برندینگ در یوتا ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در یوتا ایالات متحده در صدر پردانلود ترین اپلیکیشن ها در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلود قرار بگیرید. باتوجه به وضعیت کرونا که در کل جهان پیش آمده است تمامی کسب و کار ها به سمت کسب و کار اینترنتی سوق پیدا کرده اند که سبب پیشرفت فرهنگ استفاده از موبایل در بین مخاطبان شده است و از اینرو این فضای چهارگوش کوچک که در دستان تمامی مردم قرار دارد بهترین مکان برای دیده شدهن و برند شدن میباشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه تبلیغات و برندینگ به شیوه نوین میباشد که بر اساس خلاقیت و ایده پردازی استراتژی و برنامه ریزی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تصویر/ هوش مصنوعی قدرت تولید کدام کشور‌ها را بیشتر می‌کند؟ جنگ بر سر مریخ؛ چه کسی قوانین ماورای زمین را می‌نویسد؟! مصرف ویپ و تشکیل مَهِ مغزی سطح سلامت آب روستاهای قم افزایش می یابد نسل درخشان فوتبال قم در کادر فنی سوهان / خلیج‌نیا سرمربی شد خودرومحوری چالش روز کلان‌شهرها/لزوم تشویق مردم به استفاده از دوچرخه گلایه به‌جای قمی‌ها درباره بی‌نظمی اتوبوس‌ها فیلم| یکه تازی بسیج سازندگی در جبهه های محرومیت زدایی سطح سلامت آب روستاهای قم افزایش می‌یابد مصرف گاز در قم ۶.

۷ درصد افزایش یافت ماجرای “مونولیت جاجرود” با دیگر مونولیت‌های جهان قدری متفاوت است.

در حال حاضر مونولیت جاجرود دیگر مرموز نیست، بلکه یک متخصص برندینگ پرده از نصب این مونولیت در نیکنام ده برداشته است.

دکتر امیر هوشنگ کمالی فرد، استراتژیست رسانه‌ای در مورد اهداف پشت پرده آن گفته که “هدف از این کار مطرح شدن ایران در این ترند جهانی بود و این که در کنار خبر‌های بد و ناگواری که هر روز از ایران به گوش می‌رسد، این بار نام ایران با خبری متفاوت و جذاب تکرار شود.

“ به گزارش فرادید، تصویر مونولیت جنجالی “نیکنام ده جاجرود” نخستین بار در ۲۴ آذرماه در رسانه‌ها منتشر شد و به سرعت دست به دست چرخید.

در این میان تصویر مونولیت “نیکنام ده جاجرود” حتی به رسانه‌های خارجی هم رسید و نهمین مونولیت مرموز در جهان نام گرفت که در طول یک ماه گذشته شناسایی شده است.

البته پس از این مونولیت، سه مونولیت دیگر هم شناسایی شد و مجموع آن ها به دوازده مونولیت مرموز رسید.

اما ماجرای مونولیت ایران با دیگر مونولیت‌های جهان قدری متفاوت است.

در حال حاضر مونولیت جاجرود دیگر مرموز نیست، بلکه یک متخصص برندینگ پرده از نصب این مونولیت در نیکنام ده برداشته است.

طبق گفته کمالی فرد، این مونولیت به همت و هزینه شخصی “دکتر شهریار شفیعی”، بنیان گذار آکادمی برند ایران، استاد دانشگاه و متخصص برندسازی، ساخته و در ملکی شخصی در “نیکنام ده جاجرود” نصب شد.

او البته به خرافه‌هایی که درباره مونولیت‌های قبلی رواج یافته هم گفته است که ” با انتشار خبر‌های ۸ مونولیت پیشین، برخی افراد آن را به موجودات فضایی نسبت می‌دادند، حال آن که اهدافی مانند برندینگ مکانی در پس این ماجرا‌ها در سراسر جهان وجود داشت.

بنابراین، با نصب این مونولیت و شفاف سازی بعدی، کوشیدیم کمکی کرده باشیم به خرافات ستیزی و ابهام زدایی.

“ طبق گفته‌های امیر هوشنگ کمالی فرد، هدف سوم و اصلی یادآوری این وظیفه ملی بوده که یکایک ما در قبال نام آوری ایران زمین و جایگاه برند میهن خود متعهد و م سئو ل هستیم.

او گفته حال که در یک روند جهانی، کار‌های هنری در کشور‌های مختلف در حال برپا شدن هستند، چه بهتر که نام ایران هم در زنجیره این اخبار هیجان انگیز و جذاب قرار گیرد.

“مونولیت ایالت یوتا در آمریکا” اما ماجرای مونولیت‌ها اواخر آبان ماه رسانه‌ای شد.

مونولیتی که ابتدا در ایالت یوتا در ایالات متحده آمریکا شناسایی شد.

زیست‌شناس‌های ایالتی بخش منابع حیات وحش یوتا سوار بر هلیکوپتر در حال سرشماری گوسفند‌های بزرگ‌شاخ بودند که یکی از آن‌ها توجهش به این سازه جلب شد.

به گفته خلبان هلیکوپتر آن‌ها پس از فرود، ستون فلزی‌ای را مشاهده کردند که به نظر می‌رسید ساخته و نصب شده توسط بشر زمینی باشد.

این سازه از ورق‌های ضخیم فولاد ضدزنگ یا آلومینیوم ساخته شده بود که به‌هم پَرچ شده بودند و خاصیت به‌خصوصی مثل مغناطیسی بودن هم نداشت.

با بررسی تاریخچهٔ نقشه‌های گوگل مپس مشخص شد مونولیت یوتا در فاصلهٔ زمانی اوت ۲۰۱۵ تا اکتبر ۲۰۱۶ در آن محل نصب شده‌است.

۶ روز پس از رسانه‌ای شدن اولین مونولیت، دومین مونولیت حوالی شهر پیاترا نئم در شمال شرق رومانی مشاهده شد که شباهت زیادی با مونولیت یوتا داشت.

پس از آن هم سومین مونولیت در کالیفرنیا آمریکا، چهارمین در چیای کلمبیا، پنجمین در دهکده‌ای حوالی شهر هیرن‌فین در شمال هلند، ششمین مونولیت در جزیره وایت انگلستان، هفتمین در زولتسباخ ایالت هسن آلمان، هشتمین در پارک ایالتی سد پیناوا در ایالت منیتوبای کانادا، نهمین مورد مونولیت هم در ایران و در نیکنام ده جاجرود، دهمین مونولیت در ویرانه‌های باستانی کلیسایی در آیجون (در مرکز اسپانیا)، دهمین مونولیت در یک مزرعهٔ سیب‌زمینی حوالی شهر باسرود در شمال شرق بلژیک و دوازدهمین مورد در نورلانگا سنتر استرالیا شناسایی شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map