تبلیغات در ساحل کنیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در ساحل کنیا شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

(eTN) - اطلاعات دریافت شده توسط یک منبع منظم از سواحل کنیا باعث قرائت شدید می شود ، زیرا آمار اشغال شده به آن به طور متوسط ​​فقط 43 درصد در ماه سپتامبر است.

(eTN) - اطلاعات دریافت شده توسط یک منبع منظم از سواحل کنیا باعث خوانش شدید می شود ، زیرا آمار اشغال شده به آن به طور متوسط ​​در سپتامبر فقط 43 درصد است.

واریانس اگرچه قابل توجه بود و از 15 تا 75 درصد اشغال آن متغیر بود ، اما به طور کلی نگران کننده بود که به طور کلی این ارقام بار دیگر از رکورد شکنی قبلی 2011 کاهش یافت.

این پیش بینی ها و اطلاعیه هایی را که اخیراً وزیر گردشگری اعلام کرده است ، که طبق گفته منبع دیگری از ساحل ، "باید واقعیت ما را ببیند و زندگی در جهانی متفاوت از جهان ما را متوقف کند" ، پس از ادعای 100 میلیارد دلاری صنعت ، نفی می کند.

در درآمد امسال.

در همان زمان ، اطلاعات اضافی در حال ظهور است که یک شرکت هواپیمایی چک ، که پروازهای خود را از مجارستان به مومباسا انجام می دهد ، اکنون نیز قصد دارد پروازهای خود را به دلیل کاهش تقاضا متوقف کند.

اگر در نهایت تأیید شود ، این امر به مشکلات هتلداران ساحلی که می توانند بازار اروپا خود را به اندازه کافی پرواز و صندلی برای پر کردن تخت موجود ارائه دهند ، اضافه خواهد کرد.

"مردم باید از نوحه گویی دست بردارند و در جایی دیگر به دنبال تجارت باشند.

بازارهایی وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

wrote شما نوشتید که RwandAir قصد دارد پرواز چهارم را هر هفته بین کیگالی و مومباسا اضافه کند ، بنابراین اجازه دهید با آنها همکاری کنیم تا بازدید کنندگان بیشتری داشته باشیم.

آنها به بسیاری از مکانها پرواز می کنند که می توانند بازدیدهای تجاری و تعطیلات را در آنجا تبلیغ کنند.

" شرکت هواپیمایی ارزان قیمت JetBlue Airways امروز کاملاً به یکی از مصوبات سال نو خود متعهد است: اجرای اولین پروازها در فرودگاه بین المللی میامی.

JetBlue 11 فوریه تعیین کرده است ، .

.

.

ادامه مطلب روز دوشنبه ، آژانس دارویی اروپا (EMA) اعلام کرد که توصیه می کند واکسن Pfizer / BioNTech COVID-19 اجازه استفاده در اتحادیه اروپا را بدهد .

.

.

ادامه مطلب رئیس جنبش اوگاندا ، جنرال یویری کاگوتا موسونی اعلام کرد که پناهگاه Ziwa Rhino هفته گذشته از جدیدترین عضو خود در خانواده کرگدن اوگاندا استقبال کرد.

او گفت .

.

.

ادامه مطلب هواپیمایی قطر امروز از پرواز آغازین ایر کانادا از تورنتو به دوحه استقبال کرد و فرودگاه بین المللی حمد را به عنوان تنها فرودگاه در خاور میانه تأسیس کرد .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map