برندینگ در اش-سور-آلزت لوکزامبورگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در اش-سور-آلزت لوکزامبورگ شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نوارها به اشکال مختلف در سراسر مارک Adidas ظاهر می شوند.

.

.

"سه خط" به عنوان امضای آدیداس، وجه تمایز و تفاوت را از سایر برندها رقم میزند.

آدولف دایسلر، بنیانگذار این شرکت، قبلاً آن را به عنوان "شرکت سه خط راه راه" معرفی کرده بود - طراحی کفش همیشه شامل سه نوار بود و حتی شرکت دایسلر در دهه 1940 حق این سه نوار را از یک برند ورزشی فنلاندی به نام کارو ، خریداری کرد.

با این حال، اتحادیه اروپا به تازگی با این مساله مخالفت کرده است و اعلام کرده است که آدیداس از حق انحصاری سه خط برخوردار نیست زیرا شرکت نتوانسته ثابت کند که این مارک "شخصیت متمایز" را بدست آورده است.

  این پرونده به دنبال اختلاف طولانی مدت با یک شرکت کفش بلژیکی و همچنین افزایش اهمیت چندین دهه قانون مالکیت معنوی (IP) در رابطه با هشدار دادن به صاحبان برند برای اطمینان از آرم و علائم تجاریشان - دارایی های آنها - به صورت جهانی است.

پرونده آدیداس شگفت آور است اما تکان دهنده نیست - کمپانی نوشیدنی هاینکن با جنگ های مشابه در ارتباط با ستاره قرمز خود روبرو شده است (نه تنها به خاطر درگیری مارک تجاری بلکه برای رواج کمونیسم محکوم شده است).

به همین خاطر پس از تاسیس کمپانی Heineken در دهه 1880 ، این شرکت ممکن است دیگر مجاز به استفاده از ستاره قرمز خود در آینده نباشد.

با این حال ، لوگو آن توسط یک ستاره قرمز محافظت شده در کنار کلمه "Heineken" محافظت می شود.

یک آرم یک هویت شرکتی است و باید منحصر بفرد بودن آن ثابت شود.

این مساله یک ابزار بازاریابی قدرتمند است (مانند کوکاکولا) و بی شک ارزش پیگیری و حمایت را دارد.

بنابراین ، در جهانی که لوگوها در معرض خطر دزدیده شدن هستند، هویت های بومی و فرهنگی ما نیز این تهدید را حس میکنند.

جایی که کلمه "kimono" دیگر با یک پوشاک عمومی ژاپنی همراه نیست ، اما می تواند به عنوان نام تجاری لباس زیر مشهور ثبت شود.

صاحبان علائم تجاری می توانند برای محافظت از خود در مقابل سرقت هویت و سوء استفاده چه کاری انجام دهند؟ این می تواند یک نماد ، یک تصویر ، یک شکل و حتی یک کلمه باشد ، تا زمانی که آن کلمه به خودی خود توصیفی نداشته باشد.

به عنوان مثال در نماد بلکبری خبری از کلمه تلفن نیست.

بر اساس تجربه، هرگاه نام برند متصل به آرم شرکت باشد، تایید و ثبت آن به راحتی صورت میپذیرد.

نمادها به طور معمول دقیقاً مانند سه نوار آدیداس در معرض دعوا و ادعای مالکیت قرار می گیرند.

آدیداس می تواند از نوارهایی با نام آدیداس یا سایر نمادهای ثبت شده خود استفاده کند، اما نوارها به تنهایی قابل قبول نیستند.

Heineken همانند برند کفش Macy و برند کفش Converse از ستاره سرخ استفاده میکند، اما نام تجاری آن در هر سه تفاوت دارد ، همانطور که رنگ متن متمایزی دارند.

آنها مشخص و متمایز هستند و نمی توان آنها را اشتباه گرفت.

  شما می توانید این کار را از طریق دفتر مالکیت معنوی (IPO) و دفتر مالکیت معنوی جهانی (WIPO) انجام دهید.

بررسی و چک کردن مضاعف باعث ایجاد اطمینان میشود که هیچ کس در یک دسته مشابه علامت مشابهی ندارد.

این روند ساده است - و گرچه می تواند برای مخاطبان جهانی گران باشد ، اما بخاطر داشته باشید که این محافظت از برند است - این ترازنامه برای تجارت شما ارزش دارد.

به یاد داشته باشید دسته ها یا "کلاس" های مناسب خود را که توسط WIPO ذکر شده است برای ثبت نام انتخاب کنید، دسته بندی های زیادی با هم همپوشانی دارند و مارک ها باید در دسته مناسب ثبت نام کنند.

با این کار به شرکت شما محافظت مضاعف و سه گانه داده می شود.

همچنین با ثبت آرم ، نام شرکت را ثبت کنید و دامنه آنلاین (آدرس وب سایت) را نیز با همین نام خریداری کنید.

و سرانجام ، رسم قدیمی "استفاده از آن یا از دست دادن آن" در مورد علائم تجاری اعمال می شود.

کمبود استفاده می تواند باعث از بین رفتن خود مارک شود و آن را کاملاً در معرض چالش یک ثبت کننده جدید قرار دهد.

شرکت ساروین انواع خدمات طراحی و تولیدات محصول را انجام می دهد همکاری با ما امور مشتریان روابط عمومی طرح های ویژه ساخت تیزر تبلیغاتی طراحی نرم افزار طراحی آرم برندینگ تهران - کامرانیه، کلهری، پلاک 6 info@sarwin.

com 02122202737

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map