الزامات جامع این استاندارد موجب شده است که استاندارد ISO.

.

.

مشاوره تجارت بین الملل International Business Consulting انجام واردات و صادرات Imports and exports انجام ترخیص و تحویل کالا اگر به دنبال گروهی مطمئن ،.

.

.

کانون تبلیغات نیلا برنامه ریزی و مشاوره تبلیغات خدمات دیجیتال مارکتینگ ( سئو ، گوگل ادوردز ، ppc ، طراحی وبسایت ، مدیریت اینستاگرام ، تولید محتوای اینستاگرا.

.

.

مشاوره کسب و کار - کوچینگ حرفه ای کسب وکار بحرانهای اقتصادی و کرونا روی کسب و کار شما هم تاثیر گذاشته؟ دخل و خرج زندگی و کارت هم خوانی نداره؟ برای تامین ه.

.

.

هدف هونامیکو شتابدهی به یکصد استارتاپ ایرانی در 3 سال با بهره­ گیری از 10 دوره شتابدهی می ­باشد.

حداقل 60 درصد این استارتاپ ها باید در انتهای دوره .

.

.

ارائه ی بهترین خدمات مشاوره ی کسب و کار خانه بازی و شهربازی مشاوره ی بدون هیچ هزینه ای به شما جهت راه اندازی هایپرمارکت کودک ارائه ی تجربیات حوزه ی ک.

.

.

مشاوره پروژه های معماری و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و انجام کلیه پروژه های معماری و فاز 2 مشاوره پروژه های دانشجویی چه کار کنم درامدم بیشتر بشه با شناخت کسب و کاری که میخاهی انجام بدی و کمک یک مربی همراه خودت به راحتی دست یافتنی هست من همراه تون هستم تا بهترین راههای اف.

.

.

برای اولین بار در کرج مشاوره شغلی توسط مدرس دانشگاه و مدیر موفق شناخته شده در کرج.

برای موفقیت در کسب و کار و راه اندازی شغل جدید با ما تماس بگیرید.

شرح فعالیت: مرکز خدمات تخصصی حسابداری و مشاوره مالی و مالیاتی و مهندسی مالی در استان البرز 1- انجام کلیه امور حسابداری و مشاوره مالی و مالیاتی و مدیریت و ا.

.

.

تدوین برنامه بازاریابی و فروش مهم ترین و اصلی ترین اقدام در جهت جذب و حفظ مشتری بشمار می آید.

برنامه ریزی بازاریابی (Marketing Plan) عامل اصلی موفقیت شرکت ها.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map