برندینگ در ولز مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در ولز مقدونیه کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  برندینگ مکان؛ مدیریت مکان؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ مدیریت مراکز شهری؛ حوزه های بهبود کسب و کار؛ خرده فروشی دانلود رایگان مقاله انگلیسی 1.

مقدمه 2.

بررسی مقالات 3.

روش تحقیق 4.

نتایج 5.

بحث و نتیجه گیری 6.

محدودیت های پژوهش و نیازهای تحقیقاتی آتی Although the knowledge about place branding and place management is growing, there is a substantial gap in the understanding of place branding among professionals responsible for the management of town and city centres, including private-public partnership formats such as business improvement districts (BIDs).

This exploratory study addresses this knowledge gap through in-depth interviews with key professionals in England, Wales, Northern Ireland and the Republic of Ireland.

The results suggest that the strategic potential of place branding is negatively affected by a focus on operational thinking, which hinders innovation towards more holistic approaches to place management.

Further quantitative research is needed to elaborate on these findings across the UK, Ireland and other countries to enhance the understanding of the uses and interpretations of place branding among town and city managers.

چکیده – اگرچه دانش مربوط به برندینگ مکان و مدیریت مکان در حال رشد است، با این حال شکاف های قابل توجهی در زمینه درک برندینگ مکان بین متخصصین م سئو ل مدیریت شهرستان ها و مراکز شهری از جمله هیئت های مشارکت خصوصی و دولتی مانند حوزه های بهبود کسب و کار (BIDs) وجود دارد.

این مطالعه، این شکاف علمی را از طریق مصاحبه هایی دقیق با متخصصین کلیدی در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند مورد خطاب قرار داده است.

نتایج نشان می دهند که پتانسیل های استراتژیک برندینگ مکان به طور منفی تحت تأثیر تمرکز روی تفکر عملیاتی است که مانع از نوآوری های بیشتر در زمینه رویکردهای مربوط به مدیریت مکان می شود.

پژوهش های کمی و عددی بیشتری برای تشریح این یافته ها در سراسر انگلستان، ایرلند و کشورهای دیگر به منظور افزایش درک استفاده از کارآفرینی برندینگ مکان در میان مدیران شهری مورد نیاز می باشد.

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 3 فایل ورد ترجمه)   محتوی بسته دانلودی: هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم.

همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند.

برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map