برندینگ در براگا کشور پرتغال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در براگا کشور پرتغال و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در براگا کشور پرتغال و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation طارمی گزینه جانشینی پائولینیو در براگا مهدی طارمی فصل بعد ممکن است در خط حمله تیم اسپورتینگ براگا پرتغال به میدان رود.

مهاجم تیم ملی ایران در فصلی که پشت سرگذاشته شد، در خط حمله ریوآوه خوب ظاهر شد و درخشید.

درخشش او باعث شد تیم های زیادی به فکر استخدامش باشند.

طبق نوشته امروز روزنامه رکورد، م سئو لان تیم اسپورتینگ براگا به فکر بازسازی خط حمله تیم خود برای فصل جدید هستند.

آنها برای این منظور چند گزینه مد نظر دارند که یکی، مهدی طارمی است که از بهترین گلزنان لیگ حرفه ای پرتغال در فصل اخیر بوده است.

بازیکنی که مورد توجه تیم های انگلیسی از جمله آرسنال نیز قراردارد و هنوز یک سال دیگر از قراردادش با ریوآوه باقی مانده است.

در حقیقت تیم براگا در حال رایزنی است تا پائولینیو را در ازای 30 میلیون یورو به ولورهامپتون انگلیس دهد.

در این حال فوروارد ایرانی را برای جانشینی وی مد نظر دارد.

اخبار داغ طرفداری:   بیا پورتو اخرم سر از نیگوزیای قبرس درمیاره :/ جالبه پائولینیو هم متولد ۱۹۹۲ هست یعنی دقیقا هم سن طارمی.

تعداد گل هایی هم که زدن برابره اما از اون طرف برای پائولینیو قیمت ۳۰ میلیون یورویی تعیین میشه و برای طارمی نهایتاً پیشنهاد کمتر از ده میلیون هر چقدر هم که بخوایم سابقه پائولینیو رو در فوتبال اروپا در نظر بگیریم باز هم نباید اختلاف انقدر زیاد باشه چه از لحاظ مالی و چه از نظر سطح تیم های خواهان این دو تا بازیکن دو سال از عمرش رو در الغرافه و دو سال رو توی لُنگ تلف کرد .

اگه توی ۲۴ سالگی به اینجا رسیده بود، تیمهای معتبر براش صف بسته بودند.

برگرده پرسپولیس بهتر از براگاس.

.

.

جان خودت از پرتغال بکش بیرون.

بغیر از پورتو بقیه حیف نونن.

بنفیکا و پورتو در اولویت هستن و از بین این دوتا بنفیکا سبک فوتبالش با فوتبال طارمی بیشتر جور درمیاد طارمی اگه هلندی یا از آمریکای جنوبی بود، هنوزم چنین پیشنهادات مسخره‌ای بهش میشد؟؟؟ ولوز همین طارمی رو بخره بهتر از پائولینیو بابا این کسشعرا رو بریز دور فقط برو پورتو.

.

سال بعدم یه تیم بهتر یا همون پورتو.

.

پای ثابت چمپیونزه هرسالم مدعی قهرمانین تو پرتغال طارمی خیلی خیلی بهتر از پائولینیو هست کاش به یه تیم درست درمون بره عالیه این بشر وای این پاعولینیو اقای گل پرتغالم جز 3 تانشده 30 میل میره پاچه ولوز از کسی که واسه پول رفت الغرافه رید تو کریرش بعید نیست بره براگا ایجنت درست حسابی هم که نداره کصخلی هم بد دردیه براگا نه قهرمان میشه نه لیگ قهرمانان میره هنر کنه چندسالی یه بار یه لیگ اروپا بره مارو باش که دلمون رو صابون زدیم که بالاخره یه ایرانی پاش به یکی از سه تیم ریشه دار و پر آوازه ی پرتغال ( بنفیکا - اسپورتینگ لیسون - پورتو ) باز میشه.

.

.

ولی گویا قراره موضوع نهایتا به براگا ختم بشه و در حد همون فانتزی واسمون باقی بمونه.

.

.

همون ریو آوه بمونه بهتر از براگا هست.

به جز پورتو و بنفیکا باقی تیمای پرتغال به درد نمیخورن پورتو بعد بنفیکا این براگا و اسپورتینگ هیچ کدوم حرفی برا گفتن ندارن و ریوه اوه دومن براگا به درد نمیخوره همون پورتو بهتره تو لیگ قهرمانانم هست ارسنالم‌پیشنهاد خوبیه تیم دوست داشتنی ولی از پورتو ضعیف تره خدایی گزینه خیلی خوبیه واسه ما،هم موقعیت سازه هم سرعتش زیاده هم فیزیک خوبی داره به خصوص مقابل سیتی و لیور که جلوشون باید تا حدودی دفاعی بود و به فکر ضد حمله پ.

ن:رفتن به براگا حماقت محضه واسه طارمی آرسنال بهترین گزینه س،بعدش پورتو یا بنفیکا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map