تبلیغات در تولنا مجارستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در تولنا مجارستان شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغات بخش مهمی از تولید، تجارت و بازاریابی را تشکیل می‌دهد.

یک تبلیغ موفق باید "جلب توجه" کند و هستند شرکت‌هایی که از کلیشه‌های فرهنگی حاکم یا بدن برهنه زنان در تبلیغ "استفاده" می‌کنند.

بدون آنکه بدن برهنه زنان ربطی به کالای تبلیغ شده داشته باشد.

(عکس: نگاه نکن، اجاره کن!) گروه‌های فعال در حقوق زنان سال‌هاست که نسبت به تبلیغات "سکسیستی" یا جنسیت‌زده اعتراض می‌کنند.

اکنون کمپینی با عنوان (WomenNotObjects# )به راه افتاده و فیلمی در یوتیوب قرار گرفته که در آن زنان آگاه از شرکت‌های تبلیغاتی می‌خواهند که به سوءاستفاده جنسی از بدن زنان در تبلیغات خاتمه دهند.

در تبلیغات سکس‌زده برای کالا یا خدمات، زنان به زیبایی ظاهری یا قسمتی از اندام‌شان که در بخشی از تبلیغ قرار گرفته، تقلیل می‌یابند و به سوژه‌ای سکسی تبدیل می‌شوند.

البته تنها اندام برهنه زنان نیست که در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه در بسیاری از موارد به ویژه در کشورهای اسلامی تبلیغات جنسیت‌زده، کلیشه‌های فرهنگی حاکم در مورد زنان را بازتاب می‌دهند و آن‌ها در قالب تنگ کار در خانه، آماده کردن غذا در آشپزخانه یا نظافت‌گری به نمایش گذاشته می‌شوند.

در عصر اینترنت و ماهواره و جهانی سازی یکی از تاثیرات مهم اشاعه این نگاه سکسیستی بوسیله تبلیغات، القای این توهم به مردان جوامع مردسالار است که گویا این تصویری عمومی از زنان غربی است و این زنان به سهولت برای ارضای شهوت جنسی در دسترس هستند.

در دنیای تبلیغات، بیشتر زنان هستند که هدف تبعیض جنسی قرار می‌گیرند.

توانایی‌های ذهنی و فکری زنان نادیده انگاشته می‌شود و بدن زن به وسیله‌ای برای عشوه‌گری، فریبندگی یا شیئی هوس‌انگیز تبدیل می‌شود که در خدمت مصرف کردن و خرید قرار می‌گیرد.

در مورد کالاهایی مثل عطر، لباس، لوازم آرایش، لباس زیر و غیره، تبلیغات گاهی صورتی دو پهلو و مبهم به خود می‌گیرد و نمی‌توان تشخیص داد که چه کسانی مخاطبان واقعی تبلیغات هستند، زنان به عنوان مصرف کنندگان اصلی یا مردان.

دایره تبلیغات "جنسیت‌زده" بسیار گسترده است.

در اینجا برای تبلیغ گردشگری در ایالت براندنبورگ آلمان هم از "جنسیت" استفاده شده است.

تفکر تبلیغات سکسیستی حتی در عرصه امور خیریه نیز دیده می‌شود.

در اینجا از مردم خواسته می‌شود که کمد را از لباس‌های کهنه‌ای که به آن نیاز نیست خالی کنند تا بازیافت شوند یا به دست نیازمندان برسند.

صنایع خودرو سازی هم برای تبلیغ درباره آخرین دستاوردهای خود در نمایشگاه‌ها از زنان استفاده می‌کنند.

آیا برای فروش شیر با کاکائو، مزه توت‌فرنگی و وانیلی به تصاویر زنان نیاز هست؟ در اینجا با استفاده از رنگ تریکوهای برندگان در رشته‌های مختلف تور دوچرخه‌سواری دور فرانسه برای لباس زیر زنان تبلیغ می‌شود.

گرچه تبلیغات جنسیتی دائما بازتولید می‌شوند، اما برخی از آن‌ها حتی با تکیه بر یک مناسبت کوتاه مدت نیز تولید می‌شوند.

در بسیاری از مناسبت‌ها حتی با استخدام مدل‌ها و پوشاندن لباس‌هایی که تبلیغ بر جاهای بخصوصی از آن نصب شده از تبلیغ متکی بر جنسیت استفاده می‌شود.

پس از انتقادهای فراوان از استفاده از اندام زنان، حالا شرکت‌های تبلیغاتی از اندام برهنه مردان نیز برای فروش کالا استفاده می‌کنند، برای آن‌ها فرقی نمی‌کند، کالا باید با کمک "جنسیت" و یا "کلیشه اندام ورزیده یک مرد" برای فروش تبلیغ شود.

استفاده از اندام ستاره‌ها (فرقی نمی‌کند مرد یا زن) یکی دیگر از راه‌های تبلیغ است.

(عکس: رافائل نادال برای یک مارک معروف تبلیغ می‌کند).

منبع: دویچه‌وله Copyright © 2020 E-Collaborative for Civic Education.

All rights reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map