تبلیغات در هیوز مجارستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در هیوز مجارستان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبلیغ در پیج‌های پربازدید اینستاگرام یکی از موثرترین و آسان‌ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فروش در اینستاگرام است.

شما بنر تبلیغاتی خود را آماده می‌کنید، با یک کپشن یا لینک به ادمین پیج می‌دهید و بعد از توافق قیمت، تبلیغ سر ساعت در پیج اینستاگرام موردنظرتان منتشر می‌شود.

اما این چیزی نیست که به آن تبلیغات موثر در اینستاگرام بگوییم.

بخش مهم کار پیدا کردن پیج مناسب برای اهداف تبلیغاتی شماست که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

اینفلوئنسرها، افراد معروف در اینستاگرام هستند که فالورهای زیادی دارند.

حتما چیزهای خوب و بد زیادی در مورد تبلیغات با اینفلوئنسرها شنیده‌اید.

چیزی که مشخص است این است که تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام اگر به شکل درستی انجام شود نتیجه می‌دهد.

اینفلوئنسرها می‌توانند به راحتی اسم شما را بر سر زبان‌ها بیندازند، برند شما را محبوب کنند و برایتان بفروشند.

برای اینکه کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم با مشورت تیم حرفه‌ای سیماگر این کار را انجام دهید.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام توسط خود اینستاگرام و به صورت پست یا استوری انجام می‌شود؛ یعنی نیازی به پیدا کردن پیج مناسب خود ندارید.

بنر یا ویدیوی خود را در اختیار اینستاگرام قرار می‌دهید و خیلی از فیلترها مثل کشور، شهر، سن، جنسیت و حتی علاقمندی را انتخاب و هدف‌گذاری می‌کنید.

دو روش پرکاربرد این نوع تبلیغ هم تبلیغات بر اساس تعداد کلیک و بر اساس دفعات نمایش است که هزینه آن هم به ازای هر کلیک توسط کاربر و هر 1000 نمایش تبلیغ محاسبه می‌شود.

اما زیاد خوشحال نشوید چون هزینه این نوع تبلیغات به صورت دلاری به خود اینستاگرام و توسط داشبورد تبلیغات فیسبوک انجام می‌شود و با یک حساب سرانگشتی برای نرخ تبدیل ارز، احتمالا اصلا برای شما به‌صرفه نیست.

اول دور زدن تحریم‌هایی که بر سر راه شماست داستان خودش را دارد و بعد برای اجرای تبلیغات اسپانسری اینستاگرام هم باید دنبال واسطه باشید.

احتمالا قبلا به فکر استفاده از ربات های اینستاگرام افتاده‌اید یا شاید هم استفاده کرده‌اید.

ربات‌هایی از قبیل ربات افزایش فالوور، ربات فالو آنفالو، ربات لایک، ربات کامنت، دایرکت اتوماتیک اینستاگرام یا ربات ویور اینستاگرام شاید نظرتان را جلب کند و مدتی هم از آنها نتیجه بگیرید، اما این نتایج خیلی سریع و زودگذر هستند و در درازمدت آسیب‌های خودش را نشان می‌دهد.

آسیب‌هایی از جمله پایین آمدن نرخ تعامل کاربران شما با پست‌ها، آنوقت است که کار از کار گذشته و باید به فکر حذف کردن فالوور فیک پیج اینستاگرام خود بیفتید.

شاید ربات‌ها با شعارهایی مثل جذب مخاطب مناسب پیج شما، هشتگ و لوکیشن مد نظر شما یا جذب فالوور واقعی کمی هدفمندتر شده باشند، اما هوش مصنوعی اینستاگرام و الگوریتم اینستاگرام را دست کم نگیرید.

خیلی زود می‌فهمد شما عادت‌های ربات گونه دارید و ممکن است پیج اینستاگرام شما را محدود یا مسدود (بن) کند.

پس استفاده از ربات‌های اینستاگرام را به شما توصیه نمی‌کنیم.

همانطور که گفتیم پیدا کردن پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد.

با هم چند ویژگی یک پیج بزرگ اینستاگرامی مناسب تبلیغ در اینستاگرام را مرور می‌کنیم تا در اجرای اینستاگرام مارکتینگ موفق عمل کنید به پیج‌هایی تبلیغ دهید که فالوور زیادی دارند، محبوب هستند، به‌واسطه تبلیغ در آن افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند و البته هزینه کمتری هم به نسبت رقبایشان از شما دریافت می‌کنند.

اما هر گردی گردو نیست پس هر پیجی که فقط تعداد فالوورهایش زیاد بود، پیج پرطرفدار اینستاگرام نیست.

شاید فالوور فیک یا تقلبی خریده باشد، پس اگر حس کردید با یک پیج فیک روبرو هستید دست نگه دارید.

فهمیدن فیک بودن یک پیج کار خیلی سختی نیست.

نرخ تعاملش را چک کنید.

کافیست یک بار این موارد را چک کنید: تعداد لایک‌های پست‌هایش متناسب با تعداد فالوورهایی باشد که دارد، تعداد فالوورهایش را در 16% ضرب کنید، عدد به دست آمده باید نزدیک به تعداد لایک‌هایش باشد.

در واقع بطور میانگین 16% فالوررهای یک پیج، پست‌های آن را لایک می‌کنند.

ممکن است پیجی لایک خریده باشد.

پس سری به فالوورهاش بزنید، اگر بیشتر فالوورهای آن بدون عکس است پس حتما آن پیج فیک است.

کامنت‌ها و تعامل با پیج را چک کنید.

تعداد کامنت‌ها باید تعداد معقولی باشد.

مثلا از یک پیج 100 هزارتایی بعید است 5 تا کامنت داشته باشد.

چک کنید خود کامنت‌ها هم تکراری یا شبیه بات نباشد.

معمولا پیج های واقعی و حرفه‌ای تعداد فالووینگ کمی دارند و معمولا زیر 1000 تاست اگر بیشتر از این بود به آن پیج شک کنید.

سعی کنید پیجی را برای تبلیغ انتخاب کنید که برای آینده‌اش هدف دارد، محتوای مناسبی تولید می‌کند و فالورهایش تعامل خوبی با آن دارند.

پیجی را انتخاب کنید که بیشترین نزدیکی را به مخاطب هدف شما از لحاظ علاقمندی و .

.

.

دارد.

برای ما که مدت‌هاست تبلیغات اینستاگرام انجام می‌دهیم، پیش آمده که بفهمیم ادمین 10 پیج یک نفر است.

این پیج ها معمولا با شات کردن یکدیگر بالا آمده‌اند و فالور مشترک زیادی دارند.

پس باهوش باشید و با بهترین پیج یک نفر کار کنید و فریب تخفیف پکیج های تبلیغات اینستاگرام او را نخورید.

تبلیغات در پیج های پربازدید اینستاگرام خوب است اما گاهی جوابگوی خواسته‌های شما از اینستاگرام نیست، پس سعی کنید در ابتدا هدف خود از تبلیغات در اینستاگرام را مشخص کنید و یک کمپین اینستاگرامی خوب طراحی کنید.

هرم اینفلوئنسر مارکتینگ خود را درست بچینید و از پیج های بزرگ اینستاگرامی برای اطلاع رسانی و پروموت کمپین تبلیغات اینستاگرام خود کمک بگیرید.

حواستان باشد اینفلوئنسرها بازیکنان کمپین شما هستند.

به آنها پست درستی بدهید و زمان درستی آنها را وارد بازی کنید، درست پاس‌کاری کنید و به آنها ایمان داشته باشید.

آنها گل می‌زنند و شما پیروز میدان خواهید بود.

اگر در پیاده سازی کمپین تبلیغات اینستاگرام نیاز به مشاور دارید، سیماگر می‌تواند به شما کمک کند.

علی‌بابا و لوفت‌هانزا با مشارکت هم کمپین #بلندپروازی را در اینستاگرام اجرا کردند که کمپین بسیار موفقی بود و در مدت کمپین ترند شد.

در این کمپین از کاربران خواستند تا با پریدن و کشیدن بال برای خود از آرزوها و بلندپروازی‌هایشان بگویند.

هشتگ این کمپین بیش از 2000 بار به اشتراک گذاشته شد و بیش از 10 میلیون بازدید داشت.

یکی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال نظرش را درباره این کمپین به این شکل توییت کرده بود: کاری که ردبول نتوانست بکند علی‌بابا انجام داد (اشاره به بال درآوردن که شعار ردبول است).

سامسونگ برای ایجاد آگاهی بیشتر از محصولات سری گلکسی خود از تکنیک باورپذیری در اینستاگرام استفاده می‌کند.

در این کمپین طولانی مدت محصولات خودش را در اختیار اینفلوئنسرهای اینستاگرام قرار می‌دهد و آنها با استفاده از گوشی‌ در درازمدت از خودشان یا سوژه‌های عکاسی یا خصوصیات کاربردی گوشی پست و استوری با هشتگ #WithGalaxy منتشر می‌کنند.

تصاویر آنها آنقدر زیبا و باورپذیر است که دوست دارید همین الان یک گوشی سامسونگ برای خود بخرید.

برند کاله برای معرفی محصولات غذایی خود معمولا آن را در اختیار اینفلوئنسرها قرار می‌دهد و اینفلوئنسرها با برنامه‌ریزی از آن محصول صحبت می‌کنند.

در این کمپین کاله از اینفلوئنسرها خواسته با همراه داشتن سولاته‌های کاله با آنها عکس بگیرند و در کپشن با زدن هشتگ #سولاته_باهامه از طعم‌های قهوه سولاته صحبت کنند و طعم مورد علاقه خود را بیان کنند.

تا این لحظه حدود 100 عکس هیجان‌انگیز با این هشتگ منتشر شده‌ است.

البته در استوری‌های پیج اینستاگرام کاله سوالاتی مثل: "سولاته از ترکیب چه موادی درست می‌شود؟" مطرح می‌شود که به پاسخ‌های درست جایزه می‌دهند.

کمپین تبلیغات در اینستاگرام چگونه اجرا می شود؟ برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام، ابتدا هدف‌تان را مشخص کنید و برای آن شاخص عملکرد تعیین کنید.

سپس جدول زمانی بچینید و با مشخص کردن مخاطبانتان یک پیام برای تبلیغات بسازید و در طی کمپین به آنها منتقل کنید.

تفاوت کمپین های تبلیغاتی چیست؟ تفاوت کمپین های تبلیغاتی بیشتر در نوع هدف، مخاطبان و رسانه تبلیغاتی است.

گاهی هدفی که دنبال آن هستید در اینستاگرام بدست نمی‌آید و اینستاگرام بستر مناسبی برای رسیدن به آن هدف نیست.

انواع مختلف کمپین های تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ با توجه به هدف شما کمپین ها می‌توانند اینفلوئنسر مارکتینگ باشند و یا اینکه کمپین وایرال باشند و برای دست به دست شدن محتوا باشند.

یا ممکن است کمپین کلیکی باشد و بخواهید نصب یا ورودی به سایت بگیرید.

اما کمترین چیزی که یک کمپین موفق برای شما دارد آگاهی از برند شما توسط افراد بیشتر است.

برای داشتن بهترین نتیجه، رعایت چه مواردی در اجرای کمپین های اینستاگرام الزامی است؟ از کمپین خود مراقبت کنید! حواستان به نیازهای لحظه‌ای کمپین‌تان باشد گاهی با توجه به بازخوردها بد نیست کمی تغییر استراتژی داشته باشید.

این شما را نجات می‌دهد.

روش های جدید و کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام، راهکارهای افزایش فالوور واقعی بر اساس الگوریتم های اینستاگرام و افزایش نرخ تعامل با فالوورها بررسی راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام و جذب مشتری از طریق پیج اینستاگرام، روش های خلاقانه فروش و فروش از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟ انواع ربات های اینستاگرام کدامند؟ آیا استفاده از آنها خوب است؟ افزایش فالوور واقعی با آنها چگونه است؟ گزارش درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام و میزان درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی، درآمد اینفلوئنسرها چگونه محاسبه می شود؟ بیشترین درآمد برای کدام اینفلوئنسر است؟ تهران، میدان آزادی، اتوبان لشکری، کارخانه نوآوری آزادی ۰۲۱ ۴۳۰ ۴۹ ۹۰۰ سیماگر.

com نیاز به پشتیبانی دارید ؟بستن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map