برندینگ در فوگو کیپ ورد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در فوگو کیپ ورد یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation کِیپ وِرد یا کاپ ورد با نام رسمی جمهوری کبو ورد (به پرتغالی: Cabo Verde) یک کشور جزیره‌ای متشکل از ۱۰ جزیره آتشفشانی در اقیانوس اطلس مرکزی است.

این جزیره‌ها در فاصله ۵۷۰ کیلومتری از منطقه آفریقای غربی قرار دارد و وسعتی کمی بیشتر از ۴۰۰۰ کیلومتر مربع دارد.

کیپ ورد تا پیش از قرن پانزدهم میلادی خالی از سکنه بود و توسط کاوشگران پرتغالی کشف و مستعمره پرتغال گردید و اولین سکونت‌گاه‌های اروپایی را در آن تأسیس شدند.

این منطقه به‌طور ویژه به عنوان منطقه تجارت برده در اقیانوس اطلس بنا گذاشته شد و در قرن شانزدهم و هفدهم میلادی رشد کرد و تاجران، کشتی‌ها و دزدان دریایی را به این منطقه جذب کرد.

با پایان برده‌داری در قرن نوزدهم میلادی رونق اقتصادی این منطقه از بین رفت و مهاجرت به آن نیز پایان یافت.

کیپ ورد به تدریج دوباره وضعیت تجاری خود را به عنوان توقف‌گاه میانی، در مسیرهای تجاری کشتی‌ها بازیافت.

مجمع الجزایر کیپ ورد از سال ۱۹۵۱ خواستار استقلال از پرتغال شد و در سال ۱۹۷۵ به‌طور صلح آمیز مستقل شد.

این کشور که در حقیقت از ۱۰ جزیره کوچک و جواهر مانند تشکیل شده، در اقیانوس اطلس، در فاصله ۴۶۰ کیلومتری کشور سنگال و ۱۰۰۰ کیلومتری جزایر قناری قرار گرفته است و مساحتی در حدود ۴۰۳۳ کیلومتر مربع را اشغال می کند.

جزایر کیپ ورد آرایشی به شکل حرف یو (U) در الفبای لاتین دارند که دهانه آن به سمت غرب باز می شود.

این جزایر از گدازه های آتشفشانی کف اقیانوس تشکیل شده اند و تا قرن پانزدهم میلادی و استقرار پرتغالی ها، خالی از سکنه بودند.

این مجمع الجزایر جایی است که انواع فرهنگ های مختلف اروپایی، آفریقایی و حتی برزیلی در هم می آمیزند و این همزیستی در همه چیز، از غذا تا موسیقی مشهود است.

تا پیش از کشف این جزیره خالی از سکنه بود، پرتغالی‌ها در سال ۱۴۵۶ کیپ ورد را کشف نمودند، این جزیره در سال ۱۴۹۵ به عنوان قسمتی از امپراتوری پرتغال درآمد.

بیشتر ساکنان کنونی کاپ ورد را تلفیقی از پرتغالی‌ها و آفریقایی‌تباران تشکیل می‌دهند.

به علت موقعیت کاپ ورد که بر سر راه اروپا، آفریقا و بَرّ جدید (منطقهٔ کارائیب) قرار داشت، تجارت برده از مهمترین فعالیت‌های اقتصادی کاپ ورد به‌شمار می‌رفت، تجارت برده تا زمان الغای بردگی در سال ۱۸۷۶ ادامه یافت.

در قرن بیستم صنعت کشتیرانی در کاپ ورد رونق یافت.

در سال ۱۹۵۱ وضعیت کاپ ورد از مستعمرهٔ پرتغال به یکی از استان‌های فرادریای (ماوراء بحار) آن کشور تغییر کرد، در سال ۱۹۶۱ از طرف پرتغال به کلیهٔ ساکنان کاپ ورد تابعیت پرتغالی داده شد.

جنبش‌های استقلال طلبانه به رهبری حزب آفریقایی برای استقلال گینهٔ بیسائو (دیگر مستعمرهٔ سابق پرتغال) و کاپ ورد که به‌اختصار PAIGC نام داشت در سال ۱۹۵۶ شکل گرفتند.

طی کودتایی در سال ۱۹۷۴ در پرتغال و پس از رها شدن کاپ ورد از جرگهٔ مستعمرات پرتغال، این کشور در ۵ ژوئیه ۱۹۷۵ از پرتغال اعلام استقلال کرد.

در ۱۳ ژانویه ۱۹۹۱ نخستین انتخابات چندحزبی پس از استقلال در کیپ ورد برگزار شد، نتیجهٔ این انتخابات حکایت از شکست حزب آفریقایی برای استقلال کیپ ورد از حزب اقلیت حزب جنبش دموکراسی به رهبری «آنتونیو مونتریو» داشت، او بار دیگر در سال ۱۹۹۶ در انتخابات پیروز و در سمت خود ابقا شد، در انتخابات ۲۲ مارس ۲۰۰۱ پدرو ورونا پیرس از حزب آفریقایی برای استقلال کاپ ورد با کسب ۵۱ ٪ آرا بر رقیبش، کارلوس ویه گا از حزب جنبش دموکراسی که فقط ۴۸ ٪ آرا را به دست آورد پیروز و رئیس‌جمهور کاپ ورد شد.

پنج سال بعد در ۱۲ فوریه ۲۰۰۶ انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد پدرو ورونا پیرس با اکثریت آرا تا سال ۲۰۱۱ رئیس‌جمهور کاپ ورد باقی ماند.

از ۱ فوریه ۲۰۰۱ نیز، خوزه ماریا پریرا نوس نخست‌وزیر کاپ ورد شد.

کیپ ورد عضو جنبش عدم تعهد می‌باشد و با تمامی کشورها روابط دوستانه دارد.

آنگولا، برزیل، چین، لیبی، کوبا، فرانسه، آلمان، پرتغال، اسپانیا، سنگال، روسیه، لوگزامبورگ و آمریکا در پرایا سفارتخانه دارند.

اغلب فعالیت‌های سیاست خارجی کیپ ورد در آفریقا است.

کیپ ورد در بسیاری از همایش‌های بین‌المللی در مورد مسائل اقتصادی و سیاسی شرکت می‌کند و از سال ۲۰۰۷ تحت توافقنامه کوتونو در وضعیت همکاری ویژه با اتحادیه اروپا است.

جمهوری کیپ ورد مجمع الجزایری است واقع در غرب آفریقا، اقیانوس اطلس شمالی و غرب سنگال.

پایتخت کیپ ورد، شهر پرایا با ۱۲۴٬۶۶۱ نفر جمعیت می‌باشد.

مساحت کیپ ورد ۴٬۰۳۳ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۵۰۳٬۰۰۰ نفر است.

از مهمترین شهرهای کیپ ورد می‌توان به میندلو در جزیرهٔ سائو ویسنته با ۷۰٬۶۱۱ نفر جمعیت و سائو فیلیپه در جزیرهٔ فوگو با ۲۷٬۸۲۶ نفر جمعیت اشاره کرد.

از دیدگاه اقلیمی، کیپ ورد دارای آب و هوایی در کل نسبتاً معتدل، گرم، تابستان‌هایی خشک، و بارش‌هایی ناچیز و بسیار نامنظم می‌باشد، همچنین کاپ ورد کشوری شیب‌دار، ناهموار، کوهستانی و آتشفشانی است، بلندترین نقطهٔ کاپ ورد، کوه مونت فوگو با ۲۸۲۹ متر ارتفاع در جزیرهٔ فوگو واقع شده‌است.

جمهوری کیپ ورد محیط زیست عادی دارد که در آن حیواناتی زندگی می‌کنند که معمولی است که حیوانات مختلف آفریقایی که در این جزیره وجود دارند.

واحد پول کاپ ورد، اسکودو با واحد جزء (سنتاوو) نام دارد.

به دلیل موقعیت مکانی کاپ ورد در قسمت شرقی اقیانوس اطلس و در مسیر کشتی‌ها و خطوط هواپیمایی، دولت این کشور سعی در گسترش بنادر و افزودن بر گنجایش فرودگاه‌های کاپ ورد و به‌طور کلی نوسازی ناوگان ترابری این کشور را دارد، در همین راستا اتحادیهٔ اروپا و بانک جهانی نیز کمک‌های مالی بسیار زیادی به این کشور طی سالهای اخیر ارائه داده‌اند.

از مهمترین صادرات کیپ ورد می‌توان به سوخت، پوشاک، کفش و ماهی اشاره کرد.

گردشگری نیز از دیگر صنایع مهم کیپ ورد به‌شمار می‌رود.

نژاد ۷۱ ٪ کیپ وردی‌ها، کریول (دورگهٔ سفید و سیاه)، ۲۸ ٪ سیاه آفریقایی و ۱ ٪ نیز سفید اروپایی هستند.

دین ۹۱ ٪ مردم کاپ ورد نیز کاتولیک و ۹ ٪ پروتستان است.

زبان رسمی کاپ ورد، پرتغالی است، در کنار پرتغالی، کریولو که آمیزه‌ای از زبان پرتغالی و زبان‌های آفریقای غربی است نیز رایج است.

آب و هوا در کیپ ورد در تمام سال به قدری معتدل و خشک است که جزایر کیپ ورد اغلب "جزایر تابستان ابدی" نامیده می‌شوند.

این مجمع الجزایر با نه جزیره مسکونی در اقیانوس اطلس متعلق به ایالت جزیره آفریقایی کیپ ورد است.

در تمام طول سال، جمهوری کابو ورد، همانطور که رسماً خوانده می‌شود، بازدید کننده‌هایی از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

آب و هوای اقیانوسی خفیفی دارد که با باد تجارت شمال شرقی ترکیب می‌شود.

همانطور که از جدول آب و هوا در زیر می‌بینید‌، در این کشور رطوبت و بارندگی بسیار کم است.

در جزایر محبوب کیپ ورد شهرهای سال ، بوآ ویستا یا سانتا ماریا متوسط ​​دما در طول سال بین 23 تا 30 درجه سانتیگراد است.

با این وجود بهترین زمان سفر برای جزایر کیپ ورد هنوز هم می‌تواند برای شما انتخاب شود! ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه موقع! کیپ ورد چهار فصل ندارد‌، فقط دو فصل دارد: فصل بادی (Tempo das Brisas) از اواسط اکتبر تا اواسط ژوئیه و فصل بارانی (Tempo das chuvas) از اواسط اوت تا اواسط اکتبر که داغترین فصل نیز در همان زمان است.

اما احتمال باران حتی در فصل بارانی هم کم  است.

بنابراین‌، اساساً تمام ماه‌های سال برای یک تعطیلات خوب در کیپ ورد مناسب است.

دمای هوا بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد در طول سال است و دمای آب بین 23 تا 26 درجه سانتیگراد متغیر است.

از نوامبر تا ماه مه تقریباً هرگز در جزایر کیپ ورد باران نمی‌بارد.

در این مدت گاهی اوقات بادهای طوفانی وجود دارد که شن و ماسه را از صحرا در سراسر اقیانوس اطلس حمل می‌کنند و یک آسمان ابری را فراهم می‌کنند.

با این وجود‌، هوا بسیار گرم است و می‌توانید در آنجا تعطیلات دوست داشتنی داشته باشید.

تعیین بهترین زمان برای سفر به کیپ ورد به آنچه می‌خواهید در طول تعطیلات خود انجام دهید بستگی دارد.

برای تجربه بهترین آب و هو ، باید اواخر پاییز یا اوایل زمستان به کیپ ورد مراجعه کنید.

میانگین دما در این زمان از سال در درجه 20 قرار دارد و باران زیاد نیست.

بعلاوه، مانند جزیره قناری، به خاطره نسیم کیپ ورد، گرما احساس قدرت نمی‌کند.

در طول ماه نوامبر و دسامبر برای استفاده بیشتر از آبهای فیروزه‌ای و سواحل مانند کارائیب‌، بازدید از بازارهای محلی و کوه‌های کیپ ورد را در برنامه خود قرار دهید.

کیپ ورد در همه سال آب و هوای گرمسیری‌، بارانی دارد.

از ژوئیه تا اکتبر در جزایر انتظار داشته باشید که وضعیت آب و هوایی بهبود یابد - گرچه سپتامبر یکی از گرمترین ماه‌های کیپ ورد است‌، اما شدیدترین بارندگی را نیز مشاهده می‌کند.

با این حال، احتمالاً بارش کوتاه و تیز است و بعد از ماهها خورشید قدرتمند‌، منظره را سبز و سالم می‌کند.

بنابراین، تابستان زمان بسیار خوبی برای بازدید است.

سانتیاگو که به جزیره‌ی حاصل‌خیز نیز مشهور است، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین جزیره کیپ ورد به شمار می رود و پایتخت پر جنب و جوش این کشور، پرایا نیز در این جزیره واقع است.

سانتیاگو که مملو است از درخت‌های موز و جنگل های انبوه، طیف وسیعی از جاذبه‌های گردشگری را ارائه می‌کند.

از دیدار پایتخت قدیمی و مرکز اصلی برده‌داری پرتغالی‌ها، سیداجی ولیا (Cidade Velha) و شنا در ساحل تارافال (Tarrafal) که از گدازه‌های آتشفشانی ساخته شده است که بگذریم، گردشگران می‌توانند در رشته کوه‌هایی به ارتفاع ۱۲۰ متر راهپیمایی و یا در فعالیت‌های فرهنگی شرکت کنند که در ماه‌های تابستان رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرند.

علاوه بر تمامی این‌ها، گردش‌های سافاری مناظر زیبایی از طبیعت آفریقا را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند و البته آن‌ها می‌توانند در انواع ورزش‌های آبی از موج‌سواری گرفته تا ماهی‌گیری نیز شرکت کنند.

سال و بوآ ویستا، مهم ترین جزایر توریستی کیپ ورد هستند و گنجینه‌ای از مناطق و فعالیت‌های توریستی را در روز و در شب به گردشگران ارائه می‌کنند.

بوآ ویستا (Boa Vista) یا جزیره‌ی راحت، شرقی‌ترین در مجمع الجزایر کیپ ورد و سومین جزیره‌ی بزرگ آن به شمار می‌آید که به زیبایی، ساحل‌های شنی سپید رنگش، تپه‌های مواج شنی و آبی زلال اقیانوس و زندگی رنگارنگ زیر آب را به رخ می کشد.

اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است علاوه بر لاک‌پشت‌های ساحل بوآ ویستا، در منطقه سال ری (Sal Rei) نهنگ هم ببینید زیرا نهنگ‌های گوژپشت، گاهی برای غذا خوردن به آن مناطق می‌آیند.

این جزیره در سال ۱۴۸۰ میلادی کشف شد و در ابتدا سنت کریستوفر نامیده می‌شد ولی بعدا نامش به بوآ ویستا تغییر یافت که به معنای "خوش منظره" است.

شاید قدیمی ترین جزیره کیپ ورد، سال (Sal) باشد که تفریحگاهی ساحلی است و از شن های سپید و زیبا پوشیده شده است و شاید بهترین ساحل آن، سانتا ماریا باشد.

سال، ایده آل است برای انواع ورزش های آبی و از شهرت ویژه ای میان موج سواران برخوردار است.

در شمال جزیره، دریاچه نمک باشکوهی وجود دارد که در دهانه آتشفشانی خاموش قرار گرفته و منظره ای خیره کننده است که به هیچ وجه نباید از دست داد.

این جزیره، همچنین، با دلفین ها، لاک پشت ها و گونه های بیشمار ماهی های استوایی که در آب های اطرافش زندگی می کنند، بهشت غواصان است.

برای دوست داران خرید نیز، انواع فروشگاه و بازار وجود دارد که همه چیز، از غذا تا سوغاتی را به علاقه مندان عرضه می کنند.

فکت های کیپ ورد 1- این کشور با بالاترین سطح زندگی در آفریقای غربی به داشتن سیستم پایدار سیاسی و اقتصادی خود شهرت دارد.

2- کیپ ورد به معنای دماغه سبز می باشد.

3- پرچم کیپ ورد از دو نوار افقی سفید و یک نوار افقی قرمز رنگ در نیمه پایینی یک زمینه آبی تشکیل شده است.

دایره ای از ده ستاره طلایی که جزایر اصلی را نمایندگی می کنند ، در اطراف نوار قرمز قرار دارد.

4- هنگامی که کیپ ورد در 5 ژوئیه 1975 استقلال یافت ، استقلال کیپ ورد با کشور گینه بیسائو مشترک بود ، آنها تا سال 1980 یک کشور مشترک بودند.

5- کیپ ورد سومین مکان لانه سازی لاکپشت دریایی سرگنده است 6- بنیتو موسولینی ، دیکتاتور ایتالیا ، حق احداث فرودگاهی در سالنی در کیپ ورد را خریداری کرد ، زیرا برای سوخت گیری هواپیماهای خود در پروازهای بین اروپا و آمریکای جنوبی نیاز داشت.

پرتغال در سال 1945 فرودگاه را از آنجا خارج كرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آشنایی با کشورها (65) : لتونی آشنایی با کشورها (64) : مالدیو آرشیو اخبار داغ طرفداری:  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map