تبلیغات محیطی در اصفهان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی در اصفهان کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات محیطی در اصفهان را باید بدون شک یکی از موثرترین و قدیمی ترین روش های تبلیغاتی دانست.

تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … انواع متفاوتی از تبلیغات محیطی در اصفهان بشمار می آیند.

یکی از برتری های فوق العاده تبلیغات محیطی به ویژه در شهر اصفهان که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی شده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی است.

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارت‌های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود.

هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت‌های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند.

ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.

تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، مترو، قطار مسافربری  و همچنین در فرودگاه‌ نصب می‌شوند.

این دسته از تبلیغات محیطی به دلیل حضور در مکان‌هایی که افراد مختلف در آنجا رفت و آمد می‌کنند، برای دیده شدن درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

ترانزیت به علت اینکه گستره زیادی از افراد را به صورت هدفمند تحت پوشش خود قرار می‌دهد، هزینه‌ی کمتری را نسبت به دیگر رسانه‌های تبلیغاتی دارد.

بیلبوردها به صورت سنتی، در حوزه‌‌ی کشوری عمل می‌کنند و معمولا در اندازه‌های استاندارد وجود دارند و از اصول سیستم اندازه‌‌ی مشخصی بر مبنای دامنه‌‌ی دید مخاطب پیروی می‌کنند.

آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، می‌توانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار توده‌ای خریداری شوند.

به علاوه بیلبوردها، تأثیر خلاقانه و نمایشی خاصی دارند، آگاهی مخاطبان را افزایش می‌دهند، سریع قابل دسترسی هستند و در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات با هزینه‌‌ی کمتر مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.

شاید شما از اشخاصی باشید که از تعرفه های میلیونی بیلبوردهای تبلیغاتی باخبر نباشید.

اما به‌وضوح می توان گفت این نوع تبلیغات محیطی در اصفهان و بلکه در کل ایران بسیار مؤثر عمل می‌کند.

قیمت بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان جز یکی از عوامل اساسی برای نپذیرفتن یک واقعیت شیرین است.

این واقعیت این است علیرغم بالا بودن قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی در اصفهان این تبلیغات محیطی بسیار مؤثر عمل می‌کند.

قیمت بیلبورد تبلیغاتی اصفهان توسط شهرداری اصفهان مصوب شده است.

برای اطلاع از قیمت انواع بیلبوردهای تبلیغاتی و بنر ها و … لطفا با دفتر شرکت تبلیغات اصفهان تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند با نهایت دقت به شما پاسخ دهند.

شماره تماس: 09121442355 / 09121442355 تبلیغات محیطی به روش های متفاوتی قابل ‌ارائه میباشد.

این تبلیغات در شهر اصفهان شامل بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان، استند، تلویزیون شهری، CLB ها و روی پل عابر پیاده و … است.

از مهم ترین و بهترین نوع تبلیغات محیطی در شهر اصفهان میتوان به بیلبورد تبلیغاتی اشاره کرد.

تبلیغات محیطی در اصفهان شامل تصاویری هستند که در بهترین نقاط شهر و در بهترین زمان، مقابل مردم قرار می‌گیرند.

این روش تاثیر بسیار زیادی بر ذهن مردم خواهد گذاشت.

این ابزار در جذب مشتری بالقوه بسیار تاثیرگذار عمل خواهد کرد.

برای ایجاد یک تبلیغ تاثیرگذار پس از یافتن متن تبلیغ موردنظر ، استراتژی برندینگ ، پیام تبلیغ و نوع آن خیلی مهم میباشد.

برای انجام و پیاده سازی آن مهم ترین و اصلی ترین کار پیدا کردن بهترین محل برای اجرا آن است.

این محل باید به‌ صورتی باشد که بتواند به ‌درستی خدمات را معرفی کند.

این‌گونه تبلیغات به ویژه در شهر اصفهان علی‌ رغم مؤثر واقع شدن بسیار حساس نیز هستند.

باید به طریقی باشند که مخاطب نام ، پیام آن را به سادگی درک کند و تصویر آن مشخص، ساده و با کم ترین جزییات همراه با تصاویر و رنگ های خیره‌کننده باشد.

امروز در دنیایی که پر از کالاها و خدمات متنوع است، خلاقیت حرف نخست را می زند.

هم خلاقیت در تولید کالا و هم خلاقیت در تبلیغات به ویژه تبلیغات محیطی و اگر تبلیغات محیطی  بدون خلاقیت باشد برای مخاطبان بسیار خسته کننده است و صاحبان تبلیغات نیز کاری بدون اثر را انجام داده اند.

تبلیغات محیطی در اصفهان اگر به صورتی باشد که نظر مخاطب را جلب کند در نتیجه تاُثیر مطلوبی بر جای خواهد گذاشت و اینکه منحصر به فردی باید با ماهیت برند در ارتباط باشد و اگر درغیر اینصورت باشد مخاطب را از دست خواهید داد.

«استفان وگل» مدیر ایده پردازی دفتر Ogilvy&Mather در کشور آلمان است.

وی که فردی پیشتاز در زمینه ایده پردازی و خلاقیت می‌باشد دراین ‌باره می‌گوید: “هیچ‌ چیزی از تبلیغات خلاقانه کارآمد تر نیست.

تبلیغات خلاقانه‌ به‌ یادماندنی تر و بادوام تر است.

با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع می‌شود و می‌تواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد.

” با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان کسب کارها از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا با تعدادی از انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشنا می شویم: مکان مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که اگر به درستی انتخاب شود تآثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد و بهترین مکان ها شامل موارد زیر می باشد.

فضاهای بین شهری شامل : مراکز عمومی شامل : موقعیت های مکانی: آموزش صفر تا صد گوگل کنسول را میتوانید مشاهده میکنید راهکار های جذب مشتری در دیجیتال مارکتینگ بدون فوت وقت به دنبال تعریف دیجیتال مارکتینگ میرویم دیجیتال مارکتینگ همان استفاده از ابزار های دیجیتال می چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال RACE ما RACE را برای کمک به بازاریاب های دیجیتال برای برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود قسمت های اساسی الگوی طرح تجاری چیست؟ درک و ایجاد انواع مختلف برنامه های بازاریابی و آگاهی از زمان لازم بودن آن ها برای ایجاد برای دستیابی به مشتریان بالقوه چه نوع استراتژی بازاریابی را باید اتخاذ کنید ؟ شرکت تبلیغات اصفهان از ۱۰۰ مشاور و فریلنسر نظرسنجی کرد تا ایجاد وبینار ها برای تولید محتوای با کیفیت ، ایجاد اعتماد به نفس با مخاطبان ، رسیدن به تعداد بیشتری از افراد و تبدیل بیشتر اصفهان ، خیابان رباط ، جنب خیابان استاد شهریار مجتمع سلام ، طبقه اول واحد11 ایمیل : info@advertisingisfahan.

ir دفتر مرکزی : 09121442355 آنچه که باعث شده صدها مشتری، تبلیغات اصفهان را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ خود انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهره مند شوند، کارنامه درخشان ما در حوزه های کار تخصصی ماست.

کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه تبلیغات اصفهان می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map