برندینگ در لوکزامبورگ لوکزامبورگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در لوکزامبورگ لوکزامبورگ یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت ما ( Bahar Gate LTD ) با همکاری کارشناسان خبره و وکلای معتبر در حال فعالیت در لوکزامبورگ و با داشتن سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در لوکزامبورگ و گسترش فعالیت های تجاری و دریافت اقامت اروپا و همکاری مستمر با شرکتها ، سازمانها و اتاق های بازرگانی در لوکزامبورگ و به عنوان نماینده برخی از آژانسهای جذب سرمایه گذاری در اروپا جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ و همچنین دریافت اقامت بر مبنای ثبت شرکت در لوکزامبورگ برای شما عزیزان آمادگی خود را جهت انجام پروسه های ثبت شرکت در لوکزامبورگ و همچنین دریافت اقامت برای شما عزیزان اعلام میدارد.

بنابراین با داشتن اقامت لوکزامبورگ شما قادر خواهید بود به تمامى کشورهاى اتحادیه اروپا و شینگن بدون نیاز به ویزا سفرکنید و ویزاى بسیارى از کشورهاى غربى همچون کانادا ـ استرالیا ـ نیوزیلند و حتى آمریکا را براحتى اقدام نمایید.

مشاوره ثبت شرکت در لوکزامبورگ به صورت رایگان می باشد، در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در خصوص ثبت شرکت در لوکزامبورگ و مهاجرت به لوکزامبورگ شما می توانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۰۴۴۲۰۳۲۸۶۰۵۰۹ و ۰۰۴۴۷۹۹۹۵۴۱۸۲۱ تماس گرفته یا بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره تماس خود را ارسال نمایید، با شما تماس خواهیم گرفت.

مشاوره در زمینه انتخاب مدل های ثبت شرکت در لوکزامبورگ انجام امور حقوقی و ثبت شرکت در لوکزامبورگ توسط وکلای رسمی شرکت اخذ ویزا برای انجام کارهای ثبت شرکت در لوکزامبورگ ( مرحله مقدماتی ) افتتاح حساب بانکی ( حقوقی ) از طریق ثبت شرکت در لوکزامبورگ تهیه دفتر مجازی یا حقیقی به همراه تلفن، فکس، ایمیل و وب سایت با پسوند کشور لوکزامبورگ دریافت اقامت ۱ ساله برای مدیرعامل و خانواده از طریق ثبت شرکت در لوکزامبورگ تشکیل پرونده از طریق گروه وکلا در لوکزامبورگ و هماهنگی با وزارت بازرگانی و وزارت امور خارجه و دریافت تاییدیه و موافقت دولت لوکزامبورگ نسبت به Business Plan و اجازه فعالیت تجاری برای متقاضی تعیین وقت مصاحبه در سفارت و دریافت ویزای D برای فرد متقاضی و خانواده ایشان حضور در لوکزامبورگ جهت دریافت اقامت یکساله و انجام مراحل ثبت شرکت بعد از گذشت یکسال و ارائه گزارش کاری شرکت ، اقامت تمدید خواهد شد.

بعد از ۳ سال اقامت در لوکزامبورگ و در صورت ارائه فعالیت تجاری مثبت ، فرد متقاضی و خانواده ایشان حق تقاضای دائم پیدا خواهند نمود.

نام شرکت (توسط خود شما ارائه میشود) پر نمودن فرم ثبت شرکت در لوکزامبورگ اسکن پاسپورت سهامداران و مدیرعامل طرح توجیهی اقتصادی ( Business Plan ) سند مالکیت و پرینت حساب بانکی کپی از آخرین مدرک تحصیلی‌ وکالتنامه (که باید توسط موکل امضا شود) برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های : ۰۰۴۴۲۰۳۲۸۶۰۵۰۹ تماس بگیرید یا بر روی لینک روبرو کلیک کنید.

لوکزامبورگ کشوری در قاره اروپا است که به مرکزی برای موسسه‌های مالی و بانک تبدیل شده است.

این کشور با بلژیک، فرانسه و آلمان همسایه است.

این کشور تنها بازمانده نظام حکومتی دوک‌نشینی در جهان است.

این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و بر اساس آمارهای سال 2007 سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر در جهان از آن این کشور است.

لوکزامبورگ یکی از کوچکترین کشورهای قاره اروپا است.

این کشور از نظر وسعت در بین 194 کشور جهان رتبه 175 را دارد.

این کشور یکی از پایه‌گذاران اتحادیه اروپا، پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و سازمان ملل متحد بود.

شهر لوکزامبورگ، پایتخت این کشور میزبان تعدادی از ساختمان‌های وابسته به اتحادیه اروپا است.

اقتصاد در لوکزامبورگ تولید ناخالص داخلی در این کشور 79/38میلیارد دلار است.

205 هزار نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند که بیش از 121 هزار نفر از آنها از آن سوی مرزها از کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک می‌آیند.

نرخ بیکاری در این کشور 4/4درصد است.

آماری از افراد زیر خط فقر در دست نیست.

در سال 2007 میلادی نرخ تورم در لوکزامبورگ 1/2 درصد بود.

محصولات صادراتی این کشور شامل ماشین‌آلات و تجهیزات، فولاد و فرآورده‌های آن،‌مواد شیمیایی، الوار و شیشه است که به کشورهای آلمان (3/19 درصد)، فرانسه (5/15 درصد)، ایتالیا (5/9درصد)، انگلیس (5/9درصد)، بلژیک (8/8 درصد)، اسپانیا (3/5درصد) و هلند (5/4 درصد) صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل مواد معدنی، آهن، مواد غذایی و کالاهای لوکس است که از کشورهای بلژیک (3/26 درصد)، آلمان (1/20درصد)، چین (7/16 درصد)، فرانسه(5/8درصد)، انگلیس (5/5درصد) و هلند (2/4درصد) وارد می‌شود.

مردم لوکزامبورگ جمعیت این کشور 486 هزار نفر با میانگین سنی 39 سال است.

امید به زندگی برای زنان 83 و برای مردان 76 سال است.

87 درصد از مردم این کشور مسیحی پیرو کلیسای کاتولیک رم هستند.

زبان رسمی آنها لوکزامبورگی است.

ثبت شرکت در اروپا ساعت کاری شرکت : ۱۴ الی ۲۲ به وقت ایران شماره تماس رایگان از ایران : 02182802424 شماره تماس واتس آپ : 00447494013435 Bahar Gate Ltd.

( CA ) Address : 4789 Yonge Street, Suite 819 Toronto, ON M2N 0G3, Canada Telephone : +1 647 560 4606 Email : info[at]bahargate.

ca Bahar Gate LLC ( US ) Address : 90 Church St, FL 1 #3514, New York, NY 10008, US Telephone : +1 646 480 0041 Email : info[at]bahargate.

us Bahar Gate LTD ( Head Office ) Address : 20-22 Wenlock Road, #LP36143, London N1 7GU, UK Telephone : +44 203 286 0509 Email : info[at]bahargate.

co.

uk This site is protected by wp-copyrightpro.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map