برندینگ در نیویورک ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نیویورک ایالات متحده شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

← دسته بندی برندها → ← مقالات لایف استایل لوکس → ← تیزرهای لایف استایل لوکس →  |  معرفی |  ثبت نام |  سئو ی آگهی ها |  برندهای لاکچری |  شوروم های لوکس |  مقالات لایف استایل |  تیزرها |  اخبار برندها |  تبلیغات برندها |  نقشه سایت | 0 نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالات متحده آمریکا است که از ۵ ناحیه شامل برانکس، بروکلین، منهتن، کوایالت و نیویورک تشکیل شده است.

نیویورک آمریکا یکی از مهاجرپذیرترین ایالات این کشور است.

منهتن از جمله قدیمی ترین مناطق شهر نیویورک بوده و به شکل شبه جزیره‌ای است که مهمترین مراکز تجاری و اقتصادی آمریکا در آن قرار دارد.

مجسمه آزادی که مشهورترین نماد ایالات متحده آمریکا به شمار می‌آید در منطقه منهتن قراردارد.

همه ما در مورد این ایالت و مرکز آن چیزهای زیادی شنیده‌ایم و شاید اطلاعات زیادی داشته باشیم.

اما در مورد شب های پر از نورو خیابان ها، ساختمان های شلوغ نیویورک و دیدن مکان های جذاب آن درزرق و برق شب را تاکنون، تصاویری به این کیفیت ندیده باشید.

با لاگین برندز همراه باشید تا یک شب زیبا در نیویورک را مشاهده کنید و لذت ببرید.

سنترال پارک نیویورک همه‌ی ما کمابیش با سنترال پارک آشنایی داریم، همان مستطیل سبز رنگی که در دل آسمانخراش‌های نیویورک جا خوش کرده است.

این بار با مروری بر دیدنی‌های این پارک تماشایی همراه شما خواهیم بود.

سنترال پارک، محوطه‌ی سبز وسیعی است که در.

.

.

هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در نیویورک هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در منهتن نیویورک روزهای بعد ار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل مهمترین تصمیم‌گیری ها برای دولت آینده این کشور بود، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور در اینجا که دفتر اصلی او محسوب.

.

.

برج ویا 57 غربی در نیویورک طراحی برج ویا 57 غربی یکی از شاخص ترین ساختمان های نیویورک محسوب می شود که توسط گروه معماری بیگ طراحی شده و در سال 2016 افتتاح گردید.

این حجم مثلثی نگرش جدیدی را نسبت به طراحی ساختمان های مرتفع و.

.

.

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک مراسم Met Gala (مت گالا) در واقع یک مراسم برای کمک مالی به فقرا در موزه متروپولتین نیویورک برگزار می گردد که افراد مشهور در این مراسم دعوت می شوند و کمک های مالی جمع آوری خواهد شده را به فقرا.

.

.

در بالای خیابان های شهر نیویورک شهر نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالت ایالات متحده آمریکاست که عده‌ای به دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیده‌اند، ابرشهر نیویورک با مساحت ۱۱٬۳۲۷ کیلومتر مربع، وسیعترین شهر جهان است.

در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید.

.

.

تیزرهای محل و تراس هادسون یاردز در منهتن نیویورک ساختمان هادسون یاردز 30 (30 Hudson Yards) از بلندترین آسمان خراش های شهر نیویورک با حدود 400 متر ارتفاع و از جدیدترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده که به تازگی قسمت هایی از آن افتتاح شده است و در حال.

.

.

خانه های لاکچری در نیویورک تیزری از خانه های لاکچری با چشم انداز فوق العاده زیبا در نیویورک را در این تیزر با هم می بینیم.

تایم لپس شهر نیویورک در 8000 شات ابرشهر نیویورک با مساحت ۱۱،۳۲۷ کیلومتر مربع، وسیع ترین شهر جهان است.

در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی نیویورک در زمره بیشترین‌ها قرار دارد که از نظر ارزش اسمی، می‌توان به تنهایی آنرا با کشور بزرگی مثل روسیه مقایسه.

.

.

آسمان خراش 432 پارک اونیو در نیویورک آسمان خراش 432 پارک اونیو نیویورک (432Park Avenue skyscraper) در حال حاظر "بلندترین آسمان خراش مسکونی دنیا" می باشد که 88 طبقه (85 طبقه و 3 طبقه زیرین) و 425 متر ارتفاع دارد و برای ساخت آن مبلغ 1.

25 میلیارد دلار.

.

.

ایستگاه مرکز تجارت جهانی نیویورک (Oculus) ایستگاه مرکز تجارت جهانی (Oculus) با معماری بی نظیر در محله منهتن نیویورک قرار دارد و در سالگرد حملات 11 سپتامبر در سال 2016 در نزدیکی بنای یادبود برج های دوقلوی تجارت جهانی افتتاح شده است.

این ترمینال با حدود هزینه.

.

.

مبل امیران خانه رویایی ایلیا گالری مبلمان آمریکایی گارنت شرکت صنعت نوین امیرکبیر رستوران گردان برج میلاد محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید:             تگ ها: تیزر شهر نیویورک | آمریکا | نیویورک در شب | نیویورک | شهر مدرن برج های لوکس مسکونی ایمار در استانبول خودروی سوپر اسپرت مک لارن سنا برج های ترنبری در لاس وگاس مرسدس بنز S مدل 2021 ب ام و iX مدل 2022 ثروتمندترین شهرهای چین در سال 2020 تور فوق العاده زیبای بمبئی میلان با هواپیمای بدون سرنشین سواحل سن تروپه و سن ماکسیم در فرانسه مقایسه شهرهای نیویورک و شانگهای برج های دوقلوی تجارت جهانی نیویورک تور فوق العاده زیبای سان فرانسیسکو لوکس ترین و زیباترین عمارت در لاس وگاس ب ام و سری 4 کوپه 2021 ویلای لوکس سوتبی در هاوایی عمارت 46 میلیون دلاری در بورلی هیلز گوانگجو با هواپیمای بدون سرنشین مرکز تجارت جهانی یک نیویورک ب ام و سری 5 مدل 2021 ویلای لوکس وودلند در بورلی هیلز © Copyright 2015-2020 loginbrands.

com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map