تبلیغات اینترنتی در اصفهان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات اینترنتی در اصفهان مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سایر خدمات  دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت و سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان مجری طراحی و اجرا کمپین های تبلیغات اینترنتی در اصفهان میباشد که با بهرمندی از تیم مشاور و متخصص در حوزه ی تبلیغات اینترنتی در اصفهان افتخار به ارائه برترین خدمات بازاریابی اینترنتی جهت برندینگ کردن کسب و کار شما در میان رقبایتان را دارا میباشد.

در میان راهکارهای گوناگون که برای تبلیغات اینترنتی معرفی میشوند تبلیغات از طریق بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ( سئو ) ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات در گوگل ( گوگل ادورز )، تبلیغات ویدیویی، ایمیل مارکتینگ ، و تبلیغات در شبکه های اجتماعی محبوب ترین و ثمره بخش ترین روش های تبلیغات میباشند آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان با بهره مندی از تیم متخصص در زمینه تبلیغات اینترنتی در اصفهان در تمامی حوزه های تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ به صورت تمام سرویس از قدم های ابتدایی تبلیغات تا به ثمر نشستن آن همراه شما خواهد بود.

ما با شمائیم تا ابتدا جلسه مشاوره رایگان شما با تیم فنی و ایده پرداز رادمان تشکیل شود و نقشه راه هدفمند بر سر راه شما قرار بگیرد تا پس از آن بتوانید با سپردن اجرای کمپین تبلیغاتی خود به تیم رادمان بیش تر از پیش بدرخشید.

بهینه سازی سایت (seo) بازاریابی محتوا ایمیل مارکتینگ تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبلیغات ویدئویی تبلیغات گوگل ( گوگل ادورز) برای مشاوره ۲۴ ساعته، با مشاوران ما تماس بگیرید 09121442355 09121442355 شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که کدام یک از راهکارهای نامبرده متناسب با کسب و کار شما میباشد؟بسیاری از صاحبان مشاغل تحت تاثیر تبلیغات اقدام به تصمیم گیری عجولانه در زمینه تبلیغات میکنند حال آن که تصمیمات نادرست در این زمینه منجر به خسارت جبران ناپذیری میشود.

انتخاب برترین راهکار برای حصول به بیشترین بازدهی کار متخصصین این امر میباشد ما در رادمان در کنار شماییم تا کوتاهترین و پربازده ترین راه تبلیغات را به شما نشان دهیم.

نمایش تبلیغات به صورت رایگان است.

شما فقط به ازای کلیک روی آگهی و ورود کاربر به سایتتان هزینه پرداخت می کنید.

طبق گفته گوگل از 1 سنت امریکا (معادل حدودی 38 تومان )شروع میشود اما قیمت هر کلیک به عوامل متعددی بستگی دارد .

به مواردی چون: نوع کلمه ، رقبا ، سرعت لود سایت و … خیر،گوگل دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای برای جلوگیری از کلیک های تکراری و تقلبی می باشد و این مورد عملا اتفاق نمی افتد.

همچنین این سرویس منبع در آمد گوگل بوده پس با تمام وجود از آن محافظت می نماید.

برای فعالسازی تبلیغات امکان افزودن تعداد نامحدود لغت وجود دارد، اما بهتر است از کلمات خاص و مرتبط با آگهی و کسب و کارتان استفاده نمایید تا هم هزینه کمتری صرف نمایید و هم بازخورد مناسبی داشته باشید.

مثلا اگر کار شما فروش موبایل سامسونگ است بهتر است از کلمه “خرید موبایل سامسونگ” به جای “خرید موبایل” استفاده نمایید.

بعد از سفارش و پرداخت وجه تبلیغ شما سریعا فعال میشود و تا حداکثر 24 ساعت بعد از آن آگهی شما در گوگل قابل مشاهده است.

بله ، شما در هر زمان که مایل به توقف و شروع مجدد تبلیغات خود باشید میتوانید این مورد را درخواست دهید.

بعد از سفارش و پرداخت وجه تبلیغ شما سریعا فعال میشود و تا حداکثر 24 ساعت بعد از آن آگهی شما در گوگل قابل مشاهده است.

رادمان از زمان فعالسازی تبلیغ ، مشاور و راهنمای شما برای مدیریت کمپین میباشد.

تمامی خدمات مشاوره ، مدیریت و بهینه سازی تبلیغات شما در گوگل به صورت رایگان انجام می گردد.

بله ، فعال سازی تبلیغات در گوگل فارسی و انگلیسی به صورت همزمان انجام خواهد پذیرفت بله ، ولی به دلیل تخصصی بودن فعالسازی و بهینه سازی تبلیغات در گوگل پیشنهاد میشود مدیریت کمپین های خود را به ما بسپارید تا از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان رادمان بهره مند شوید.

اساس کار به این شکل است که شما در ابتدا اعتباری در نظر می گیرید و وقتی روی آگهی شما کلیک شود به ازای هر کلیک ، هزینه ای از اعتبار شما کم خواهد شد.

طبق گفته گوکل هزینه هر کلیک از 1 سنت میباشد ولی طبق تجربه هزینه هرکلیک تقریبا بین 50 تا 300 تومان میباشد.

گزارش تبلیغات در گوگل از طریق سرور سایت گوگل به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ضمنا درخواست گزارش آنی نیز وجود دارد.

031-09121442355 تهران ،سعادت آباد،خیابان سرو غربی، خیابان شهرداری، آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان تماس با رادمان : 09121442355-021 مشاوره رایگان : 09121442355 ایمیل : info@radmandigital.

com تمامی حقوق برای آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان محفوظ است نام درخواست کننده نام شرکت آدرس سایت شماره تماس کلمات کلیدی مد نظر لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map