بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما هم قبول دارید که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد؟ از بازی و سرگرمی گرفته تا کاربردی ترین مسائل که برای آنها اپلیکیشن های خوب و قدرتمندی طراحی و پیاده سازی شده اند؟ به عنوان مثال شما میخواهید سفر بروید، از همان ابتدای تصمیم گیری برای سفر میتوانید با اپلیکیشن ها جلو رفته و قدم به قدم به هدف خود نزدیکتر شوید.

از نقشه های راه گرفته تا تعمیرگاه ها و رستوران ها و مراکز تفریحی و زیارتی را با انواع اپلیکیشن ها میتوانید شناسایی و اقامت گزینید.

سوالی که الان مطرح میشود این است که اصلا اپلیکیشن های موبایل چه هستند و چه کاربردهایی دارند؟ انواع آنها چیست و معیار های یک اپلیکیشن خوب چه چیزهایی میتواند باشد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا علاوه بر پاسخ دادن به این سوالات بهترین شرکت های طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل را بهتر بشناسید تا اگر قرار است برای کسب و کار خود اپ موبایلی طراحی کنید، مطمئن تر قدم بردارید.

اپلیکیشن موبایل چیست؟ اپلیکیشن موبایل که عمدتا با نام app از آن یاد می شود، نوعی نرم‌افزار کامپیوتری است که برای استفاده نهایی کاربر(End-User) و قابل اجرا روی دستگاه های موبایل طراحی شده است.

بیشتر اپلیکیشن یا نرم افزارهای موبایل خدماتی مشابه کامپیوترها ارائه می دهند (مثل پخش ویدیو).

app ها معمولا نرم افزارهای کم حجم و با عملکرد محدود هستند.

انواع اپلیکیشن های موبایل: 3 نوع برنامه اپلیکیشن وجود دارد: 1.

برنامه های بومی iOS در Objective-C یا Swift Android در Java ویندوز فون در شبکه 2.

برنامه های ترکیبی برای همه سیستم عامل ها به طور کلی با Xamarin ، React Native ، Ionic ، Angular Mobile Sencha Touch و غیره.

3.

برنامه های وب به عنوان نسخه های پاسخگو وب سایت برای کار با هر دستگاه تلفن همراه.

با این تفاسیر میتوان گفت اپلیکیشن ها تنوع بسیار بالایی دارند به عنوان مثال میتوان تلویزیون هایی تولید کرد که بر اساس اپلیکیشن های اندروید کار میکند.

یا دیگر وسایل مانند یخچال، ماشین لباسشویی و.

.

.

اپلیکیشن خاص خود را دارند.

حتی رفت و آمدها و کنترل خانه و دفتر کار، تنظیم دمای محیط با اپلیکیشن ها فراهم آمده است.

یک مثال جالب برای درک بهتر گستردگی اپ های موبایل، اپلیکیشن ibaby ساخته شده توسط شرکت اپل است که بالای تخت نوزاد نصب شده و با بیدار شدن کودک به مادر اطلاع رسانی میکند و با پخش موسیقی و .

.

.

باعث سرگرم شدن کودک میشود.

پس برای همه ی چیزها میتوان اپلیکیشن موبایل طراحی و اجرا نمود.

کافیست ایده های خود را داشته و به عملی شدن آنها بیاندیشید.

معیارهای انتخاب شرکت های طراحی اپلیکیشن: حال که با اپلیکیشن های موبایل و انواع آن آشنا شدید در ادامه قصد داریم بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل را که تمامی معیارهای گفته شده را دارد، برای شما عنوان کنیم.

امیدوارم مفید واقع شود.

معرفی شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل شرکت برنامه نویسی ایراکد برای طراحی اپلیکیشن های موبایل بر روی پلتفرم های مختلف از ابزارهای مربوط بهره میبرد.

همچنین با طراحی منعطف و کاربر پسند و مطابق با استانداردهای جهانی با جدیدترین طراحی های دنیا همراه با کد نویسی اصولی و بهینه، امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار را متناسب با توسعه کسب و کار شما فراهم می آورد.

تیم شرکت ایراکد با متخصصانی در این زمینه میتواند پاسخگوی نیازهای افرادی باشد که برای رفع نیاز خود به اپ های موبایل روی می آورند.

اگر ایده ای در ذهن خود دارید تیم ایراکد با انجام مشاوره رایگان و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، رویای شما را به واقعیت تبدیل میکنند.

ویژگی های اپلیکیشن های موبایل طراحی شده توسط شرکت ایراکد به شرح زیر میباشد: نمونه کارهای شاخص شرکت ایراکد: تعرفه های شرکت برای ساخت اپلیکیشن موبایل: از آنجا که شرکت ایراکد برای ساخت اپلیکیشن های خود از زبان های برنامه نویسی مختلف استفاده کرده و از قالب های اختصاصی اپلیکیشن استفاده میکند، تعرفه های این شرکت برای اپلیکیشن در سه پلن ارائه میشود.

پلن اول تعرفه های آنها از یک میلیون تومان شروع میشود.

پلن دوم قیمت ها از 7 میلیون شروع شده و بسته به نوع امکانات اپ متفاوت میباشد.

تعرفه های شرکت ایراکد شرکت عصر نقره ای از اولین شرکت های است که در سطح کشور در زمینه اپلیکیشن موبایل فعالیت میکند.

در دنیایی که بیشتر افراد به موبایل های هوشمند مجهز شده اند، لزوم طراحی اپ برای کسب درآمد های جدید بر کسی پوشیده نیست.

به همین دلیل شرکت ها و اپلیکیشن هایی موفق هستند که این اپ ها را بر طبق اصول درست مهندسی نرم افزار انجام دهند.

این شرکت ویژگی های زیر را برای طراحی اپلیکیشن های خود در نظر میگیرد: نمونه کارهای شاخص اپلیکیشن های موبایل شرکت عصر نقره ای تعرفه های شرکت عصر نقره ای برای طراحی اپ های موبایل: پارامترهای زیادی بر روی هزینه ی ساخت یک اپلیکیشن موبایل تاثیر گذار است ولی نکته ی مهم این است که قیمت ارائه شده باید کارشناسی شده و متناسب با کیفیت و امکانات اپلیکیشن تولید شده باشد.

ولی قیمت های اپلیکیشن های موبایل این شرکت از یک میلیون شروع شده و تا سقف ده میلیون ادامه دارد.

تعرفه های شرکت عصر نقره ای سومین شرکت در زمینه ی طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل شرکت برنامه نویسی گوبل میباشد.

این شرکت به صورت تخصصی به طراحی و ساخت اپ میپردازد.

از آنجا که تعداد اپ های کاربردی زیاد است شرکتهایی که بتوانند با استفاده از اصول نرم افزاری این اپ ها را تولید کنند، به سختی قابل شناسایی میباشند ولی این شرکت با رعایت اصول نرم افزاری به طراحی و ساخت اپ های موبایل پرداخته است.

این شرکت ویژگی های زیر را برای اپ های خود در نظر میگیرد: نمونه کارهای شاخص این شرکت: تعرفه های این شرکت برای تولید اپلیکیشن: تعرفه های اپلیکیشن موبایل این شرکت از 4 میلیون شروع شده و بسته به نوع اپ متفاوت میباشد.

تعرفه های شرکت گوبل برای طراحی اپلیکیشن موبایل این شرکت در شعار سایت، خود را به عنوان قدرتمند ترین شرکت در زمینه ی طراحی و ساخت اپلیکیشن و برنامه های اندروید و ios در کل ایران معرفی کرده است.

اگر بخواهیم از حق نگذریم جزء شرکت های به نام در این حوزه نیز میتوان به این شرکت اشاره نمود.

که از نظر کیفیت کارهایشان حرفی برای گفتن دارند.

ویژگی های اپلیکیشن های تولید شده توسط این شرکت به شرح زیر میباشد: نمونه کارهای شاخص این شرکت: تعرفه های طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل: از آنجا که بلوط شرکت تخصصی اپلیکیشن های موبایل است تعرفه های این شرکت از هفتصد هزار تومان شروع شده و بسته به نوع اپلیکیشن متفاوت میباشد.

تعرفه های سامانه بلوط ازدیگر شرکت های برتر در زمینه ی طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل رهام وب میباشد.

که با دیدن نمونه کارهای این شرکت میتوانید به کیفیت کارهایشان پی برده و به آنها اعتماد کنید.

این شرکت در زمینه ی اپلیکیشن موبایل با سابقه تر و با تجربه تر از طراحی سایت و سئو میباشد.

به همین دلیل اعتماد به این شرکت ها راحت تر انجام میشود.

ویژگی های اپ های طراحی شده توسط این شرکت به شرح زیر میباشد: طراحی گرافیکی مدرن پشیبانی 24 ساعته امنیت به روز رسانی کد نویسی اختصاصی و.

.

.

نمونه کارهای شاخص این شرکت: برند پیک رابین فود گندم( آموزش زبان انگلیسی برای کودکان) و.

.

.

تعرفه های این شرکت برای طراحی اپلیکیشن موبایل: تعرفه های این شرکت بسته به پلن های انتخابی از سمت مشتری متفاوت میباشد.

برای اطلاع از تعرفه های این شرکت با مشاوران این شرکت تماس بگیرید.

تعرفه های شرکت رهام وب مقایسه شرکت ها در یک نگاه: از آنجا که اپلیکیشن های موبایلی بخش اعظمی از برنامه های کاربردی موبایل را در بر گرفته است، میتوان گفت طراحی و پیاده سازی این اپ ها برای جامعه و هر کسب وکاری مفید است.

حال اینکه کیفیت این اپ ها چگونه باشد ، برای چه نوع کسب و کاری استفاده میشود و مقدار هزینه های صرف شده برای اپ را میتوان با شناخت شرکت های طراحی اپلیکیشن و نقاط قوت و ضعف این شرکت ها دانست.

ما در این مقاله با معرفی بهترین شرکت های طراحی اپ میخواهیم قدمی بزرگ برای پیشرفت کسب و کارها در حوزه ی اپ برداشته باشیم.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map