برندینگ در نیو ساوت ولز استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نیو ساوت ولز استرالیا شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) استرالیا نام یکی از ایالت های استرالیا می باشد که قصد بررسی و معرفی آن را داریم.

ایالت نیو ساوت ولز، بزرگترین ایالت استرالیا نمی باشد ولی پرجمعیت ترین ایالت استرالیا محسوب می شود چرا که وجود شهر بزرگ و مهم در این ایالت باعث شده است تا 30% جمعیت استرالیا در New South Wales قرار دارد.

مرکز و پایتخت ایالت نیو ساوت ولز شهــر سیدنی است که بزرگترین شهر استرالیاست.

این ایالت در جنوب شرق استرالیا قرار دارد که از شمال به کوئینزلند و از جنوب به ایالت ویکتوریا و از غرب به ایالت استرالیا جنوبی و از شرق به اقیانوس آرام منتهی می شود.

ایالت نیو ساوت ولز استرالیا با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت پرجمعیت ترین منطقه در استرالیا و دارای اقتصاد بسیار قوی می باشد به طوری که به تنهایی از اقتصاد هنگ کنگ قوی تر است ویک سوم اقتصاد استرالیا را دربرگرفته است، این ایالت از طریق پرواز های بین المللی با تمام دنیا در ارتباط است و بیش از ۱۰۰۰ پرواز در هفته در آن صورت می گیرد.

شما می توانید برای سرمایه‌گذاری در استرالیا و تجارت در ایالت نیو سات ولز از موقیعت استراتژیک سیدنی استفاده کنید و به بازارهای رو به روشد داخلی و بین‌المللی متصل شوید.

ایالت نیو ساوت ولز استرالیا را با نمادهایی مانند سیدنی اپرا هاوس (The Sydney Opera House)، پل ساحلی سیدنی (The Sydney (Harbour Bridge و کوه های آبی (The Blue Mountains) می شناسند.

بخش ایالت نیو ساوت ولز استرالیا دارای آب و هوای خشک تا نیمه خشک است.

میانگین بارندگی در New South Wales در حدود 150 تا 500 میلی متر در سال می باشد که در اکثر مناطق آن رخ می دهد و بارندگی در سراسر ایالت متفاوت است.

دمای تابستان می تواند بسیار گرم باشد، در حالی که شب های زمستان می تواند در این منطقه کاملاً سرد باشد.

این ایالت را می‌توان به چهار حوزه از لحاظ جغرافیایی تقسیم کرد.

سه شهر بزرگ نیو ساوت ‌ولز یعنی سیدنی، نیوکاسل و ولونگوگ که نزدیک یک نوار باریک ساحلی در نزدیکی مرز، شامل مناطق سرد و معتدلتری نسبت به ساحل جنوبی به سمت مناطق نیمه گرمسیری در نزدیکی مرز کوئینزلند واقع شده است.

بخش عمده‌ای از نیو ساوت ‌ولز در محدوده غربی دارای هوای گرم و نیمه خشک است.

درجه حرارت در تابستان می‌تواند سوزان و در شب های زمستان بسیار سرد باشد.

اما در شرق در امتداد دامنه‌های کوهستان بزرگ «دوایدینگ رنج» بارش بیشتر است.

بالاترین دما در این ایالت در 1939 با دمای 49.

7 درجه سانتی گراد و کمترین دما در سال 1994 با دمای 23- درجه سانتی گراد ثبت شده است.

Southern Highlands and Shoalhaven سیدنی یکی از جذاب ترین شهر های جهان می باشد که مرکز ایالت نیوساوت ولز نیز می باشد، سیدنی پرجمعیت ترین شهر استرالیا و اقیانوسیه نیز می باشد.

این شهر واقع در سواحل شرق استرالیا می باشد که از 658 حومه ، 40 منطقه محلی و 15 منطقه همجوار تشکیل شده است.

 ساکنان این شهر با عنوان “Sydneysiders” شناخته می شوند.

 از ژوئن 2019 ، جمعیت کلانشهر سیدنی 5،312،163 نفر بود ، به این معنی که تقریباً 65٪ از جمعیت ایالت این کشور زندگی می کنند.

علی رغم اینکه یکی از گران ترین شهرهای جهان محسوب می شود ولی از طرف دیگر مردم این شهر بالاترین حقوق ها را دریافت می کنند و به طور مرتب در ده شهر برتر جهان زندگی می کند.

سیدنی میزبان رویدادهای مهم ورزشی بین المللی مانند المپیک تابستانی 2000 بوده است.

 این شهر در بین پانزده شهر پر بازدید و توریستی جهان است، با میلیون ها گردشگر هر سال برای دیدن نقاط دیدنی این شهر می آیند.

با داشتن بیش از 1،000،000 هکتار (2،500،000 هکتار) از ذخایر و پارک های طبیعت، از ویژگی های طبیعی قابل توجه آن می توان به بندر سیدنی ، پارک ملی رویال، باغ گیاه شناسی رویال و هاید پارک، قدیمی ترین پارک کشور اشاره کرد.

جاذبه های ساخته شده مانند پل بندرگاه سیدنی و میراث جهانی listed خانه اپرای سیدنیهمچنین برای بازدید کنندگان بین المللی شناخته شده است.

  ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت سلکت ویزا مفتخر است که اعلام نماید به عنوان اولین شرکت مهاجرتی ارایه کننده خدمات مهاجرت به استرالیا ، از نظارت مستقیم وکیل رسمی اداره مهاجرت  استرالیا  بهره خواهد برد .

  سلکت ویزا در ایران فعالیت رسمی ندارد .

جناب آقای آرین و تیم تخصصی ایشان تنها در زمینه ویزاهای کاری .

کار آفرینی با دفتر کاریابی بین المللی انتخاب در ایران همکاری خواهند داشت .

ایمیل: info@selectvisa.

com تلفن ویژه : 47706 Level 6, Suite 34, 10 Help Street, Chatswood, NSW 2067 ایمیل: info@selectvisa.

com Open Hours(GMT+3.

30): 2AM-1PM پیام خود را برای وکیل شرکت بفرستید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map