برندینگ در منچستر انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در منچستر انگلستان و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در منچستر انگلستان و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هفته پیش تیزر تبلیغاتی اسنپ در ورزشگاه کینگ پاور در بازی منچستریونایتد و لسترسیتی پخش شد.

این برای اولین بار است که در یکی از مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا، شاهد تبلیغ شرکتی ایرانی هستیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از راشا شیدماهر، مدیر ارشد بازاریابی اسنپ، درباره چند و چون این تبلیغات، حمایت مالی تیم سپاهان، علاقه و توجه مدیران اسنپ به فوتبال و برنامه‌های آینده این کسب‌وکار اینترنتی در زمینه تبلیغات پرسیدیم، که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: * پخش تبلیغ یک برند ایرانی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه لستر سیتی انگلستان کار سختی بود؟ - پیش از این شرکت‌های ایرانی  اغلب از «ویدئو مپینگ» برای تبلیغات خود در ورزشگاه‌ها استفاده می‌کردند.

استفاده از تبلیغات ویدئومپینگ به این صورت است که چندین شبکه تلویزیونی حق پخش بازی‌ها را در اختیار دارند و با شرکت‌های تبلیغاتی قرارداد می‌بندند و به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کنند، یعنی در هر منطقه از جهان شرکایی دارند که تبلیغات شرکت‌ها را به صورت ویدئو کنار زمین نمایش می‌دهند.

نقطه ضعف تبلیغات با ویدئو مپینگ این است که افراد داخل ورزشگاه آن را نمی‌بینند و از بین تماشاچیان تلویزیونی نیز فقط کسانی که حق پخش آن برای کشور یا قاره‌شان خریداری شده قادر به مشاهده‌اش هستند.

اما آنچه تبلیغ اسنپ را در بازی منچستر یونایتد و لستر سیتی متمایز می‌کرد این بود که تبلیغ اسنپ در این بازی به صورت دیجیتال در کنار سایر برندهای مطرح دنیا دور زمین پخش شد و تمامی افراد حاضر در ورزشگاه و تماشاچیان شاهد آن بودند.

تا جایی که من می‌دانم این اولین بار بود که یک شرکت ایرانی چنین تبلیغی را انجام می‌داد.

قرار بر این است که تبلیغ اسنپ باز هم در لیگ انگلیس انجام شود و بازی لستر و منچستر فاز اول آن بود.

* هزینه تبلیغ فیزیکی در کنار زمین بازی یکی از مهم‌ترین لیگ‌های جهان چقدر است؟ - بسیاری شاید فکر کنند که این تبلیغ گران بوده است اما در واقع اینطور نیست و نسبت به هزینه‌هایی که برای تبلیغات شرکتی به بزرگی اسنپ در نظر گرفته می‌شود از یک هزینه منطقی برخوردار است.

* فعالیت در  زمینه فوتبال چقدر به علاقه شخصی مدیران ارشد اسنپ برمی‌گردد؟ - شاید اگر فوتبال‌دوست نبودم کمتر در این زمینه فعالیت می‌کردم.

چون خودم فوتبال بازی کردم و طرفدارش هستم تأثیر آن را بر جامعه‌ بیشتر درک می‌کنم و متوجه آن هستم.

دقت کنید که گران‌ترین سایت ایران به لحاظ قیمت تبلیغات یک سایت فوتبالی است که در رده سه سایت پربازدید کشور قرار می‌گیرد؛ همچنین یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون (یعنی نود) هم با محوریت فوتبال اجرا می‌شود.

همینطور اپلیکیشن‌های ورزشی در ایران از ترافیک بالایی برخوردارند.

بدون شک دلیل اصلی همگی این‌ها حضور طرفداران بسیار زیاد ورزش در ایران است.

ورزش یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و تفریحات مردم ایران است که فوتبال بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهد.

* چرا تبلیغات در بستر فوتبال را انتخاب کرده‌اید؟ به بیان کلی‌تر تبلیغات در بستر فوتبال - چه حمایت مالی تیم سپاهان باشد، چه تبلیغ دور زمین در لیگ انگلیس- چقدر می‌تواند بازخورد داشته باشد و موثر واقع شود؟ - در بحث بازاریابی، تبلیغات به لحاظ هزینه‌ به سه نوع تقسیم می‌شوند؛ تبلیغات ای‌تی‌ال مربوط به کمپین‌های بزرگ و پرهزینه همچون تبلیغات تلویزیونی می‌شود.

تی‌تی‌ال تبلیغات با هزینه متوسط است و گزینه آخر هم بی‌تی‌ال یا همان تبلیغات سوشال، ‌بنری و کم هزینه است.

وقتی کسب‌وکاری به مرحله کنونی اسنپ می‌رسد و کاملا در بین مردم شناخته می‌شود، باید مانند هر برند بزرگ دیگری در سراسر دنیا تلاش کند تا حضور خود را با کمپین‌های بزرگ به مشتریانش یادآوری کند و موقعیت خودش را در بازار تثبیت‌شده نگه دارد، خواه از طریق اسپانسری یک تیم فوتبال، خواه از طریق تبلیغ در کناره زمین ورزشگاه.

در حال حاضر اسنپ در ۱۶ شهر کلیدی و بزرگ ایران فعال است و وقتی برای چنین تبلیغی هزینه می‌کند دیگر تنها یک قشر خاص این تبلیغ را نمی‌بینند، بلکه چند ده میلیون نفر بازی منچستر و لستر را می‌بینند.

برای اولین‌بار است که چنین تبلیغی برای یک برند ایرانی می‌شود و شاید همین مسئله بازخوردهای مثبت را چندین برابر کرده است.

وقتی ایرانی‌ها در لیگ انگلیس، که یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است، تبلیغ اسنپ را می‌بینند احساس غرور ملی می‌کنند.

در چند روز گذشته تعداد زیادی ایمیل از ایرانیان ساکن انگلیس دریافت کردیم که برای‌مان عکس فرستادند و گفتند که دیدن تبلیغ اسنپ در تلویزیون انگلیس یا ورزشگاه این کشور برایشان باورنکردنی و البته بسیار لذت‌بخش بوده است.

قطعا برندی مانند اسنپ جایی هزینه نمی‌کند که برایش بازخورد مثبت نداشته باشد؛ ما در شاخص‌های خود می‌بینیم که بعد از هر تبلیغ چقدر نتیجه می‌گیریم.

این را هم اضافه کنم که پرداختن به تبلیغات گسترده دلیل بر این نمی‌شود که از تبلیغات دیجیتال صرف نظر کنیم.

معمولا در بحث بازاریابی اسنپ تلاش می‌کنیم تا بنا بر شرایط زمانی و فاکتورهایی که مد نظرمان است تعادل را بین مدل‌های مختلف تبلیغاتی حفظ کنیم.

* طبق شاخص‌های شما این تبلیغ چقدر در بین کاربران‌تان تاثیر گذار بوده است؟ - یکی از راه‌های بررسی نتایج یک کمپین گسترده در کسب‌وکاری مانند اسنپ این است که تعداد ثبت نام‌ها و درخواست‌های سفر را در چند  بازه‌ زمانی منظم بعد از هر تبلیغ پرهزینه مورد بررسی قرار دهیم و نتایج آن را با دوره‌های مشابه قبلی مقایسه کنیم، تا به برآوردی از موفقیت یا عدم موفقیت آن برسیم.

تبلیغ اسنپ در ورزشگاه کینگ پاور در برهه‌ای پخش شد که اسنپ تحت فشار هجمه‌ای از موج‌سازی‌های خبری بود، با این حال بعد از پخش آن رشد چشمگیری در ثبت نام و تعداد درخواست‌ها داشتیم، به خصوص در شهرهایی که به تازگی فعالیتمان را در آنها آغاز کرده‌ایم، این تبلیغ باعث شد که مشتریان تازه ما را شناسایی کنند.

بنابراین چنین تبلیغاتی بیشتر از آنکه هزینه‌بر باشد، آورده مالی دارد.

* از اسپانسرینگ تیم فوتبال سپاهان بگویید؟ این فعالیت تبلیغاتی-فوتبالی اسنپ تا امروز چه آورده‌ای برای‌تان داشته است؟ - ما چندین نوع سرمایه داریم، سرمایه مالی، سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و سرمایه فردی که انسان‌های تاثیرگذار واقعی هستند؛ همچون علی دایی که برای کمک به زلزله زدگان چندین میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری می‌کند.

اسپانسرینگ سپاهان در زمره سرمایه‌گذاری‌های مالی قرار می‌گیرد، ولی سپاهان تیم فوتبال سرشناس شهری است که دغدغه‌اش را داریم و در آنجا کار می‌کنیم.

حمایت از سپاهان، یعنی اسنپ درآمد خود را در شهر اصفهان صرف همین شهر می‌کند.

مهم‌ترین دلیل موفقیت اسنپ در شهرهای محل فعالیت این سامانه توجه به بحث بومی‌سازی است و این بومی‌سازی از انتخاب الگوها و مدل‌های تبلیغاتی برای هر شهر تا به‌کارگیری نیروی انسانی و صرف درآمد هر شهر برای همان شهر متنوع است.

حمایت از تیم طراز اول شهر اصفهان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اسنپ در این بحث به شمار می‌رود.

برای مثال، وقتی اسپانسر یک تیم فوتبال هستیم می‌توانیم مطمئن باشیم که تبلیغ برندمان در برنامه نود، یعنی پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون، پخش ‌می‌شود و این برای اسنپ ارزش‌افزایی به همراه خواهد داشت.

جدا از بحث درآمدزایی باید بگویم که ما در اسنپ به طور جدی دغدغه ورزش و سلامت افراد جامعه را داریم.

پس سپاهان و فوتبال تنها اهدافمان نیستند و این اولین و آخرین بار نخواهد بود که در زمینه حمایت از ورزش و سلامت افراد جامعه گام برمی‌داریم.

چنانچه اسنپ اسپانسر جام باشگاه‌های جهان در کشتی فرنگی (در اصفهان) و اسپانسر دوره‌ای از فعالیت ورزشی حسن میرزاحسینی، قهرمان توان‌یاب عزیز کشورمان، نیز بوده است.

* فکر نمی‌کنید این سوال برای شهروندان سایر شهرهای فعال اسنپ پیش می‌آید که چرا شهر ما نه، و چرا اصفهان؟ - مطمئن باشید که تا آنجایی که دستمان باز باشد این فعالیت‌ها را در سایر شهرها گسترش خواهیم داد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map