برندینگ در سانتو آنتائو کیپ ورد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سانتو آنتائو کیپ ورد شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. برند کردن یک نام و یک شرکت ارزش واقعی آن را به دیگران هشدار میدهد که بر گرفته از قدرت و توان عملیاتی آن مجموعه در بازار میباشد. تبلیغات و بازاریابی هر دو در کنار هم تلاش برای برند شدن دارند تا بعد آن بتوانند در فروش تسهیل حاصل کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و تبلیغات و برندینگ و بازاریابی است که به صورت استارت آپی در قالب خدمات اینترنتی در انجام این امور در یک پکیج کامل به شما مشتریان عزیز دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه عطر کامران در واقع یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال است و اینک در پنجمین سال فعالیت خود در زمینه واردات و توزیع آنلاین و حضوری عطر و ادکلن به عرضه کالا های رسمی و به صورت تخصصی عطر و ادکلنهای برند های مطرح دنیا از جمله بولگاری (Bvlgari) ، گوچی (Gucci) ، جیونچی (Givenchy) ، لالیک (Lalique) ، دولچه گابانا (Dolce & Gabanna) ،کلینیک (Clinique) ، دیور (Dior) -  ، لانکوم (Lancome  - لنکام) ، استی لودر (Estee Lauder –  یا استی لادر) همچنین برند هایی مانند ایو سن لورن (Yves saint Laurent)  و همچنین برندهای لوکس و پرطرفدار عطر مانند کرید (Creed) ، مارلی (Parfums de Marly) ، شانل یا شنل (Chanel) ، زرجوف (xerjoff) ، آمواج (Amouage) ، مونتال (Montale) ، منسرا (Mancera) ناسوموتو (Nasomatto)  ، بلک افغانو (black afgano) می‌باشد و بسیاری از دیگر برند های مطرح دنیا را گرد آوری کرده تا لذت خرید اینترنتی عطر‌های کشور کیپ ورد | عطرهای کیپ وردی را با دقت و کیفیت برای مشتریان محترم فراهم نموده باشد .

کامران پرفیوم عطرهای را با غلظت‌های مختلف ادوپرفیوم (eau de parfum)، ادوتویلت (eau de toilette)، ادوکلن (eau de cologne) و پرفیوم (perfume) ارائه نموده و تماما در تلاش برای آسان نمودن نحوه عطر‌های کشور کیپ ورد | عطرهای کیپ وردی اصل برای مشتریان است و این تضمین بهترین قیمت عطر‌های کشور کیپ ورد | عطرهای کیپ وردی را نیز به آنها میدهد.

 ضمنا بزودی بخش فروش اینترنتی عطر برای عزیزانی که عطرهای خود برای فروش گذاشته اند فراهم خواهد شد.

همواره سعی کردیم دامنه متنوعی از عطرها را در زمینه های مختلف از جمله عطر گرم ، عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین ، عطر نیش ، عطر لاکچری و لوکس ، ادویه ای ، ادویه جات گرم و ملایم ، عطرهای گلدار ، عطر اسپورت ، تازه و سرحال ، عطر های جدید و نیو کالکشن ، عطرهای رسمی و روزانه ، همچنین عطرهای مناسب برای افراد داری میگرن و حساسیت ، چهار فصل ، پرفروش ، وانیلی ، عطر زنانه و عطر مردانه تابستانه ، زمستانه ، پاییزه و بهاره را داراست .

کلیه عطر و ادکلن‌های ارائه شده توسط گروه عطر کامران ، کاملا ارجینال و اصل می‌باشد و توسط این گروه تضمین میگردد.

 عطرهای ارسالی توسط فروشگاه اینترنتی عطر کامران بسته بندی شده و به همراه کادو و هدیه برای انواع مناسب ها از جمله روز مادر ، روز پدر ، عیدی ، ولنتاین ، سپندارمزگان و سایر مناسبتها مناسب می‌باشد .

 گروه عطر کامران همچنین در زمینه طراحی و تولید عطر‌های کشور کیپ ورد | عطرهای کیپ وردی دستساز و طبیعی فعال است و بر اساس سلیقه و ذائعه تک تک شما عزیزان ، قادر به طراحی و تولید عطر های دست ساز ، لوکس و عالی برای دوست داران این اثر هنری می‌باشد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map