برندینگ در آلگاروه کشور پرتغال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آلگاروه کشور پرتغال در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری برای افرادی که به دنبال محلی جدید برای زندگی و اقامت اروپا هستند، گزینه ای بسیار مناسب است.

اگر چه پرتغال در مقایسه با اسپانیا توجه کمتری را به خود جذب می کند ولی در عین حال مزیت های زیادی برای ارائه به افرادی که قصد اقامت در پرتغال را دارند ارائه می کند، مانند قلعه های قرون وسطایی، تاکستان های زیبا، سواحل بکر و درخشان، غذای عالی، و بهترین آب و هوا در قاره اروپا.

همچنین برنامه اخذ اقامت و پاسپورت پرتغال انعطاف بیشتری نسبت به سایر برنامه های مشابه خود برای متقاضیان ارائه می دهد.

گزینه های سبک زندگی در پرتغال بسیار متنوع هستند.

در پرتغال دامنه ای وسیع از محل های مختلف برای زندگی وجود دارد، شهرهای فریبنده، روستاهای کوچک با میدان های زیبای سنگی، برج های زیبای ساحلی و مزارع آرام روستایی.

تمام این گزینه ها در کشور پرتغال جمع آوری شده اند.

برخی از مکان های محبوب برای مهاجران و متقاضیان اقامت پرتغال از این قرار هستند: محبوب ترین مقصد برای مهاجران خارجی، آلگاروه با ارائه نمایی از دنیای قدیم ده ها سال است که بازنشستگان بریتانیایی و سایر نقاط اروپا را به خود جذب کرده است.

در حال حاضر تعداد مهاجران خارجی که در آلگاروه زندگی می کنند حدود 100 هزار نفر تخمین زده می شود.

منطقه ای امن، با نرخ جرایم بسیار پایین و سبک زندگی پر آرامش برای مهاجران خارجی، با ارئه طیف گسترده ای از تنوع فرهنگی، مناظر طبیعی، فعالیت های ورزشی، و غذاهای لذیذ، این شهر گزینه ای مناسب برای خانواده ها می باشد.

آلگاروه مقصدی پرطرفدار برای مسافران تابستانی است که به دنبال آفتاب درخشان هستند  و برای کسانی که به دنبال یک مامن گرم برای ماههای سرد زمستان هستند، محلی مناسب است.

آلگاروه میزبان بیش از 5 میلیون بازدید کننده در سال فقط از طریق فردوگاه خود است، که جمعیت منطقه را به 350 هزار افزایش داده است.

اگر شما به دنبال ترکیبی از ریشه های تاریخی آلگاروه و سواحل زیبای آن هستید، شهرهای Silves و Lagoa بهترین گزینه ها در این منطقه به شمار می آیند.

این دو شهر کوچک، به ساکنین خود فرصت تجربه بهترین های این منطقه را ارائه می دهند.

Silves، که در دره های سرسبز در میان بزرگترین باغ های مرکبات کشور و بر ساحل رودخانه Arade قرار گرفته است، رودخانه ای که در Portiamo به دریا می پیوندد، آب و هوایی معتدل و گرم داشته و ساکنین در کل سال احساس راحتی خواهند کرد، به استثنای معدود روزهای تابستانی که دما بسیار بالا خواهد رفت.

لیسبون گزینه های زندگی به صرفه و پرآرامش به همراه منظره ای اصیل به ریشه تاریخی کشور پرتغال، ارائه می دهد.

این شهر به مهمان نوازی، جو دوستانه، و داشتن پایین ترین سطح هزینه زندگی در پرتغال و چه بسا کل اروپا معروف است.

با داشتن مرکز شهری پرجنب و جوش پر از خانه های رنگارنگ، پیاده رو های فرح بخش، "شهر سفید" (به لطف معماری و نور پردازی شهری منحصر به فرد – سنگ های اخرای منحصر به شهر لیسبون که در کل شهر استفاده شده اند که پرتو های آفتاب را منعکس کرده و به شهر تصویری نورانی اعطا می کنند) همچنین خانه برخی از مدرن ترین ساختمان ها و لوکس ترین ویلاهای زمانه می باشد.

از آپارتمان های شیک گرفته تا خانه های مجلل بازسازی شده و لوکس، لیسبون برای تمام سلیقه ها و بودجه ها، گزینه های متنوعی ارائه می دهد، و با اینکه لیسبون از مناطق اطراف آن گرانتر است، دارای این مزیت است که  جمعیت بزرگی از مهاجران خارجی را در حال حاضر در خود جای داده است.

  در پیرامون لیسبون طیف گسترده ای از املاک برای انتخاب وجود دارد.

از املاک ساحلی در کاسکاییس، استرویل، و کینتا تا مارینیا گرفته، ویلاهای سبک روستایی زیبا در Herdade da Aroeira، تا خانه های شهری در ساختمان های کلاسیک Campo de Ourique، Lapa، Avenidas Nova، Alvalade، و Av.

De Roma.

لیسبون یکی از پایین ترین نرخ های جرم و جنایت در اروپا را دارد، پایتخت پرتغال برای ارائه کیفیت بالای زندگی به شهروندان خود در محیطی امن زبانزد است.

پورتو در قعر دره رودخانه Douro در شمال غربی پرتغال، دومین شهر بزرگ پرتغال و پایتخت فرهنگی این کشور محسوب می شود.

مرکز تاریخی شهر، منطقه Ribeira، از طرف یونسکو به عنوان یک میراث فرهنگی در  دنیا شناخته شده است و منطقه ای بی نهایت رومانتیک با ترکیبی از کلیساهای با سبک باروک، پیاده رو های باریک و میادین دلباز می باشد.

یک جریان از پروازهای ارزان قیمت به پورتو در سالهای اخیر توجه توریست ها و مهاجران را بسیار به این شهر جلب کرده است.

پورتو 200 هزار نفر جمعیت دارد، ولی حومه آن که حدود 18 شهرستان را در بر می گیرد و 4 ناحیه را پوشش می دهد جمعیتی برابر 1.

75 میلیون نفر را در خود جای داده است، بنابراین طیف گسترده از انواع املاک در این منطقه وجود دارد.

در مرکز پورتو شما بیشتر با آپارتمان و خانه های شهری مواجه می شوید، و قیمت ها به نسبت بالاتر از سایر نواحی هستند.

خانه های ویلایی بزرگتر با باغ های وسیعتر و فضاهای خارجی در دامنه های شهر پورتو واقع شده اند و قیمتی به صرفه تر نیز دارند.

از شهرهای محبوب در همسایگی پورتو که می توانند برای افرادی که به دنبال زندگی شهری نیستند جالب توجه باشند عبارتند از، شهر ساحلی تفریحی Espinho، دهکده ماهیگیری Povoa de Varzim، و Amarante.

شهر قابل توجه دیگر در این منطقه شهر Vila do Condo است که در آن چندین پروژه بازسازی جدید در حال اجرا هستند و به خریداران خارجی به عنوان گزینه سرمایه گذاری برای کسب اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در املاک ارائه شده اند.

ساحل معروف نقره ای در پرتغال یک گستره 150 مایلی ساحلی در شمال لیسبون بوده و سریعا در حال تبدیل شدن به جایگزینی مناسب به جای آلگاروه برای مهاجران خارجی علاقمند به زندگی ساحلی است.

با اینکه آب و هوای این منطقه به آرامی و فرح بخشی آلگاروه نیست (دمای سواحل اقیانوس آتلانتیک چندین درجه سردتر از میانگین دما در جنوب پرتغال است)، قیمت ها به نسبت آلگاروه به صرفه تر بوده و در کل منطقه بکرتر و دست نخورده تر از رقیب پر زرق و برق خود به چشم می رسد.

خریداران خارجی اواخر دهه 1990 زمانی که آزاد راه A8 به لیسبون به بهره برداری رسید، و مسافرت زمینی چند ساعته را به کمتر از یک ساعت رساند به ساحل نقره ای هجوم آورده و استقبال چشمگیری از مزایای منحصر بفردی که این منطقه ارائه می کند کرده اند.

از شهرهای قابل توجه این منطقه می توان از Obidos، Caldas da Rainha، یک شهرستان که مرکز کسب و کار بسیاری از کشاورزان منطقه است، و مقاصد محبوب موج سواری مانند Baleal و Peniche نام برد.

محبوبترین تفرجگاه منطقه Praia D’El Rey Golf & Resort در سواحل جنوبی تالاب Obidos قرار دارد.

دهکده کاسکاییس، که تفرجگاه محبوب خانواده سلطنتی پرتغال حتی در قرن 19 ام بوده است، امروزه مورد توجه افراد متمول قرار گرفته و در تابستان مهمان توریست ها از تمام نقاط دنیا می باشد.

قیمت املاک و خانه در ساحل نقره ای حدودا 20 درصد پایین تر از الگاروه است ولی به سرعت قیمت ها در این منطقه در حال رشد هستند.

طیف گسترده از انواع ملک در این منطقه برای انتخاب وجود دارد، از ویلاهای روستایی نیازمند به بازسازی گرفته تا آپارتمان های نو و قدیمی در مرکز شهر Caldas و یا املاک ساحلی در ساحل شمالی تالاب Obidos.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map