برندینگ در گجرات هند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در گجرات هند در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آژانس قصر مروارید آریا مفتخر است طی سالیان گذشته خدمات متنوعی در زمینه های فروش بلیط هواپیما ، اخذ ویزا ، رزرواسیون هتل در سراسر جهان ، برگزاری تورهای ارزان لحظه آخری ، ارائه خدمات به مسافران ورودی به صورت وی آی پی و دهها خدمت دیگر را به مسافرین عزیز ارایه نماید.

قصر مروارید آریا با سال‌ها تجربه ، ارائه دهنده خدمات متنوعی مانند برگزاری تورهای داخلی از جمله تور ارزان کیش ، تور ارزان مشهد و تورهای خارجی مانند تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور دبی ، تور و … فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی ، دریافت وقت سفارت ، اخذ ویزا شنگن ،‌ کانادا و… و رزرو هتل های داخلی و خارجی است.

این شرکت با برخورداری از پرسنل و کارشناسان مجرب و حرفه ای و با رعايت تمامي قوانين گردشگري ، طبق قراردادهاي سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای در برخورد با مسافران و پاسخگویی سریع به شکایات ، نظرات و پیشنهادات سازنده آن ها ، سعی در جلب رضایتمندی هرچه بیشتر آن ها که موجب حفظ بقای شرکت می شود را دارد.

چنانچه قصد رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی ، داخلی و یا خارجی را دارید، می توانید در این بخش جدیدترین پکیج های تورهای ارزان لحظه آخری , تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور کیش ، تور مشهد ، تور تایلند ، تور چین ، تور گرجستان ، تور دبی  و تور هند را مشاهده نمایید.

قصر مروارید آریا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری به صورت آنلاین و آفلاین می کوشد تا به عنوان شرکت متعهد گردشگری در ایران، تجربه ی لذت بخش یک سفر را برایتان تداعی کند.

همراه با قصر مروارید آریا با اطمینان از انتخابتان، قدم در مسیر فراموش نشدنی سفرتان بگذارید.

  آدرس تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک ۲۵۰، همکف تلفن : 49773 021 | 44977330 021 اینستاگرام قصر مروارید آریا کانال تورهای لحظه آخری کانال آپارات قصر مروارید آریا سامانه حقوق مسافر تور آنتالیا نوروز ۹۹ تور استانبول نوروز ۹۹ تور کیش نوروز ۹۹ تور مشهد نوروز ۹۹ تور پوکت نوروز ۹۹ تور دبی نوروز ۹۹ تور پاتایا نوروز ۹۹ تور باکو نوروز ۹۹ تور چین نوروز ۹۹ تور عمان نوروز ۹۹   مشاوره تلفنی رایگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map